Tanım

175 13 1
                                    

Binbaşı Yaman Barca

Adını tarihe Barca komutan olarak kazımıştır. Türkiyenin en bilinmeyen askeriyelerde de bir o kadar bilinen kahramandır Barca komutan öyle yiğit öyle merttir ki , mazlumun garibin saçını okşar cebine parasını koyar kimseye dememesi için tehdit eder.
5 vakit namazını kılar duasını eder konu vatanına gelince onun karşısında kimse duramaz isabetsiz mermisi düşmanı yok etmek istemediği salise yoktur öfkesi herkesi yakar en çokta kendini , delidir gerçek anlamda deli.

Esmerdir teni , kömür karası saçları kirli sakalları vardır düzenli traş olur çok uzatmaz sevmez. Bıyık koyar hep bıyığı vardır hatta askerler arasında öyle rivayettir gezer , acemiyken bıyığını kes diyen üstüne yiyorsa gel kes demiştir,anne karnından bıyıkla doğmuştur.
Gözleri ise yeşilin en koyu tonudur 197 boyu kaslı vücuduyla adı gibi Yamandır Barca komutan askerlerine güven düşmanlara korku salar.



Igor Maxim Pokrovsky

Rusya/Moskova'nın en donanımlı üssünde Binbaşıdır. Kendi ülkesinden başka ülke tanımaz. Milliyetçi bir adamdır. Ona göre Sovyetler birliğidir her şey, ona göre Ruslar en asil millettir.
Gerek askeri zekası gerekse vücut mekaniği ile her anlamda üsdeki en donanımlı kişidir.

2.10 boyuyla askeriyenin en uzundur kasları o kadar büyüktür ki askeriye ona özel üniforma diker bembeyaz teni sapsarı saçları ve lacivertin en koyu gözleri vardır bakmaya korkar askerleri.

Üsste Aleksey Albayından sonra en kıdemli o dur.
Albayının sözünden çıkmayan tam olarak bir makinedir duyguları yoktur savaşmak için yaşar.
En fazla ukraynalı öldürme rekoru bölgede kendisine aittir. Timindeki adamları seçer onlara cesaret verir yanlış bir şey mi yaptılar üs o askerleri gönderir çünkü Igor onlara burayı cehennem eder.

Türkiye/Ankara

"Binbaşı Yaman Barca emredin komutanım" dediğimde Korhan albayım yaşlılığın getirmiş olduğu kır saçlarıyla pencereden dışarı bakıyordu

"Rahat Barca geç otur" dediğinde selamımı bozup aynı sakinlikte ve sertlikle deri koltuğa genişçe oturdum askeri berem elimdeydi albay da koltuğuna geçip oturduğunda gözleri doğruca bana bakıyordu

"Timinden memnunum Barca eğtimlerinizi iyi tamamladınız" dediğinde övgü dolu sözleriyle kafa salladım bizler bu vatan için yaratılmış yaratılmaya inşaya devam etmiş evlatlardık timim ve ben oldukça zorlu süreçten geçmiştik bu süreç o kadar zor eğtimleri içeriyordu ki askerlerimin perti çıkmıştı hepsi kaslanmıştı lakin eğtimde acıma vatana ihanetti.

konuşmadım zaten cevap veremezdim albayım söze devam etti "Rusya Türkiye işbirliğini biliyorsun oğlum" bana oğlum derdi sadece çok nadir anlarda beni erken yaşta vefat etmiş oğlu gibi bilirdi sağolsundu "bi durum mu var komutanım" dediğimde

"Rusyaya eğtim için bir gurup timin gitmesi gerekiyor bu işbirliği ve ortaklığı kolaylaştırıcaktır"
Dediğinde kaşlarım çatıldı bu sözler boş yere değildi arkası geliyordu.
"Bakanlık kurulunca toplanıldı ve senin timin uygun görüldü başlarında bizzat seni istediler Barca" dediğinde dünyam başıma yıkılmış gibi oldu rusya görevi hiç iç acıcı gelmiyor bir şeyler yaşanacağı kesin gibiydi
"Albayım siz demez miydiniz Türkün Türkten başka dostu olmaz diye neden şimdi bu görev bizim eğitimimiz gayet yerinde" dediğim sırada geriye iyice yaslanıp konuştu "hala öyle Barca bizim bizden başka dostumuz olmaz dengimiz hiç olmaz lakin bu uygun görülmüş kurulda benim binbaşım istenmiş yüzümü kara mı çıkartacaksın evlat" dediğinde benim için sondu sorgulamamam gerekiyordu.

"Elbette hayır komutanım oraya gidip size yakışır layıkıyla eğitimimizi tamamlayacağız" dediğimde gülmüştü kısaca "işte bu yüzden sen Barca bu yüzden sen" diyip eli bi dosyaya gitti bana uzattığı dosyaya bakarken konuştu "Kuzey Moskova gideceğiniz üs ve detaylar dosyada oraya gidince ilk işin Aleksey albayını bulmak, burada nasıl benim sözümden çıkmıyorsan orada Albayını dinleyeceksin kendisiyle yakınlığımız var biliyorsun Rusya şimdilerde savaşın içinde sizi oraya göndermek akıl karı değil fakat görev bu" dediğinde biten cümlesini anladım ayağı kalkıp dik tuttuğum başımla asker selamımı verdim ve kapıya yöneldim

Binbaşı Imp YbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin