Prolog

131 6 2
                                    

"Ah~ ah~ "

Suara lelaki tua itu kedengaran. Mendesah kenikmatan ditusuk oleh batang kemaluan milik si remaja berusia 14 tahun itu. Tangan lelaki berumur hampir separuh abad itu memegang kuat pada cadar katil yang jadi tempat mereka melakukan aksi ranjang tersebut.

Remaja lelaki itu namanya Rafael.

"Rafa, I wanna kiss.. ah~" Pinta lelaki tua itu dalam pada lubang pantatnya dijolok oleh Rafael. Rafael hanya menurut permintaan lelaki tersebut. Sambil mendayungkan kemaluannya, dia mencium mulut lelaki tersebut. Lidah mereka saling bertemu. Mahu termuntah Rafael dibuatnya apabila mencium mulut lelaki tua yang merupakan perokok tegar itu. Namun, Rafael menahan rasa itu. Dia tak mahu mengecilkan hati kliennya itu. Lelaki itu merupakan mata pencariannya. Sumber kewangannya.

Setelah hampir 3 minit mereka bergelut lidah, perbuatan tersebut dihentikan. Rafael kembali fokus pada aktiviti memecah punggung lelaki tua tersebut.

"Ah~ sedap sayang. Fuck, you're the best." Tak henti-henti mulut lelaki tua itu memuji-muji akan servisnya. Rafael sedikit termakan akan pujian tersebut. Bibirnya mengukir senyuman kecil. Namun segera dipadam senyuman tersebut.

"Honey, you look sweet when you smile. Kalau Rafa selalu senyum kan best, baru abang lagi rasa syok." Ujar lelaki tua itu. Membahasakan dirinya sebagai 'abang'. Tak sedar kalau dirinya tu dah layak dipanggil pak cik oleh Rafael. Namun, hal tersebut tak pula dijadikan isu oleh Rafael.

Walaupun ditegur, Rafael tetap tak tersenyum. Dia tak menyukai pekerjaannya itu. Ya, dia merupakan seorang pelacur lelaki. Gigolo. Tapi dia tak melakukan hal tersebut semata-mata sebab dia menikmatinya. Dia lakukannya untuk duit.

"Rafa nak pancut." Ujar Rafael apabila dah mencapai klimaksnya. Dah hampir sejam sebenarnya mereka melakukan seks. Pelbagai posisi dah mereka lakukan namun baru sekarang kemaluan Rafael terasa kegelian yang amat seperti hendak mengeluarkan sesuatu.

"Finally.. lama gila Rafa bertahan.. Rafa boleh pancut dalam macam biasa je, sayang." Ujar lelaki tua tersebut.

Mendengar keizinan yang diberi, Rafael pantas memancutkan air mani ke dalam lubang punggung lelaki tersebut.

"Ah...." Rafael mengeluhkan nafas kelegaan dan kepuasan. Dia mengeluarkan kemaluannya daripada lubang punggung lelaki tua itu dan kemudian berbaring di sebelah lelaki tersebut.

Lelaki tua itu menolehkan kepalanya. Memandang wajah Rafael yang berdiri di sebelahnya. Tangannya bergerak mencapai kemaluan Rafael yang dah layu selepas memancutkan air mani tadi. Dia mengusap-usap kemaluan Rafael itu.

"Rafa memang best." Bisik lelaki tersebut.

Rafael memejamkan matanya. Memikirkan perjalanan hidupnya selepas ini.

"Abang nak main Rafa pula, boleh?" Soal lelaki tua itu. Tangannya yang sebelah lagi memegang punggung Rafael yang montok.

Mata Rafael kembali terbuka. Celik.

"No." Tegas nada Rafael.

Lelaki tua itu mengeluh.

"Abang bayar dua kali ganda? Tak, sepuluh kali ganda?" Lelaki tua itu menawarkan tawaran yang takkan mampu ditolak oleh orang lain. Tapi Rafael bukan orang lain yang dimaksudkan.

"A no is a no." Rafael tak termakan dengan tawaran yang bersifat duit itu. Padahal kalau dia terima tawaran tersebut, masalah kewangannya pasti akan selesai.

Lelaki tua itu hampa. Namun, dia tak mahu memaksa. Dia hampir kehilangan Rafael waktu awal-awal mereka bertemu dulu. Dia nekad mahu tundukkan remaja 14 tahun itu. Namun bukan secara paksa. Pada lelaki tua itu, wang adalah segalanya dan suatu hari nanti Rafael pasti akan tunduk dengan kuasa wang.

"Nah, duit untuk Rafa.." Lelaki tua itu menghulurkan sejumlah wang yang dikeluarkan dari dompetnya kepada Rafael.

Dahi Rafael berkerut melihat sejumlah wang itu.

"Ni duit apa pulak? Bukan abang bank-in dekat Maksu ke?" Soal Rafael.

Lelaki tua itu tersenyum. Dia geleng kepala.

"Esok Rafa dah naik sekolah kan? Guna ni untuk belanja sekolah. Jangan bagitahu Maksu pula." Ujar lelaki tua itu lagi.

Perlahan-lahan Rafael mengambil wang yang diberi itu.

"Dah. Jom mandi."

Separuh AkuWhere stories live. Discover now