27.

116 5 0
                                    

Az évek alatt megtanultam, hogy senkiben ne bízhatok. Főleg abban bem, aki azt állítja, hogy szeret. Még mindig alig hiszem el, hogy az apám keze van a dologban. Soha nem mondtam el neki, mit művelt velem, Will. Nem lett volna értelme. Apámat sosem érdekeltem. Legkönnyebben úgy tudtam magamra hívni a figyelmét, hogyha felidegesítettem. Miközben figyelem az útat eszembe jut egy emlék. Apám dühös arca, amikor lebuktam, hogy megszöktem, hogy bulizni tudjak 12 évesen, akkor hasba rúgott.  10 évesen összeestem drog túladagolás miatt ott tartotta magát, mert kórházban voltam, de otthon... nem kímélt. Bár megmagyarázhattam volna neki, miért csinálom. Hogy csak a szeretetére vágyom. Nem hitte volna. Miért is tette volna? Rendszeresen hazudtam. Miért bízott volna a drogos, balhés lányában? Csak, akkor "törődött" velem, amikor bajt okoztam, erre 6 évesen jöttem rá.
Épp most drogot árult. Jobban érdekelte az a "szar". Nem is figyelt rám. Eszébe se jutottam, hogy van egy gyereke. Elhatalmaskodott belőlem a féltékenység. Azt akartam, hogy rám nézzen. Először kedvesen szólítgattam, de felém se fordult. Ekkor jött egy ötlet. Ha lehúzom a kokaint a wc-én rám fog figyelni, jelentem voltam 8 éves. Gyorsan elvittem és lehúztam a wc-n. Elégedetten néztem apámra, aki feldúltan kereste a drogokat. Végre csak rám figyelt. Fekete szeme csak engem nézett, érzelmeit csak felém írányította. Odalépett hozzám, megrángatott, mikor elmondtam neki mit tettem. Üvöltött.

- Mégis mi a faszt képzelsz? Eszednél vagy?

Megrántottan a vállam. Elmosolyodtam, mire elkerekedett szemmel nézett rám. Erővel ököllel megütött fejjel estem a falnak. Ez felülmúlta a számításaimat. Apró termetemet sajgó arcomra szorítottam. Ömlött a vér a számból, az orromból. Visszanyeltem a sírást.

- Mondd csak, szándékosan hozol rám szégyent állandóan?

A szavaitól a torkomba ragadt a levegő. Tudtam, hogy mérges lesz.

- Ez csak egy drog. - szipogtam.
- Ez nem csak a drogról szól, Nina. Rólad és arról, hogy egy percet sem bírsz ki, hogy ne te legyél a középpontban. Szégyent hozol a családra. Nem ilyen gyerekre vágytam...

Az utolsó mondatnál elmúlt a sírás. Eltűnt a könnycsepp.
Szégyent hozok rá...
Nem ilyen gyerekre vágyott...
Hát akkor megmutatom neki, hogy ez még csak a kezdet.

A maffia főnök kiszemeltje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz