7

29 5 2
                                    

Ekim'in ortasında, soğuk bir sabaha uyanmıştım bugün. Sabah kahvaltımı ettikten sonra ceketimi giyip Hyunjin'in ofisine doğru yürümeye başladım. Vardığımda Hyunjin de dışarıda bekliyordu. Elinde sigara vardı... Hyunjin sigara içmez ki.

Hyunjin beni görünce sigarasını yere atıp ayağıyla söndürdü. Söndürürken sanki saklamaya çalışıyormuş gibiydi. Ortada buluştuğumuzda Hyunjin konuşacaktı ama ben erken davrandım.

"Ne zamandır içiyorsun?"

"Birkaç dakika oldu yani şimdi bil-"

Diye mırıldanmaya başladı ama sözünü kestim.

"Hyunjin."

Hyunjin duraksadı ve iç çekti.

"..Üniversitede başladım."

"Daha başka nelere başladın oralarda kim bilir.."

"İngiltere'ye okumaya değil de başka şeyler yapmaya gitmişim gibi konuşuyorsun."

"Olabilir? Nereden bileceğim?"

Hyunjin iç çekti.

"Neyse... Felix nerede?"

"Onun Avustralya'dan ablası geldi bensiz halledin dedi."

"Tamam.."

Hyunjin yürümeye başladı. Ben de onu takip ettim.

"Fayansları bitmek üzere. Beklediğimden kısa sürede bitebilir işimiz."

"Ne güzel.."

Sessizlik oldu. Bir süre sonra geçenlerde merak ettiğim şeyi tekrar sordum.

"..Minho'yla ne oldu aranızda."

Hyunjin duymamazlıktan geldi.

"Bana artık dürüst olacağını sanmıştım."

"Dürüst olsam ne değişecek? Sanki tavırların değişecek bana karşı.."

"Belki değişir? Anlat işte."

"Zamanı değil."

"İşimiz bitince peki?"

Hyunjin bunu dediğimde duraksadı. Aklına bir fikir gelmişti belli ki. Sırıtışını saklamaya çalışarak konuştu.

"Akşam benim evimde akşam yemeğine gel. O zaman tamamen dürüst olacağım sana karşı."

"Direkt ev diyorsun?"

"Kalabalık ortamlardan ikimiz de haz etmiyoruz.. hem güzel yemek yaparım."

Güldüm o öyle diyince.

"Görüşmediğimiz sürede aşçılık kursuna falan mı gittin yoksa? Çünkü benim hatırladığım Hyunjin ekmek bile kızartmaz da."

"Sadece bi kere yaktım diye ekmeği fazla önyargılı yaklaşıyorsun."

Dedi Hyunjin gülümseyerek.

"Ama kabul et önyargılı olmakta haklıyım."

Hafif güldü ve kafasını aşağı yukarı salladı. Bir süre daha yürüdükten sonra laboratuvara gelmiştik. Beraber bir iki saatimizi orada geçirdikten sonra tekrardan Hyunjin'in ofisine geri dönüyorduk.

"Yarın akşam Minho'nun barında şarkı söyleyeceğim.."

Dedim kendi kendime.

"Sesini duymak güzel olucak yıllar sonra."

O öyle diyince ona baktım.

"Geçen gece de çıktım ki sahneye."

"Evet de orada ciddi değildin.. şimdi gerçekten şarkı söyleyeceksin."

Ex'ten Next Olur mu? || hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin