wonu🤍
Eve vardın mı
Şimdi yazabiliyorum
Arkadaşlarımın gazabına uğradımEvet vardım
Bende aynı şekildeydim
Ne yapıyorsunwonu🤍
Uzanıyorum
Birazdan projenin kalan kısımlarını bitirip sana atacaktım
Yarından sonra sunumlar başlıyordu değil miEvet~
Yarın okuldan sonra birlikte üstünden geçeriz bende sunumu hazırlarım şimdiwonu🤍
Peki...
Ee şimdi ne yapıyorsunHiç
Öyle uzanıyorum ve seni düşünüyorum
Yani bizi
Yani sabahı işte
Ve de az öncesiniwonu🤍
Nasıl hissediyorsun
Yani bir erkekle çıkmak nasıl hissettiriyor sana
Sorduğum sorunun saçmalığına bak|Rahat ve güvende hissettiriyor
Mutluyum
Henüz yeni çıkıyoruz buna cevap vermek için çok erken
Ama daha da mutlu olacağım kesin
Sen nasıl hissediyorsun
Daha önceden biriyle hiç çıktın mıwonu🤍
Birkaç ay sürdü
Lisedeydim
Okulunu değiştirdi ve benimle konuşmayı kesti
Sonra zaten lise bitti
Bir daha da kimseyle görüşüp konuşmadımKendimi öldürmek istiyorum|
Anladımmm
Görüntülü konuşalım mı
Daha ayrılalı 3 saat oldu amawonu🤍
OlurSeninle konuşmayı özledim
ne?wonu🤍
Olur dedim
Arıyorum...
Wonu🤍 kişisinden görüntülü arama
Kabul et ✅ Reddet ❌"Ne yapıyorsun?" Mingyu bilgisayarın ekranını kaldırıp sırtını dikleştirdi. Yüzünü saran geniş gülümsemesiyle ekrana bakmaya devam etti.
"Biraz ara vermiştim, kendi işlerimi hallediyordum. Seninle konuşarak aramı güzelce değerlendirmeye karar verdim... Sen ne yapıyorsun?" Wonwoo gözlüğünü geri iterken masaya yaslandı. Mingyu kızaran yanaklarını gizlemek yerine saçlarıyla oynamaya başladı. "Utandın değil mi.. saçlarını oynuyorsun."
"Nasıl anladın!"
"Saçlarını oynuyorsun işte, yanakların kıpkırmızı oldu..."
"Beni nasıl bu kadar hızlı çözebilirsin?"
"Kaç yıl oldu, bir zahmet bileyim değil mi?" Gözlüğünü çıkarıp gözlerini ovuşturdu oğlan, Mingyu elini çenesinin altına koyup onu izlemeye devam etti. Konuşmaya başladıklarından beri sıkça esniyordu Wonwoo, her zaman esnerdi ancak bugün fazla yorulmuştu ve ekstra esneme yüklenmişti vücuduna.
"Saat geç oldu, kalanı yarın halledersin fazla esnemeye başladın."
"Her zamanki hâlim, hep esnerim... Galiba gitsem iyi olacak yoksa çenem çıkacak." Mingyu başını sallayıp yattığı yerden doğruldu.
"Seni kahvaltıya götürmek istesem çok mu abartmış olurum?"
"İlk randevumuzu kahvaltıda geçirmek mantıklı bir fikir. Sonrasında kahve içeriz, tamamdır."
"Sabah seni almaya geleceğim, babamın arabasını kaçırıp gelirim o kadarına izin verir sanırım." Wonwoo'nun sıcak ve içten kahkahası Mingyu'nun odasına doldu, ekrana iyice yaklaşıp kulağını hoparlöre yasladı.
"Sen.. ne yapıyorsun?"
"Gülüşünü daha iyi duymaya çalışıyorum, yapamaz mıyım?"
"Bence senin uyku saatin gelmiş Kim Deli Mingyu. Git ve uyu. Sabah görüşürüz. İyi geceler."
"Sana da~ Tatlı rüyalar!"
Birbirlerine el sallayıp aramayı bitirdiler. Yataklarına uzanıp tavana baktılar. İkisi de heyecanlıydı. Mingyu ilk kez bir ilişki içinde olmanın heyecanıyla, Wonwoo da ilk kez seviliyor olmanın verdiği mutlulukla gözlerini kapatarak uykuya daldı.
Nasıl gidiyoruz hiç bilmiyorum
Ama umarım sıkılmıyorsunuzdur bu aralar yazmakta yine zorlanıyorum bir yandan okul bir yandan hastane stajım bir yandan da gündeme yetişip destek olmaya çalışıyorum.
yorumlarınızı merakla bekliyorum umarım severek okumaya devam eder ve finale kadar benimle gelirsiniz kendinize çok iyi bakın💛🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
canım... canım bakar mısın/ meanie
FanfictionMingyu verilen proje ödevine hoşlandığı Jeon Wonwoo ile eşleşmişti