3.Fotoğraf

635 112 59
                                    

Her zaman benimdin

3.Bölüm

Aşklarım yorum yapmayı unutmayın fikirlerinizi merak ediyorum♥️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşklarım yorum yapmayı unutmayın fikirlerinizi merak ediyorum♥️

♠️

"Giorgi..."eğer hayır derse onu kucağıma alıp burdan çıkacaktım,beklemeye gerek yoktu.Atlas elini kaldırarak yavaşça masada duran telefonunu aldı ve güzel kalçalarını koltuktan kaldırarak bana hafifçe gülümsedi"Tamam,kötü niyetli birine benzemiyorsun."hayır bebeğim Мои намерения хуже, чем плохие.
niyetim kötüden de beter bana kesinlikle niyet konusunda güvenmemeliydi.

Sesimi çıkarmadan yanıma geldiğinde aramızda çok güzel bir boy farkı vardı.

2.07 ve 1.75

Yanımda duruşu dahi şirindi.

"O yüzden bence bir kadeh içebiliriz."
kalbimin hızı burdan duyuluyor muydu?umarım duymazdı çünkü durum çok feciydi.Kalbim büyük bir hızla kan pompalıyordu ve her an minicik ellerinin arasına öylece düşebilirdi"Tamam,önden buyur."her an kekelemeye başlayabilirdim.

Ben Giorgi ıvanova.Her an atlasın karşısında cümlelerin amına koyarak kekelemeye başlayabilirdim.

"Buyurayım bakalım."bir kaç santim önümden geçtiğinde heyecanla nefesimi bıraktım ve arkadaşlarına kısa bir baş selamı çalarak güzelliğimin arkasından ilerlemeye başladım.Kokusu tarif edilemeyecek kadar güzeldi.

"Sessiz bir yere geçmek mi istersin?yoksa bara mı oturalım."dedim ona fazla yaklaşıp ürkütmemeye çalışarak,bu yüzden sadece kulağına fısıldama gereksiminde bulundum.Sesimle vücudu irkilirken elini kulağına kapattı ve kirpiklerinin arkasından gözlerime baktı.Başını bana bakmak için oldukça kaldırması gerekmişti,aniden bana doğru döndüğünde kaşlarımı çatarak yüzünü incelemeye başladım.

Nefesi hızlanmıştı,peki neden?kulağına konuşmam onu azdırmış mıydı.Eğer buna azıyorsa mahrem bölgelerine nefesimi bıraktığımda ne yapacaktı şimdiden merak ediyordum.

"Neden yaptın."ne yapmıştım.Kaşlarım daha da çatılırken onunla aynı boyda olmak için hafifçe eğildim ve en azından boynunu daha az kaldırmasını sağladım
"neyi neden yaptım?"dedim sert sesime sahip çıkamayarak"neden kulağıma nefesini üfledin?"

"Farkında değilim."gerçekten değildim ama bu kadar yükseliyorsa sürekli yapmaktan kendimi alı koymayacaktım
"yapma." Kulağını avuç içiyle ovdu"huylandım."

"Huylandın mı azdın mı?"dedim bir anda kendimi tutamayarak,dudakları hafifçe aralandığında sakince nefesimi dudaklarına doğru bıraktım bu kez"cevap ver."Atlas öyle yavaşça yutkundu ki parmaklarımı boğazına dolayarak onu sertçe siyah mermer masaya yatırmak istedim. Может быть, ты сможешь трахнуть ее, шлепая ее по заднице.Belki kalçalarına şaplak atarak onu sikmek.Bu kulağa oldukça hoş geliyordu.

Her zaman benimdin/bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin