09 කොටස

1.4K 282 158
                                    

" හරි වේස නාඩගමක් වුනා මේක..
කුඩු ඇල්පියා....කවුරු කියලාද දන්නෙ නෑ ඒකා හිතාගෙන ඉන්නෙ? හරි....හරි අපි බලමුකො ඌද මමද කියලා....."

" ක්ලාස් එන්න.....
යයි මගෙ බල්ලාවත්.හරි මඟුලක් වුනානේ යකෝ....."

" මට ඉගන ගන්න ඕනෙ නැති නිසානෙ මම ඉගන ගන්නෙ නැත්තෙ ඒකාට මොකක්ද තියෙන අමාරුව??? ඇරත් ඒකා මොකාද දාඹරේ පුතාට බලපෑම් කරන්න..?? වසල ටියුෂන් ගුරා....."

" අපි නොදන්න ඇලපාතයලා....
ඔය මාව ක්ලාස් එකට ගෙන්න ගන්න හදන්නෙ මොකටද? ආ වෙන මොකටද කුඩු දෙන්න.....කුරාකූඹියෙක්ට වරදක් නැති මාව උන්ගෙ තත්වෙට ගන්න....එරික් කාරයා එක්ක වුනත් මූනිච්චාවට කතා කලාට මම නොදන්නවාද එරික් කාරයා ගැන....කුසුම් නිසා ඉවසනවා මිසක්කා ඉවසයි මගෙ බල්ලාවත්.....එරික් කාරයා වගේම තමා කුඩු ටියුෂන් ගුරා ජඩයා...."

"ක්ලාස් එන්න....ක්ලාස් එන්න....ක්ලාස් එන්න....මාසයක් තිස්සෙ මොන පීඩනයක්ද හා.....මේ ගෙදරට ආවත් හරි ඔය කුඩ්ඩා මගෙත් එක්ක කතා කලේ ඕකටම විතරයි.....දකින දකින ගානේ...මූණට ඔහොම මෙහෙම මුලිච්චි වෙන ගානේ ඒ එම්බාම් මූණාගෙ කටේ තියෙන්නෙම ක්ලාස් එන්න....ඕකම තමයි....ඕකම තමයි......"

"බොරු කියන්නෙ මොකටද  මං නම් ඉගන ගත්තු උන්ට ආස නෑ....ආස නෑ කියන්නෙ ඉතින් මං ඉගන ගන්න ආසත් නෑ....ඔය සිල්ප සාස්සතරේ මට පිහිටලා නෑ ...ඇරත් ඉගනගෙන මොනවා කරන්නද හා....ඕවා මහ බෝරින් වැඩ..."

" ඒත් ඔය කුඩු ඇල්පියා ඉන්නවා නේද
ඕකාගෙ නම් රැස් බස්සන්න ඕනෙ....
හිතුනොත් මමත් ටියුෂන් කරනවා..කරලා දිස්ත්‍රික් ප්‍රථමයො බිහි කරනවා....එතකොට බැරියා කුඩ්ඩාට පැලිලා මැරෙන්න......"

" අනේ අම්මාපා කුසුම් නොහිටියා නම් මම ඇල්පියාගෙ කන රත් කරලා....කොහෙද පැංචොන්ට තලද්දි කුසුම්ගෙ පපුව කැක්කුමනෙ......"

ඔංචිල්ලාවේ නිදාගෙන,ඉස්සරහාට පස්සට පැද්දි පැද්දි අහස දිහා බලන් මම පුලුවාන් තරම් එම්බාම් මූණාගෙ පළු යැව්වා...

ඊයේ රෑ දැක්කානෙ ඒකා මට කියපු කතාව..
ක්ලාස් එන්නලු....ඔය පළවෙනි වතාව නෙවේනෙ....කී සැරයක් ඔය මිනිහා ඔය බලු කතාව මගෙන් ඇහුවා කියලාද?
ඉවසනවා කියලා හැමදාම පුලුවන්ද?
කොහොමත් මේ දාඹරයාගෙ ඉවසීම අන්තිමයි......කුඩු ඇල්පියා හිතන් ඇති මේක ඒකාටම ගියපු රට කියලා....ඉදින්කො ලබන පාර මම ප්‍රාදේසීය සභාවට ඉල්ලනවා....ටිකෙන් ටික උඩට ඇවිත් මට බැරියෑ රටේ මහ පුටුවට හරි තරග කරන්න ඊට පස්සෙ මම එම්බාම් මූණා ගැන බලාගන්නම්.....හරි වේසනාඩගමක් වුනානේ....

ට්‍රයිඩැක්ස්🌼 ( YiZhan )Where stories live. Discover now