Her zaman benimdin
4.Bölüm
Yorum yapmayı unutmayın asklarım,fikirlerinizi merak ediyorum♥️
♠️
"Galiba bir şey istemiyorum,ya da dur.Belki bira?ne dersin."ben bira sevmezdim.Diğer içkilerle aram her zaman iyiydi ama bira saçma sapan bir şekilde bedenimi çok kolay sarhoş ediyordu.Viskiden biraz bile etkilenmeyen koca bedenim biraya hemen gardını düşürüp yeniliyordu"senin için alıp gelirim."kaşları çatılırken yüzü daha da şirin bir hâl almıştı.
"Yalnız mı içeceğim."dediğinde elimdeki viski bardağını kaldırdım,benim ilacım hemen dibimde duruyordu"o sayılmaz."
yüzünü buruşturdu"benimle bira iç."
kesinlikle inatçı küçük bir oğlan çocuğuydu"Bira sevmem."dedim açık açık"ama sana yeni bir tane getirip geleceğim,bekle."zaten birasının neredeyse dibine gelmişti.Viskimi masaya bırakmak için ayağa kalktığımda tam bacak arasında oturduğum için direkt yüz yüze gelmiştik."Başka"dedim boynumu hafifçe yana yatırıp güzel yüzüne bakarak"istediğin bir şey var mı?"bacakları oldukça yavaş bir şekilde kalçalarıma dolandı,bu hareketi beni hem şaşırtmış hemde oldukla heyecanlandırmıştı.Beni...benim gibi bir adamı en ufak hareketiyle bile deliye çevirebiliyordu.
Bu çok tehlikeliydi.
"Düşünmem lazım...başka ne isteyeceğimi yani."boy farkımızdan dolayı yüzüme bakması için başını kaldırması gerekiriyordu.İstemsizce dilimle dudaklarımı ıslattım ve üzerine eğilerek viskimi masaya bırakıp elimi beline yerleştirdim"Hmm."diye mırıldandım.
"gece sonuna kadar seninleyim."kulağına yaklaşarak fısıldadım"ne istersen yapabilirim."Kollarım arasındaki bedeni sertçe titrediğinde bunun onu fena azdırdığına artık tamamen emin olmuştum.
"Bu ucu açık bir cümle değil mi?"dedi benim gibi fısıldayarak"sen pek içkiden bahsediyor gibi değilsin."cümlemde içkiyle alakalı en ufak bir şey dahi yoktu.
"Sana içkiyle ilgili olduğunu ne düşündürdü ufaklık?"geri çekilmek istediğimde burnum burnuna sürtüldü
"Ah ama!yapma şunu."diye homurdandı eliyle burnunu ovalayarak"beni tetikleyici şeyler yapıp yapıp sonra azdın mı diyorsun!"bira onu çarpmış gibiydi.Çünkü konuşurken dudakları sürekli büzülüp duruyordu,bakışlarım gözlerine kayarken hafif baygın baktığını gördüm.Kesinlikle sarhoştu.
"Başka içme."dedim geri çekilip bacaklarının arasından çıkarak"hatta istersen seni evine bırakabilirim."
konuşmamın yarısında başını iki yana sallamaya başladı"Haayıır."of,yüzünü komple yiyip yutsam.Fazla ileri gitmiş olur muydum?çok canım çekmişti"O zaman ben gidip biranı alayım."daha fazla karşımda bu kadar tatlı durmaya devam ederse onu üzerinde oturduğu o masaya yatırıp ısırmaya başlayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her zaman benimdin/bxb
ChickLitKöşeye sinen küçük oğlan çocuğu. Sen her zaman benimdin,ben her zaman senindim. Sana olan aşkım,sevdam,tutkum.Seni ilk gördüğüm an sertçe içimi talan etti,başta kalbim sıkıştı.İçimdeki tüm organlar sorgusuzca dışarı çıkacakmış gibi hareket etmeye ba...