"...Tamamdır o zaman?"
Dedi toplantı bitimi Hyunjin. Toplantı bittiği an hemen ofisten ayrılmaya odaklandım. İkisinin de yanında durmak istemiyordum.
Ofisten çıktığımda Felix arkamdan geldi, bana seslendi. Ona döndüğümde konuşmaya başladı.
"Özür dilerim."
"Ne için?"
"Jeong, biliyorsun."
"Ne dememi bekliyorsun?"
Felix iç çekti.
"Sen.. sen bir şey demesen de olur. Sadece beni dinle."
Dediği şey ile sadece ona baktım dinlemek için.
"Hyunjin'den hoşlanmıyorum. Beğenmiyorum da. Ona göstermelik dışında da gerçekten yürümedim. Sadece seni kıskandırıp hislerini kabul ettirmek içindi."
"İnanmamı mı bekliyorsun?"
"Jeong hâlâ onu seviyor gibi görünüyorsun."
Dediği şey ile yutkundum. Kaşlarım çatık onu dinliyordum.
"Bak? Hayır bile diyemiyorsun-"
"Hayır. Sevmiyorum onu."
Felix iç çekti.
"Niye sadece kabullenmiyorsun?"
"Onu kıskanabilirim, önemseyebilirim ama bu onu sevdiğim anlamına gelmiyor Felix."
"..Tamam. Öyle olsun."
Göz devirip yoluma devam ettim. O da peşimden tedirgin bir şekilde geliyordu.
"Bir daha öyle saçma sapan şeyler yapmak yerine direkt bana sor. Arkandan etmediğim küfür kalmadı."
"İçimde varmış orospuluk demek ki. Ben de şaşırdım öyle inandırıcı olunca."
Diyip güldü. Ben de kendimi tutamayıp ona katıldım. Beraber eve doğru yürüdük öyle. Tamam, belki de erken yargıladım Felix'i. Ama yine de yaptığı da hoş değildi. Sırf uzatmadığı için affettim.
Beraber benim evimde öğle yemeği yerken Felix yine bu konuyu açtı.
"Bana ilişkinizden bahsetsene bari."
"Ne gerek var?"
"Ya merak ettim! Hadi anlat."
İç çektim.
"Tamam.. zaten çocukluktan tanıştığımızı falan biliyorsun.. o zaman nasıl sevgili olduğumuzu anlatayım?"
Felix kafasını sallayınca başladım anlatmaya.
***
30 Eylül 2011
Jeongin"Çok sıkıcı.."
Diye söylendi yatağımda yatan Hyunjin.
"Gelmeseydin?"
Dedim kimya notlarımı okurken. Nefret ediyorum bu dersten. Geçersem iyidir.
"Bıraksana şu dersi."
Derin bir nefes aldım ve ona döndüm.
"Sana ders çalışacağımı söylemiştim."
"Daha dönem başı ya ne dersi!"
"Sınavlar yaklaşıyor.."
Formülleri başka sayfaya geçirdikten sonra test kitabımı çıkardım. Hyunjin bir anda ayağa kalkıp kitaba elini koydu.
"Bunun kapağını açarsan kendimi camdan atarım."
Durdum ve ona baktım.
"İyice salaklaşmaya başladın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex'ten Next Olur mu? || hyunin
Fanfiction29 yaşında Yang Jeongin ve yaşıtı olan eski sevgilisi Hwang Hyunjin'in canlanan aşkı.