"Fena olmuş mekan."
Dedi Changbin. Minho'nun barına gelmiştik. Barın köşesine küçük bir sahne kurmuş, bugüne özel karaoke gecesi yapıyordu. Çalışanlar işlerini yaparken Minho bizimle oturuyordu. Birasını yudumlarken Jisung'a bakıyordu hep.
"Böyle yıllar son toplanmamız garip değil mi?"
Dedi Chaeryeong. Hepimiz ona, sonra da birbirimize baktık. Minho kafasını salladıktan sonra konuştu.
"Buraya geldiğimde sizi göreceğimi düşünmemiştim.."
"Ben de.."
Dedi Hyunjin de.
"Ben taşındığımda Jisung pankartlarla gelmişti bana."
Dedim ortam ısınsın diye. Chaeryeong gülümsedi.
"Ne zaman geri döndün buraya?"
"Oldu baya ya.. bir yıl galiba? Oldu galiba bir yıl."
"Senin?"
Diyip Jisung'a döndü.
"Dört yıl oldu."
Chaeryeong konuşacaktı ama karaokeye sesi kötü biri çıkınca hepimizin kafası oraya çevrildi. Bir süre sonra Changbin Seungmin'e ve Jisung'a döndü.
"Sizin sesleriniz güzeldi lan. Gidip söylesenize."
"Yok abi burada tanıdıklar var."
Dedi Seungmin. O hiç taşınmadığı için onun tanıdığı çoktu tabii burada. Changbin Jisung'a döndü. Jisung istemediğini söyleyince onu ikna etmeye çalıştık ama olmadı. Sonra Jisung dikkati bana çekti.
"Sen söyle lan bu kadar istiyorsan."
"Tamam? Ben senin gibi ibne miyim amk giderim söylerim."
Dedim ve ayağa kalkıp ismimi yazdırdım listeye. Bir kişi sonra ben vardım.
"Ee ne söyleyeceksin?"
"Kime?"
Dedim bana soru soran Jisung'a.
"Hangi şarkıyı söyleyeceksin diye soruyor."
Dedi Hyunjin.
"Sana soran olmadı ben arkadaşımı tercüman gerekmeden de anlıyorum zaten."
Dedim hemen.
"Anlamamış gibi gözüktün de o yüzden."
Dedi. Sinir olduğu belliydi. Jisung'a döndüm.
"Sürpriz olsun."
"Bir exo patlar mı?"
Diye sordu Seungmin.
"Onu da sen söyle oğlum."
"Yok ben söylersem Shinee söylerim."
"İddialıyız?"
Dedi Minho.
"Ne sandın lan."
Diye cevap verdi Seungmin. Birkaç dakika sonra sıra bana gelince sahneye çıktım ve mikrofonu elime aldım.
Ve Twice-Cheer Up şarkısı çalmaya başladı. Bizim masadakiler gülerken ben çoktan moda girmiş şakayla karışık şarkıyı söyleyip dans ediyordum.
Bir ara şarkıyı söylerken Hyunjin'e baktığımda gözleri dolmuş gülümseyerek bakıyordu. Kaşlarım çatıldı bir iki saniye onu öyle görünce. Ne yaşıyordu bu amk? Gerçekten hâlâ seviyor muydu ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex'ten Next Olur mu? || hyunin
Fanfic29 yaşında Yang Jeongin ve yaşıtı olan eski sevgilisi Hwang Hyunjin'in canlanan aşkı.