Clara vroeg wllen jullie eens op mijn blokfluit spelen, muziek betekent voor mij meer dan troostende woorden. Wacht zei Annie ik ga een tweede halen, ik wil dit ook horen. De broers namen elk een blokfluit aan wat willen jullie horen. From this moment kennen jullie dat vroeg Clara ja van Shania Twain is het dat. Ja Nick. Annie was benieuwd en zonder partituur.Jack op drie en ze begonnen er aan. Ze speelden het liedje tesamen zonder één valse noot, ze speelden het met zo veel gevoel dat bij Sabine een traantje tevoorschijn kwam. Alain verstond er weer niets meer van, twee bullebakken en zo een gevoelig liedje kunnen spelen. Ze hadden gedaan en Annie klapte in haar handen Jack, Nick het was prachtig gespeeld en met zoveel emoties. Jullie kunnen toch naar een muziekacademie gaan. Nick zei zo werkt het niet voor ons, we spelen alleen maar voor personen die het verdienen. Weeral kwam die emphathie naar boven. Clara vroeg maar jullie doen het zonder partituur, hoe komt het. Clara we hebben een ongelooflijk goed geheugen meestal als we iets lezen zit het in ons hoofd geprent zoals een foto. Sabine zei jullie zijn allebei uitzonderlijk, ik zou ook een liedje willen aanvragen, het welke Sabine The Village. Is dat van de film, ja Jack, normaal is dat voor viool Sabine we zullen proberen het is geen makkelijke. En weeral was het hemels. Andere medeleerlingen kwamen op de melodie af toen zagen ze dat Jack en Nick aan het spelen waren. Ze waren verwondert zo mooi het was een genot voor hun oren, ze hadden weer een talent ontdekt van de zogenaamde bullebakken. Ze gaven de blokfluiten terug en zeiden tijd voor een pintje om de keel te smeren. Annie zei dit was een melodie van een zeer hoge moeilijkheidsgraad, ik twijfelde of het jullie ging lukken maar ik was verkeerd, ze omhelsde beide broers en bedankte hen. Ik zou meer van jullie willen horen en ik denk jullie medeleerlingen ook. Waar gaan jullie heen vroeg Christelle. Och bij ons moeder voor te slapen ze ligt toch altijd lam van den drank, we keren zeker niet terug naar een pleeggezin of zo. Ze spelen toch met ons kloten, ze denken dat we nietsnutten zijn. Het is daarom dat jullie zo gehard zijn en van niemand iets laat opleggen die je niet vertrouwd. Jullie hebben een muur opgebouwd en jullie laten soms een steentje weg als jullie zien dat die personen oprecht zijn. Ik snap het nu helemaal, jullie beiden hebben al veel steentjes laten vallen voor ons. Jullie beiden hebben veel gevoelens ik zag dat in jullie tekeningen en hoorde het nu in jullie muziek. Annie je hebt het begrepen. Alain voegde er aan toe ik heb nog nooit twee broers tegen gekomen die op een minuutje een gedicht maken met twee thema's en die op dezelfde golflengte zitten. Christelle sorry dat ik naar je tekening gekeken had waarom was je niet kwaad op mij je beschermde me nog die dag. Och meisjes zijn nieuwsgierig zoals Annie, ze kon het ook niet laten om te kijken en hij lachtte. Daarbij zei Jack we wisten het anders hadden we de tekeningen gewoon mee genomen, waarom zouden we kwaad zijn, jullie hadden niets misdaan. Ons doel was contact te leggen met Clara, want ze is zeer slim en ze gaat een zeer mooie vrouw worden. Gewoon ze moest van ons een duwtje krijgen zodat ze meer zou geloven in zichzelf. Dus neefjes van mij jullie hebben dit eigenlijk allemaal gedaan voor mij. Clara als je het wilt we gaan je nog een boost geven we zullen altijd achter ons nichtje staan. Bedankt Jack, Nick jullie zijn lieve bullebakken, het spijt me dat mijn ouders dit niet verstaan. Annie vroeg waarom mogen jullie de nieuwe directeur niet. We wouden blijven maar we hadden een slecht gevoel, zoals bij de eerste. Hij wou zogezegd ons dit baantje geven zo had hij weer het vierde hoger en de onderwijzers terug. Hij had de problemen opgelost, Annie heeft hij niet gezegd wat de reden was dat we weggingen, wacht zei Jack ik zal het je zeggen de reden was dat we altijd maar ons goesting wilden. Dat van die sigaret te gaan paffen tijdens de pauze was een test, hij is er met zijn ogen open ingelopen. Jack het is waar hoe wist je het. Niet moeilijk hij kan gewoon slecht liegen.
JE LEEST
Uitschot
Short StoryTwee broers , echt uitschot verhuizen naar een kleinere gemeente, een nieuwe school, die vechten voor het minste....