14

18 5 0
                                    


"Jeong... Jeong."

Hyunjin'in bana seslenişiyle uyandım.

"Hm?"

"Kapı çalıyor."

Gözümü bile açamıyordum, hâlâ uykunun etkisindeydim.

"Sen açsana.."

"Emin misin?"

Kafa salladığımda Hyunjin ayağa kalkıp kapıya doğru gitti. Önemli biri değildir zaten..

"Jeongin!"

Diye seslendi Hyunjin kapının oradan.

"Of.."

Ayağa kalkıp Hyunjin'in yanına gittim ve kapıda bize bakan Felix'i gördüm. Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. O ise 32 diş gülümsüyordu.

"Kolay gelsin Jeong."

Bir şey diyemeyip yutkundum. Felix sessizlikten sonra tekrar konuştu. Elindeki kabı da bize uzattı.

"Brownieleri getirmiştim. Birbirinizin ağzına vere vere yersiniz artık."

Kabı aldıktan sonra "Sağ ol." dedim. Felix daha uzatmadan gidince kapıyı kapattım ve Hyunjin'in gülüşünü duydum. Ona baktım.

"Ne gülüyorsun? Komik mi?"

Hyunjin gülerken kafasını salladı. O gülmeyi bırakmayınca saklama kabını açıp elime bir brownie aldım ve Hyunjin'in ağzına tıktım. Sonra da mutfağa gidip kabı tezgaha yerleştirip geri salona döndüm. Hyunjin ağzına tıkıştırdığım brownieyi yiyordu.

"Senden lezzetli eli."

Dedi Hyunjin ağzındaki lokmayı bitirince.

"Ben karı gibi tüm gün evde yemek yapmıyorum çünkü."

"Sexist sexist konuşma."

"Ne seks mi?"

Hyunjin iç çekti şakama karşı. Sırıttım.

"Noldu ingiltere prensi? Şakalarım mizacına mı uymadı?"

Hyunjin dibime gelip parmaklarıyla yanağımı sıktı.

"Konuşmayınca daha tatlısın."

Dediği şey ile koluna vurdum. O da canı acıdığı için hafif geri çekilip sonra normale döndü.

"Acımıyor musun hiç sevgiline?"

Ve elini yanağımdan çekip koluna götürdü.

"Sevgili?.."

Dedim. Şaşırmıştım dediği şeye.

"Değil miyiz?.."

"Öyle miyiz?.."

Sessizlik oldu. Bana sevgili diyişi içimdeki liseliyi uyandırmıştı. Sanki ona tekrardan aşık olmuştum.

Hyunjin'in boynuna sardım kollarımı. Bunu yaptığımda Hyunjin başta şaşırmış, sonrasında karşılık olarak ellerini belime koymuştu.

"Sevgilim."

Dediğim ile sırıtışı büyüdü.

"Hm?"

Sırıttım. Ellerimle yanaklarını kavradım.

"Yani sevgilimsin?"

Ve Hyunjin kafasını salladım. Yavaşça yaklaştım ona ama arayı kapatan o oldu. Öpüşmeye başladığımızda Hyunjin elleri aşağı gitti. Bacaklarımdan tutup kaldırdı beni ve koltuğa atıp üstüme çıktı. Güldüm tekrardan öpüşmeye başlamadan önce.

Ex'ten Next Olur mu? || hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin