Ceylin: tekrar 24 saat nöbetim var (01.32)
Ceylin: hayır yani neden sürekli bir nöbet ya
Ceylin: UYKUM VAR BENIM (Görüldü)
Aşığım çevrimdışı.
Ceylin: o görüldüyü kanına serumla yollarım
Ceylin: nereye gittiysen çabuk gel
Ceylin: karnım aççç (Görüldü)
Ceylin: küstüm sana
Ceylin: görüldünle konuş
Ceylin: good bye bitch 💋
💉🖋
Sinirle telefonunu bırakırken "Salak." diye söylenmeden edemedim. Neden görüldü atmıştı ki şimdi? Telefon Meriçte miyidi acaba? Ama Meriç de olsa belli ederdi herhalde.
Komşu kızı Sıla?
Sıçarım onun ağzına!
Olamaz öyle şey!
Olur mu acaba?
İçimde büyüyen öfkeyi bastırdım. Umarım, yani. Bir kaç kişinin gelmesiyle onlarla ilgilenmeye başladım. Allah'ın cezası bir türlü aklımdan çıkmıyodu!
Büyü yaptı bana NOKTA.
Gerginlikle insanlari delmemeye çabalayarka üç kişi tam doğru olarak iyileştirdim. Süper kahramanmıyım ne.
Bizimkiler ortada yoktu. Şirin dışında. Yine kaldık tek başımıza, elhamdülillah bin şükür. Şirin'in yanına gidemezdim, tırsmıyo değildim o kadından.
Sarp, elindeki iki bardak kahveden birini bana uzattı. "Kahveci başı oldun sende iyice, ha?" Dedim onu alaya alarak. Ne zaman nöbete kalsam bir ara elimde Sarp'ın kahvesi var oluyordu.
Simülasyon hatası gibi çocuktu.
"Ne bileyim, seni her görünce kahve alma dürtürleri geliyor bana." Diyerek pic smile yaptı. Normal olan tek vatandaştı kendileri. Normalden kastım bizim ekipteki normaller. En son birinin sinirle elma bıçağını diğerine doğrulttuğu bir ekipteki en normaldi. Serkan biraz deli çocuktu.
"Ee şu kek yollayan kişi kim, söyleyecek misin?" Diyerek kahvemi boğazımda bıraktı. O günden beri bu sorulardan kaçıyordum. Eh, kimse ünlü bir savcıyla flört ettiğini herkese söylemezdi.
Ablam bile ünlü olduğunu bilmiyordu daha!
"A, duydun mu bak Esma başhemşire beni çağrıyor." Diyerek kaçmak için arkamı döndüm. "Gideyim ben, muhebbetine doyum olmuyor emin ol ama gitmessem haşlar beni." Diyerek yürümüe başladım.
Daha bir adım atmıştım ki kolumdan tutup "Akıllım Esma başhemşire tam arkanda. Hatta yanından galiba bay gizemli beyfendi var, seni çağırdığını sanmıyorum." Dediğinde ışık hızında arkamı döndüm. Bugünün dedikodusu belli olmuştu!
Ama beklediğim şeyden çok uzaktı bu görüntü. Esma başhemşirenin yanında uzun boylu, kumral bur adam vardı. Beni asıl dumura uğratan şey 27 yaşlarında gösteren adamı tanıyor olmamdı. Esma başhemşiren yanındaki adam Doğukan'dı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toprak Yağmura Ben Sana / Texting
Teen FictionHayatı eğlencesine yaşayıp sonra ne olacağını düşünmeyen Ceylin Gündoğan, eğlencesine numara sallar. Salladığı numaradaki adam ise Ceylin'in aksine daha ciddidir. Tabii orası birazcık muamma. 💉🖋 Nallsia'dan...