7.

287 6 0
                                    

- Szó sem lehet róla! - mondta szigorúan Will.

Összerezzenek a hangjától. Ösztönösen visszacsúsztatom a lábam a takaró alá, mintha az védelmet adna. A férjem vizes lába nyomot hagy a fehér szőnyegen. Habozok. Meg kell győznöm őt érvekkel. Nem bosszanthatom fel. Muszáj elmennem.
Az ingjét gombolja. Feszül rajta. Régen meg voltam érte halva.

- Milyen napod lesz? Mit fogtok ma csinálni? - kérdezem.
- Sok a kérdés. - morogja.

A tenyerembe nyomom a jegygyűrűm hegyes részét. Uralkodnom kell magamon.

- Ne haragudj! - felelem lágyan.

Kimászok a szatén ágyneműből. Lecsúszott a vállamról a hálóingem. Kicsit látszik a mellem is. Óvatosan felé sétálok. A lábujjam belesüllyed a puha szőnyegbe. Eszembe jut az a nap, amikor megvettük. Egésznap hatalmasakat dugtunk rajta. A fekete hajamat cirógatom. Csípőmet lágyan mozgatva hozzá lépek. Karjára csúsztatom a kezem. Nem veszem át az írányítást. Megvárom, hogy ő maga mondjon nekem igent.
Nem bosszanthatom fel. Will leengedi a kezét. Jelzi szabad utat kapok. Óvatosan érintem meg.
Nem bosszanthatom fel!

- Kérlek... édesem! - játszok a nyakkendőjével.
- Nina. Mondtam, hogy nem!
- Csak pár nap az egész. Csak én meg Layla és Amy.

Will rám néz. Nem hátrálhatok meg.

- Nem mehetsz...

Hatalmas szemeimmel rámézek. Csábítóan. Vágyakozóan.

- Vannak feltételeim. - szólal meg.

Bólintok.

- Igen, bármit.
- Veled megy néhány emberem. Azt csinálod, amit mondanak. Engedelmeskedsz. Megértetted?
- Igen!

Ez kicsit megnehezíti a tervemet.

- Komolyan beszélek, Nina! Nem akarok miattad aggódni.

Hirtelen ragadja meg a csípőmet. Erősen tart.

- Minden rendben lesz.

Will fájdalmasan a csípőmbe mar.

- Kurvára nem bízom benned. - morogja.

Szorosabban magához húz. Arcát a nyakhajlatomba fúrja. Finoman megharapja a bőrömet.

- Mi lesz velem nélküled?
- Még édesebb lesz az örömöd, amikor hazaérek. - súgom a fülébe.

Óvatosan átkarolom a nyakát. Az egyik kezével megragadja erősen a mellemet, a másikkal leveszi rólam a hálóingemet. Végig méri a testem. Felfal a szemével. Imádja minden porcikámat, csak kár, hogy mindent erőszakkal ér el.
Will keze felcsúszik a tarkómon, a hajamba túr. Hátrarántja a fejem. Apró csókokat lehel a nyakamra. Sóhajtok, imádja a hangomat hallani szex közben. Ledob az ágyra. Elkezdi kinyalni a puncimat, szinte kicsavar, hangosan nyögök. Jó vele a szex. Kicsit be is nedvesedek ezt érezve, belém is hatol erővel. Nagyokat lök. Birtoklóan bánik velem.

- Csak az enyém vagy! - lihegi.
- Ah, Ah tied vagyok!

Mikor végeztünk összebújtunk. A szemembe néz.

- Vigyázz magadra, szerelmem! Belehalnék, ha bármi bajod esne.
- Mégis mi baj történe? - mosolygok rá.
- Hiányozni fogsz. Kibaszottul szeretlek!

Hosszasan megcsókol a nyelve utat tör a számba. Visszacsókolom. Ez az én búcsúm.

A maffia főnök kiszemeltje Onde histórias criam vida. Descubra agora