Hyunjin ve Minho'nun olayını öğrenmemden neredeyse bir gün geçmişti. Gün boyu kimseyle konuşmamış zorunlu olduğum için de Minho'nun barına gelmiş söyleyeceğim şarkılar hakkında Minho'yla konuşuyordum."V - Love Me Again, Day6 - You Were Beautiful, birkaç AKMU, IU ve Lee Young Woong şarkısıyla geceyi kapatırız."
"İnsan uyutmaya mı çalışıyoruz?"
Dedim hemen. Minho iç çekti.
"İstek şarkı söyleyenler olacak illa. Onların isteklerine göre değişir söylediklerin. Şu geceyi atlatalım belirli bir liste oluşturacağım ben sonra."
"Tamam.."
Şu an burada olmak garip geliyordu. Minho'nun bana bu kadar normal davranması garip geliyordu. Burada oturup normal bir konuyu konuşmak garip geliyordu.
"..Bizimkilere masa ayırdın dimi?"
Minho kafasını salladı.
"Evet ama herkes gelemiyor. Arkadaşın Felix'e de yer ayırdım sen dedin diye.. Chaeryeong ve Seungmin gelemiyor."
"Tamam.."
"Bir şarkı söylemek ister misin? Mikrofonu falan test etmiş oluruz."
"Peki.."
Sahneye çıkıp sandalyeme oturdum. The Rose - With You söyledim sesimin ısınması için. Anlamı da fena. İyi ki Hyunjin yok şimdi umutlanırdı falan.
Bir süre sonra barı açtık ve insanlar yavaş yavaş gelmeye başladı. Gruba ayırdığımız masaya ilk Hyunjin gelmişti. Masada oturan Minho'ya selam vermeden uzağına oturup bana bakmıştı. Saat sekize geldiği için sahnede son bir kez kontrol yapıp şarkıya girecektim.
Boğazımı temizleyip gitariste baktım. O da şarkıya girince telefondan sözleri açıp kenara koydum ve başladım şarkıyı söylemeye. The Smiths - Please Please Please ile başlamıştım. Cidden insan uyutmaya gelmişim buraya.
Gece boyu devam ediyordum şarkı söylemeye. Masaya gelmişti herkes. Beni dinliyorlardı.
Bir saat sonra mola vermek üzere sahneden inmiş, masaya gitmiştim. Tek boş yer olan Hyunjin'in yanına oturmuştum. Hyunjin hemen bana bir bardak su uzatmıştı.
"Özlemişim sesini. Çok güzeldi."
"Sağ ol.."
"Yarın daha geç başlatırız.. sekizde zaten kimse olmuyor."
Kafamı salladım sadece Minho'nun dediğine. Sonra Minho ve Jisung konuşmalarına devam etti. Bunlar niye böyleydi anlamıyorum.
Felix'e döndüm. O da Changbin ile iyi anlaşmış gibiydi.
"Naber Felix?"
Felix bana bakıp gülümsedi.
"İyi.. sesin çok güzel cidden."
Sonra Minho'ya döndü.
"Mekanın da atmosferi çok hoş. Sakin, rahat bir yer."
"..Yorulmadın dimi?"
Hyunjin'in sorduğu soruyla ona döndüm.
"Yok.. iyiyim. Oturup şarkı söylüyorum zaten sadece."
"Olsun.. çok yorma sesini."
Bir şey demedim. Masadan bir bira kapıp içtim biraz.
"Peki duvarları böyle gri yaparken çok düşündün mü?"
Dedi Changbin Minho'yla uğraşmak istercesine.
"Hm hm, evet."
Diyip tekrar Jisung ile sohbetine devam edecekti ki Changbin yine konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex'ten Next Olur mu? || hyunin
Fanfiction29 yaşında Yang Jeongin ve yaşıtı olan eski sevgilisi Hwang Hyunjin'in canlanan aşkı.