- Tudsz vezetni? - Az emlékemből Diego hangja rángat ki.
Lepillantok, csak akkor veszem észre, hogy a körmöm erővel belenyomtam a tenyerembe, kiserkent a vér. Meg se lepődök apró hegek borítják a kezem.
- Igen. - felelem.
- Jó. Cseréljünk helyet követnek minket.Nagyon gyorsan profin helyet cseréltünk. A visszapillantóba nézek, de csak erős lámpa fénye világít vissza rám.
- Honnan tudod? - kérdezem feszülten.
- Mondjuk megérzés.Határozottan szorítom a kormányt. A kék szemem kiemeli a visszapillantóból visszatükröző fény. Állkapcsom összeszorítom, ahogy tekintetem ide-oda cikázik. Olyan, mintha két lépéssel mások előtt járnék. Diego tudta követnek, tudta megakarnak ölni, ő is, vajon most is sikerül meglépni előlük?
- Mit fogsz tenni?
- Te vezess gyorsan ne nézd azt, hogy mennyi a sebesség határ. Én lövök. - Kacsint.
- Rázzuk le őket, aztán megszabadulunk az autótól.
- Rendben.Végig se mondja, én beletaposok a gázba. Hátracsúszom az ülésben. Ő kihajolt az ablakon és lövöldözött.
De van, amikor együtt nem nézve oda, lőttünk.
Néhány fénycsóva mögöttünk távolabbról világít. A tüdőmbe rekedt a levegő. Újra közelednek.
- Diego! - hátulról belénk jöttek.
- Jól vagy?
- Igen.
- Nina! Ennél csak rázósabb lesz.Ő csak lövöldözött. A rémülttől zihálok. Figyelem az utat. A szemem ide-oda cikázik gondolkozok. Roppantok egyet a nyakamon. Hirtelen balra rántom a kormányt, és már egy kis mellékúton száguldunk a fák között.
- Sikerült. - Kiáltom.
Látom, ahog, továbbhajtanak, meg sem próbálnak bekanyarodni ide.
- Még nincs vége. - feleli.
Összezsugorodik a gyomrom.
Vaksötét van, csak holdfény szűrődik be. Nem értem kik követnek minket, de nem is próbálok most választ kapni. Csak az utat figyelem. Most az a legfontosabb, hogy lerázzuk őket. Fogalmam sincs, miért vannak a nyomomban. Mit követtem el ellenük?
YOU ARE READING
A maffia főnök kiszemeltje
ActionA fiatal Nina. A lány 15 éves és mindennapja rettegéssel teli a gettóban. A könyörtelen apja mindig bántsa és erőszakos vele. Hozzá kell mennie egy gazdag pasashoz William-hez, de ő sem bánik vele jól, sőt... Egy nap megszökik, de össze találkozik a...