Hukukmagazin: Şok haber! Ünlü savcı Doğukan Alkım bir sokakta göğsünden yaralı bulundu. Saldırganların eski bir davadan dolayı ona saldırdığı söyleniyor. Saldırı sonrası cumguriyet savcısının başta telefonu olmak üzere saati, parası, kimliği ve silahı oradaki gençler tarafından alındı. Polis memurlarının eşyaları geri aldığı biliniyor. Cumhuriyet savcısı Doğukan Alkım'a şifa dileriz.
💉🖋
Hızla çantamı alırken gözyaşlarımı geri itelemeye çalışıyordum. Doğu'nun durumunu öğrenme imkanım olmamıştı, direkt olarak konumu istemiştim Meriç'ten. Çok merak ediyordum onu. Aklımı kötüye yormak istemiyordum ama ister istemez düşünüyordum.
Odamdan çıkıp dışkapıya doğru ilerledim. Sesimin titrememesi için uğraşırken ev halkına "Ben dışarı çıkıyorum." Diye seslendim. Pek beklemedi, babam tombiş göbeği ile hemen yanımda bitti. Bazen bu adamın ışınlanmayı bulduğunu düşünüyordum.
"Nereye?" Kaşlarını kaldırmış sorguluyordu. Kıyafetlerimi süzdü. "Acele çıkmışsın evden?"
"Oya'ya uğrayacağım baba."
"Neden?"
"Kendini biraz kötü hissediyormuş, iyi hissetmesi için onunla kurabiye yapacağım, baba."
"Neden kötü hissediyormuş?"
"Babasıyla tartışmış, baba."
"Neden gözlerin dolu?"
"Onun meslelerini fazla içselleştiriyorum, biliyorsun baba. O yüzden duygusallaştım."
Biraz daha ikna olmuş gibi kafa salladı. Elini açıp elime kredi kartını bıraktı. "Burdan kurabiye malzemesi alırsın." Dedi. Inanmamıştı. Babam bana asla kredi kartını vermezdi, başka bir şey olduğunu anlamıştı ama üstelememişti. Içim yumuşadı ama Doğu'nun durumununu hatırlayınca tekrar dondu.
"Peki baba, ben çıktım." Ayakkabımı alıp hızlıca giyindim. Kapıyı açarken dişlerimi sıkıp tekrar ağlamamaya çalıştım. Evden çıktığımda arkamı dönüp babam iyiyim izlenimi vermek için gülerek el salladım.
Iyi değilim baba.
Hemen arkamı dönüp sokağa çıktım. Evden çıkmadan önce bir taksi çağırmıştım, saniyele içinde geldi. Hızla binerken Meriç'in konumunu attığı hastaneyi söyledim. Yaklaşık 20 dakika içinde hastaneye gelmiştim. Hava sisliydi. Önce hastanenin bahçesine sonrada hastanenin için girdim.
Resepsiyondaki kadının yanına gidip "Ben birine bakma istemişim ama, Doğukan Alkım. Nerede söyler misiniz?" Kadın bilgisayarda biraz uğraştıktan sonra "3. Kat, yoğum bakım ünitesinde."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toprak Yağmura Ben Sana / Texting
Novela JuvenilHayatı eğlencesine yaşayıp sonra ne olacağını düşünmeyen Ceylin Gündoğan, eğlencesine numara sallar. Salladığı numaradaki adam ise Ceylin'in aksine daha ciddidir. Tabii orası birazcık muamma. 💉🖋 Nallsia'dan...