Ceylin Gündoğan (00.16)
Önündeki küçük kıza iğnesini vurduktan sonra geri çekildim. Ben iğneyi hazırlarken bol bol sohbet etmiştik, bu yüzden fark ettiğinden bile şüpheliydim.
"Evet, işimiz bitti, Küçük İnsan. Geçmiş olsun. Eve gidince bol bol meyve ye." Deyip saçını okşadım. Sırıtıp biraz ona yaklaştım. "Tercihini muzdan yana kullan bence." Kız gülünce bende gülerek karşılık verdim.
Paramı veriyorsun elbette gülerim velet.
Annesi teşekkürlerini ilettikten sonra kızını da alıp gitti. Sarp yanıma gelip benzgin suratıma baktı. "Ne o? Az önce pek bir mutluydun?" Alay etmesene ya.
"Paramı onlardan alıyorum, elbette mutlu olucağım. Yoksa çekilecek çile değil." Aslında doğru değildi. Çocukları severdim, para bahaneydi. Yinede parasını da onlar kadar seviyordum.
"Tam bir paragözsün." Dedi. Sensin be paragöz. Dil çıkarttım.
"Senin isin gücün yok mu ya? Git, hadi kış kış." Elimi def etmek amacıyla salladım. Gülmeyi bırakıp ağzındaki baklayı çıkardı. Şükür yarabbime!
"Kahve almaya gidiyorum, ister misin diye soracaktım." Işte adam gibi adamlık işte feraset! Kahve bu canım boru mu?
"Al, al. Acil kafein takviyesi almam lazım." Saat daha yeni gece yarısı olabilirdi ama ben bu gece doğru düzgün uyumamıştım. Tıp da keşke mezun olduktan sonra kitapları atabileceğimiz bir bölüm olsaydı.
Olsun parası iyi.
Sarp yanımdan ayrılınca bende diğerlerinin yanına gittim. Öne eğilme pozisyonu, hareketli el ve kol, gözlerdeki ışıltı. DEDIKODU!
Hızla yanlarına damldım. "Valla bende anlamadım, Esma hemşire bas baya etkilenmişti." Öykü lafını bitirince bende şoke oldum. Esma hemşire başhemşiremizdi. 30 yaşında genç bir insandı ama hepimize kök söktürüyordu. Ruhu kesinlikle yaşlıydı ve kadının en son konuştuğu adamın beş, altı sene önceden kaldığına emindim. O yüzden büyük gelişmeydi bu.
Inşallah evlenirde birazcık salar bizi.
Okan söze girdi bu seferde. "Esma hemşire neyse de ben geçen başhekimle dermatolog Aslı'yı öpüşürken gördüm."
"Ne diyorsun lan!? Aslı'm yapmaz öyle şey." Ve Serkan. Bu şahıs kendinden 13 yaş büyük bu kadına aşıktı. Yazık.
"Kemal'in yaptı Mesudee." Diyerek öne eğilip alayla Serkan'a baktı Elif. Hepimiz kıkırdarken Serkan çoktan karalar bağlanmıştı.
"Ne oldu, karadenizde gemilerin mi battı?" Dedi Şirin iğneleyici şekilde. Adı Şirin olsa ne yazar, kendisi tam bir sinsi. Her türlü bok bulunur.com.
"Ya ya hemde ne batmak." Deyip gülmeye devam ettiler. Yazık Sekan'a, sevmiş yavrucağız. Gülmemeliyiz.
Haykırdım.
İste ben bu kadar kendime tezat düşebilirim. Çünkü ben Ceylin Gündoğan'ım.
"Dur dur, Okan, onlar seni görmedi değil mi?" Diyerek tekrak oraya döndüm. Sırıttı pezevenk. Geriye yaslanıp konuştu. "O öpüşmede kim beni görücek be?"
"İyide bunlarin ikiside farklı insanlarla evli değil miydi?" Öykü son noktayı koydu ve sessizlik. Cidde evlilerdi bunlar birde. Eşlerine yazık.
Not: Aynur Hanım ve Kenan bey hastaneye gelirse bunu söyle.
Iyilik meleğiyim ya, güzel kendim.
Elif, "Doğru, söyleyelim bir ara." Diyerek içimi okudu.
"Ikiside kendilerine birbirlerini metres eylemiş." Dedi Okan. Yasin, Serkan'a doğru eğilip "Sende üçüncü olmak ister misin?" Dedi. Serkan'ın inkar etmesini beklerken o bizi şaşırttı. "Aslı'mla olacaksam üçüncüye bile razıyım."
Çocuğun akıl gitti, bir kahve lütfen.
Kahve demişken Sarp'da bir yerden fırlayıp kahvemi elime verdi. "Teşekkür ederim." Diye mırıldandım bir yudum alırken. O esnada Elif başka bir yere gitti.
Acilin girişinden buraya doğru yürüyen Esma hemşire'yi görünce gerildim. Hızlıca bir acil'e göz attığımda ilgilenicek hasta yoktu. Tamam, bir şey yok.
Allah'ın cadısından korkuyorum!
Esma hemşirenin elinde ortalama bir kap vardı. Mavi renklerindeydi. Bilinmeyen adam ona bir şey mi gönderdi acaba? AY INŞALLAH
Dümdüz bize dogru gelirken diğerleri de gerildi. Tam önümde durduğunda gerginlikten ne yapacağımı bilmediğim için ayağa kalktım. Gözleri niye süpheyle kısılmıştı bu iblisin?
"Al, genç bir adam gönderdi." Dedi kinayeli sesiyle elime kabı tutuştururken. Kim? "Kim gönderdiyse artık." Arkasını dönüp gitti. Herkesin bakışları ben ve kap arasında gidip geliyordu. Kahveyi masaya koyup şaşkın şaşkın kabı açtım. Kimden gelmişti bu?
Kabın içinde 4 dilim kakaolu kek vardı. Nasıl yapmıştı bilmiyorum ama keklerin arasında vişnede vardı, üstelik bunlar el yapımıydı. Hemen yan tarafında iki adet peynirli börek vardı. Onlarda el yapımıydı. Ellerimle kek ve böreği inceledim. Ikiside sıcaktı daha, kim yaptıysa yeni yapmıştı. Börekleri üstünde küçük bir poşet vardı. Içine bakınca bir krem olduğunu fark ettim.
Kimin nesiydi bunlar?
Keklerin üstünde fark ettiğim sarı not kağıdını elime aldım. Odun, yazıyordu üstünde. Doğukan mı yapmıştı bunları? Hadi canım ordan. Telefonumun ard arda titremesiyle kağıdı yerine bırakıp telefonuma baktım.
Ondan gelmişti.
Sorunlu: Onları ye.
Sorunlu: Hastanenin kantini çok pahalıdır, ayrıca güvenemedim.
Sorunlu: Keki yeni yaptım, böreklerde annemden kalma, ısıtıp getirdim.
Sorunlu: Poşetteki kremde o çok dert ettiğin gözaltların için.
Sorunlu: Bir kaç gün yatmadan önce kullanırsan bir şey kalmayacaktır.
Sorunlu: Başhemşirenize verdim kabı çünkü ilk görüşmemizi böyle hastane kıyısında gerçekleştirmek istemedim.
Sorunlu: Zaten sende böyle -senin tabirinle- kötü görünürken seni görmemi istemezdin.
Sorunlu: Bulduğun yer fırsatta uyu.
Çocuklar merakla soru sorarken kabı ve kahveyi alıp rahat bir yere geçtim. Bir çocuk gibi beni uyarmasında rahatsız olmayı beklemiştim ama daha çok neşelendirmişti beni.
Odun falan diyordum ama aslında cok ponçik biriydi. Şu an anlamıştım.
Kendi kendime kıkırkdamama sebep olan şey ise ilk date'imizin bir kap sayesinde olucağını fark etmemdi.
Ceylin: herşey için teşekkürler
Ceylin: hepsini yiyicem
Ceylin: krem, kek, börek ve düşüncen için sana 4 kere teşekkür ediyorum
Ceylin: sende geçe kalmadan yat
Ceylin: benim yüzümden yanlış kararlar almanı istemeyiz
Ceylin: milletin günahına giremem
Ceylin: iyi gecelerr
Sorunlu: Iyi geceler.
💉🖋
° Biz bir nasılsın bekliyorduk Doğu bey, çok hızlısınız maşallah. Dedikodu dinlerken dedikodu olmak nasıl bir his Ceylin Hanım?? Ay yazarken poncik ponçik oldummm
° Bölümleri düzenlemeden atıyorum yazım yanlışlıkları varsa kusura bakmayın
° Oy ve yorum atmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toprak Yağmura Ben Sana / Texting
Ficção AdolescenteHayatı eğlencesine yaşayıp sonra ne olacağını düşünmeyen Ceylin Gündoğan, eğlencesine numara sallar. Salladığı numaradaki adam ise Ceylin'in aksine daha ciddidir. Tabii orası birazcık muamma. 💉🖋 Nallsia'dan...