Yeni bölümden merhabalar.
İki üç hafta bölüm gelmeyebilir çünkü vizeler yaklaşıyor canlarım :/
Keyifli okumalar. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Çağan Şengül - Yansın
Meriç Lenard Ataman
Dünden beri aklımda sadece Alev dönüyordu. Uzunca bir süredir aklımda sadece o vardı ama dün gerçekten onun için endişelenmiştim. Sanki biri onun canını yaksa ben burada hissediyordum.
O çocuk saçını çektiğinde öleceğim sandım.
Fiziksel bir şey değildi ama kesinlikle ruhsaldı. Uzaktan da olsa Alev'in yüzünü acıyla buruşturduğunu görmüştüm ve bu inanılmaz bir öfkeye teslim olmama sebep olmuştu.
Çocuğu duvara yapıştırdığımı bile Alev beni tuttuğunda fark etmiştim. Ben ona dokunamazken insanlar canını yakıyordu.
Herkes onun canını yakıyordu.
Hem de ben ona dokunamazken...
"Karadeniz de gemilerin mi battı yoksa Karadeniz mi battı?" Fırat elimdeki dosyayı kapıp ofisimdeki koltuklardan birine oturdu. Ona attığım bakışı bile görmemişti. "Batan şeyin ne olduğunu bilmiyorum." Dedim. Başını salladı ve elindeki dosyayı incelemeye devam etti.
"Anladım. Tamamen sen batmışsın." Başımı iki yana salladım ve birkaç dosyayı imzalamaya başladım. "Alev nasıl? Barıştınız mı?" Başımı kaldırıp Fırat'a bakakaldım. "Bakma bana öyle." Dedi. "Peşinden gittiğini biliyorum. Meraklı herifin tekisin Meriç, elbette bakmaya gidecektin." Sandalyemde geriye yaslanırken elimdeki kalemi masama fırlattım.
"Gittim." Diye itiraf ettim. "Gitmez olaydım." Kaşlarım çatıldı. "İstemiyorum Fırat. Bana geçmişte her şekilde yardım etmiş bir kadını öyle görmek istemiyorum. Benim için, bilmiyorum ama olmaz."
"Çünkü senin için değerli." Dediğinde onu onayladım. "Bunu hiçbir zaman inkâr etmedim Dinçer. Alev benim için her zaman değerli. Değer verdiğim insanları öylece kenara itmem ben." Sıkıntılı bir nefes bıraktım. "Bir şey yapamamak daha çok sinirimi bozuyor da neyse."
"Alev," diye mırıldandı ve biraz düşündü. "Değişik bir karakter bilemiyorum. Gururlu desem değil, yardıma muhtaç desem hiç değil, her şeye açık desem olmaz, kapalı kutu desem ona uymaz. Olduramıyorum bir şeyleri Meriç. Ona uymayan bir şeyler var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARAMPARÇA ZÜMRÜT
Teen FictionPuslu Kalpler Serisi'nin ikinci kitabıdır. Önce Kırık Safir adı kitabımın okunması önemle rica olunur. "Alev?" diye mırıldanıp bana döndü. Gözlerini gördüğümde öleceğim sandım. "Neredeydin sen?" Diye sordu. "Meriç-" Başını iki yana salladı. "Nere...