Asi telefonunu cebine atıp mekandaki kalabalığın el verdiği kadarıyla Alaz'a doğru ilerledi. Alaz bir sağa bir sola bakıp Asi'yi arıyordu. Gergin olduğu her halinden belliydi. Nihayet göz göze geldiklerinde aceleyle Asi'ye yaklaştı.
"Fıstığım."
"Başlatma fıstığından. Ne haltlar karıştırıyorsun lan?"
Alaz bıkkınlıkla nefes verdi. "Bir haltlar karıştırdığım yok."
"Niye yalan söylüyorsun o zaman? Gideli birkaç saat oldu karşılaştığım manzaraya bak."
"Yenge."
"Burak?"
"Sen kampta değil miydin ne işin var burada?"
"Baskına geldim."
"Baskın mı?"
"Asi dediklerim sana ulaşmıyor mu güzelim?"
"Aradığınız güzele şu an ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar denemeyin."
"Abi ne oluyor ben anlamadım? Bu arada Cerenle tanıştın mı Asi? Kız arkadaşım."
"Kız arkadaşın mı?"
"Sen bir gelsene benle."
Alaz kolundan tuttuğu gibi Asi'yi tuvaletlerin olduğu tarafa doğru sürüklemeye başladı. Mekanda çalan şarkı değişip yerini yeni bir hareketli şarkıya bıraktı.
Dur aklımdan bir yol uydursam da söylemem ki
Yolları aradım yollar fazla normaldiler
Bu aslında bir
Kor mangala kolonya dökmek zaten
Kolonyalar içtim onlar da normaldilerAsi sesini duyurabilmek için kulağına yaklaşıp bağırdı. "Kolunu kanadını kırarım Alaz çekiştirip durmasana lan beni."
"Kırarsın kırarsın."
Alaz, kalabalıkta dans eden insanları bir oraya bir buraya ittirerek yolunu açmaktan çekinmedi. Bir kolunu Asi'nin beline sarıp iyice kendisine çekti. O sırada Asi'den gelen tekmeyle durmak zorunda kaldı.
"Morardı be morardı artık. Şiddete giriyor bu resmen."
"Şiddetli geçimsizlik demek ki bizimkisi."
Erkekler tuvaletinin kapısını açıp içerisini boş görünce Asi'yi de içeri çekip kapıyı kapattı.
"Senin tuvalet sevdanı ne yapacağız biz?"
"Konuşalım sakin sakin. Gerçi seninle sakin sakin konuşmak pek mümkün değil ama."
"Laf sokma bana."
"Dinle. Evdeydim Burak aradı çağırdı beni. Kız arkadaşı hiç hesapta yoktu sonradan dahil oldu. O burada olsa gelmezdim zaten."
"Ben birdaha sana nasıl güveneyim Alaz söyler misin bana? Aynısını ben yapsam sen ne düşünürdün? Ne zaman sana güvenmeye çalışsam elimde kalan tek şey hayal kırıklığı oluyor. Özellikle kaza..."
Alaz duyduğu şeyle geri çekildi. Bu konuyu kendisi zaten unutamıyordu ama Asi'nin de unutmadığını bilmek canını sıkıyordu.
Düşündüğü şeye içinden bir küfür savurdu. Bu, ne kadar zaman geçerse geçsin unutulacak bir şey değildi. Farkındaydı.
"Alaz..."
"Asi tamam. Kapatalım konuyu."
"Hatırlatmak istemedim."
"Unutamadığım bir şeyi hatırlatamazsın zaten."
"Bak Alaz sorun evdeyim diye yalan söylemende. Yoksa ben senin gibi ilkel miyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
street of lost souls | aslaz texting
أدب الهواةEğlenmek için yazıyorum, eğlenmek isteyenleri hikâyeme bekliyorum🖤