17.Bölüm

1K 69 42
                                    

keyifli okumalar 🧡

|Satır aralarına yorumlarınızı bırakmayı unutmayın|

°°°

Ilgının anlatımıyla;

Her şey keyifle ve yolunda giderken Deniz Abi'nin yanımıza gelmesiyle kapının önüne ilerledik.

Onu karşımda görünce, olanları öğrendiğim andaki kadar sinirlenmiştim.

Kaşlarım çatılı bir şekilde Barış'a döndüğümde, o da bana bakıyordu.

Derin bir nefes alıp adım atacakken, Barış kolumdan tutup beni geri çekti.

"Bekle, konuşmak zorunda değilsin" dedi.

Kafamı olumsuz anlamda sallayıp, "Konuşmak istiyorum, hangi yüzle buraya kadar gelmiş, anlatsın" dedim.

Barış istemeye istemeye kolumu bıraktı ve babama doğru adımladım. Barış arkamdan gelirken, bizim çocuklar da girişte kalarak beklemeye başlamıştı.

Yakınına geldiğimde, babam hemen bana doğru adımladı.

"Yaklaşma, oradan konuş" dedim.

Olduğu yerde kalıp bana çok üzgünmüş gibi bakarak, "Kızım, lütfen biraz konuşalım" dedi.

Alaycı bir tavırla gülerek, "Daha neyi konuşabiliriz, çok merak ediyorum. Buraya kadar hangi yalanları söylemek için geldin?" dedim.

Yanımda duran Barış'a bakıp, "Bu adamla alakalı konuşacağız. " dedi.

Barış derin bir nefes alıp, "Ya sabır" dedi.

Barış'ın elinden tutup, "Ona yaşattıklarından, mecbur bıraktırdıklarından sonra hâlâ seni dinleyeceğimi mi sanıyorsun?" dedim.

Barış'ı da çekiştirerek arkamı dönüp, bizim çocukların yanına doğru yürümeye başladım. O sırada babam bağırarak, "Bu adam seni aldatıyordu, sana söyleyemedik. O yüzden senden uzak dursun diye böyle bir yol seçtik" dedi.

Duyduklarımdan sonra duraksadım. Barış sinirli gözükse de masum gözlerle bana bakıyordu.

Babam yeniden bağırarak, "Çok güvendiğin sevgilin seni kaç kişiyle aldatmış, sor bakalım? " dedi.

Barış gözlerini kapatıp, derin bir nefes aldı ve elimi bırakıp babama doğru yürümeye başladı. Kerem'e doğru çaresizce bakıp geri dönerek, Barış'ın peşinden koştum.

Kolunu yakaladığımda, "Ilgın, beni bırak!" diye bağırdı.

Hafifçe beni iterek babamın yakasına yapıştı.

"Söyle şimdi, hadi bir daha at iftiranı." dedi.

Kenara geçip korku dolu gözlerle onlara bakarken, bizim çocuklar gelip babamı Barış'ın elinden kurtarmaya çalışıyordu.

Babam hâlâ ileri geri konuşarak Barış'ı tahrik ediyordu. Berkan babamı tutup çekerken, Kerem ve Yunus da Barış'ı kenara çekmişti.

bitti mi hikayemiz | barış alper yılmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin