6. Bölüm

1.1K 43 2
                                    

2021 yılı, İstanbul

Sonunda transfer gerçekleşmiş ve Barış yeni takımıyla yeni sezonun kamp dönemine başlamıştı. Yağmur için de Barış için de her şey rüya gibiydi. Genç kız kocasıyla yaşadığı bu güzel anların hepsini Instagram hesabından paylaşmıştı. İstanbul'da onlar için güzel bir ev alınmıştı. Büyük, havuzlu bir villaydı. Barış aldığı imza parasıyla ilk iş olarak Ankara'daki küçük dairelerini satın almıştı. İlk evimiz, hep özel kalsın demişti. Bu hareketi Yağmur'u çok duygulandırmıştı. Yağmur neredeyse birçok antrenmanı izlemeye geliyordu. Kocasını o anlı şanlı takımın kıyafetleri içinde görmek gururunu okşuyordu. Ayrıca kendisi gibi gelen birçok futbolcu eşi oluyordu.

Barış'la evli olduklarını duyan herkes şaşırıyordu, daha çok küçüksünüz diyorlardı ama biraz onların yanında kalanlar aşklarına şahit olunca anlıyorlardı sebebini.

Barış şimdiden takım arkadaşlarıyla fazlasıyla kaynaşmış gibiydi. Ondan önce takıma transfer olan Kerem ve Yunus ile onunla beraber transferi gerçekleşen Berkan ile diğerlerine nazaran daha iyi gibiydi. Bunu yaşlarının yakın olmasına bağlıyordu Yağmur.

"Gerçekten çok iyi bir kondisyonun var Barış. Görünen o ki beni pişman etmeyeceksin." Dedi Fatih Hoca, Barış'ın omzunu pat patlarken. Antrenmanda bile performansıyla göz dolduruyordu Barış.

Aldığı iltifatla tribünde kendisini izleyen karısına baktı. O da duymuştu belli ki bunları. Kocaman gülümsediler birbirlerine.

"Teşekkür ederim hocam. Umarım güveninizi boşa çıkarmam."

"Sevgilin mi o hanım kız?" Diye sordu Fatih Hoca.

"Eşim, Yağmur."

"Sen bu yaşta evlendin mi bir de?" Dedi hayretle.

"İnsan aşık olunca hocam." Dedi mahcubiyetle.

"E bizim oğlanı bu kadar aşkından kör eden kızla bir de ben tanışayım." Dedi ve tribünlere, Yağmur'un yanına yürüdü.

Barış'ın ve Fatih Hoca'nın kendisine yürüdüğünü gören Yağmur'un heyecandan eli ayağına dolandı. Çocukluk hayaliydi Fatih Terim'le tanışmak ama Barış'tan henüz bunu istememişti. Zira o da daha yeni tanışmıştı zaten.

"Merhaba Yağmur." Dedi Fatih Hoca sevecen bir tavırla. Kız hemen oturduğu yerden kalkıp onların yanında durdu.

"Merhaba Hocam." Dedi heyecanla ve adamın uzattığı eli sıktı.

"Barış eşim deyince şaşırdım, daha çok küçüksünüz."

Güzel gülümsemesiyle karşılık verdi ona Yağmur. "Biraz erken oldu ama pişman değiliz Hocam."

"Aman hep iyi olun. Birbirinizin kıymetini bilin, hayat çok kısa."

Fatih Hoca yanlarından ayrılınca Barış hasretle kucakladı karısını. Çıplak omzuna bir öpücük bıraktı.

"Yağmur..." dedi içi gider gibi.

"Hımm?" Dedi kız dalgınlıkla.

"Sana kurban olurum ben."

"Bu nerden çıktı şimdi?" Dedi Yağmur gülerek. Bir anda böyle demesini garipsemişti.

"Kızım çok aşığım ya, içime sığmıyor aşkım."

"Ben de çok aşığım deli adam." Deyip kocasının boynuna doladı kollarını.

Bir süre saha kenarında karısını sevdi Barış. Tabi çevrede birçok kişi olduğu için aşırıya kaçmamaya özen gösteriyorlardı. Ah bir evde olsak diye içinden geçiriyordu Barış. Doya doya öpüp koklardı o zaman.

Yana YakılaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin