Merhaba.
Yazdığım ilk'ciddi ciddi'mafya hikayeme hoşgeldiniz🥳
Daha önce mafya konulu bir hikaye yazmamıştım yani karakterlerim hiç bir zaman bu kadar ciddi olmamıştı.Bu da kaç bölüm ciddi gidecek tartışılır tabi ödösöd
Okuma tarihiniz?
Bol bol yorum bekliyorum(fikirlerinizi deli merak ediyorum)
♠️
Köşeye sinen küçük oğlan çocuğu.
Sen her zaman benimdin,ben her zaman senindim.
Sana olan aşkım,sevdam,tutkum.Seni ilk gördüğüm an sertçe içimi talan etti,başta kalbim sıkıştı.İçimdeki tüm organlar sorgusuzca dışarı çıkacakmış gibi hareket etmeye başladı.
Direndim çünkü savunmasızdın.
Direndim çünkü küçücüktün.
Direndim çünkü,benim gibi bir adamı hayatına almayacağını biliyordum.
Sen narin bir çiçektin.Benim bebeğim çok hassas ve kırılgandı.Benim en büyük korkum ise...sana zarar vermekti.
Gözlerimi yavaşça kapattım ve başımı geriye yatırarak burnumdan sert bir nefes aldım.Atlas...o ufacık oğlan çocuğu.Benim gibi güçlü bir adamı deli edebilecek olan tek insan.
Benim nefesim.
"Sikeyim,kendime nasıl hakim olacağımı bilmiyorum."ona gitmeli,o ufak bedenini kucağıma alarak kemiklerini kırmamaya özen göstererek sarılmalıydım.Kokusunu içime çekmem gerekiyordu.Elimle sertçe yüzümü ovuşturdum.İki yıldır yaşadığım bu hasrete sadece bir kaç gün daha dayanmalıydım fakat ona kavuşma günüm yaklaştıkça sabrım her saniye daha da azalıyordu.
Bekleyemiyordum,iki yıldır sabretmiyormuş gibi iki gün daha dişimi sıkamıyorum.
"Dayan lan,dayan."ayağa kalkarak büyük cam duvara doğru ilerledim ve volta atarak yürümeye başladım.yirmi dokuz yıllık hayatım boyunca hiç bir zaman hiç bir konuda sabretmem gerekmemişti.Neyi ne zaman,nerde istediysem olmuştu ve şu an beklemek benim için büyük bir azaptı.
Belki de onu gidip görmeliydim,her zaman yaptığım gibi arabada
oturabilirdim."Или ты можешь подождать, как мужчина, сукин ты сын."Ya da adam gibi bekleyebilirsin,
seni orospu çocuğu."Oof."sinirle yumruğumu kalın cama vurdum.Cam,
yumruğumun vurduğu an parçalara ayrılırken odada çıkan tok ses kaşlarımı çatmamı sağladı.Küçük parçalar öylece lüks apartman katından aşağıya döküldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her zaman benimdin/bxb
ChickLitKöşeye sinen küçük oğlan çocuğu. Sen her zaman benimdin,ben her zaman senindim. Sana olan aşkım,sevdam,tutkum.Seni ilk gördüğüm an sertçe içimi talan etti,başta kalbim sıkıştı.İçimdeki tüm organlar sorgusuzca dışarı çıkacakmış gibi hareket etmeye ba...