කලු නගරය 8

36 9 3
                                    

.

කිසිම ගානක් නැතුව ලේ වලින්ම පෙගිලා තියෙන දනිස්ස වටේට රෙදි පටියක් තදට ඔතන ගමන් කතා කරන තරැණ කොල්ලට අවදානේ නොදි යිබෝ බැලුවේ අැස් ඉස්සරහම පේන අතඅැරලා දාපු ගම දිහා ...

අද දවසෙ සිද්ද වුන දේවල් ඔනවට වඩා වැඩියි ....

යිබෝට හිතුනේ එහෙම ....උදේම යිබෝ කියන්නේ කවුද කියලා දන්න කෙනෙක් බැලැක් සිටි වලින් මතු වුන එක ..එ කොල්ලා අලුතින් පදින්චියට අාපු අැනෙක්ස් එකේ පරණ පදිංචිකාරයෙන් වෙච්ච එක ..ඔක්කොටම වඩා පැයකට විතර කලින් යිබොගේ පිටට පිස්ටල් එකක් තද කරලා යිබෝව බැලැක් සිටි වලදි අභිරස් විදිහට   අතුරැදහන්  වෙන  එකෙන් බේරගත්ත එක ..

කකුල බලාගෙන ......

ගලාගෙන යන දිය පාරෙන් ලේ ටික හොදගත්ත තරැණයා අමාරැවෙන් නැගිටින්න හදනකොට  වතුරට පෙගිච්ච ගලකට ලිස්සන වා දැක්ක ගමන් යිබෝ පැනලා කොල්ලව අල්ල ගත්තේ කොල්ලගේ මුහුදු කොල පාට අැස් දෙක පර්ශ්නාර්තයක් එක්ක යිබෝ දිහාට යි යිබෝ අත ට තදින්ම මිරිකිලා තියෙන කොල්ලගේ ඉණ දිහාටයි මාරැවෙන් මාරැවට යන ගමන් ....

මොකටද මගේ පස්සෙන් අාවේ ඩිටෙක්ටිව් ....

තරැණයගේ බැල්ම දරාගන්න බැරිම තැන යිබෝ තරැණයව අත අැරියත් තරැණයගෙන් අාවේ යිබෝ හිතුවෙවත් නැති පර්ශ්නයක් ...

අාහ්....

අැත්ත ...ගබඩාවෙදි යිබෝව කාටත් හොරෙන් එතනින් පැන ගන්ව උදව් කරේ මේ අාගන්තුක තරැණයා ...ගබඩාවෙන් එලියට දුවගෙන අැවිත් පාලු පාරකෙදි කලින්වගේම ගැට කපන්නෝ හතර දෙනෙක්ගේ කන්ඩායමකට මේ දෙන්නව අහු වෙනකොට යිබොගේ තනියට හිටියෙත් මේ කොල්ලම තමා .. සුදු පාට වෙලුම් පටි අතරින් පේන කොල්ලගේ කකුලේ තුවාලෙටත් වගකියන්න ඔනි යිබොම තමා ...යිබොට වදින්න අාපු පිහි පාරකින් යිබොව පස්සට අදිනකොට යිබෝ අතින් මේ කොල්ලව ඉස්සරහට වෙනකොට හිනි දිග කිනිස්සක් කෙලින්ම අැවිත් කොල්ලගේ දනහින් පහල අැමිනෙනකොට කෙදිරියකින්වත් වේදනාව පිට කරපු කොල්ලා අතේ තිබුනු පිස්ටල් එකේ මිටින් කිනිස්ස විසි කරපු එකාගේ කොන්ද මැදට ම ගැහුවේ මාස ගානකට නැගිට්න්න බැරි තරම් හයියෙන් ...

THE BLACK CITY Where stories live. Discover now