12 Ekim 2013
"Sizce üniversiteye geçtiğimizde nasıl bir hayatımız olur?"
Diye sordu Jisung.
Minho, Jisung, Hyunjin ve ben beraber hafta sonu kafa dağıtmaya kafede buluşmuştuk. 12. sınıftık ve şimdiden her şey çok stres ediyordu.
Hyunjin düşünüyor gibi yapıp bana döndü ve elimi tuttu.
"Jeongin ile öğrenci evimizde kedi besleriz."
Dediği şey ile gülümsedim.
"Kedilere alerjin ne olacak?"
"Biraz boğazımın şişmesinden bir şey olmaz."
O öyle diyince güldüm. Bana bakışları sayesinde kendimi iyi hissediyordum. Sanki tüm sorunlarım gitmiş gibiydi.
Bana gülümseyerek, sanki açlıktan ölecek birinin yemeğe, susuz kalmış birinin dereye bakışı gibi bakıyordu. Kötü anlamda değil tabii ki. Bana ihtiyacı varmış gibi hissettiriyordu bu bakışları. Ve nedense hoşuma gidiyordu. Beni böyle sevmesi hoşuma gidiyordu çünkü ben de onu bir o kadar seviyordum.
"..Ben babamın şirketinde çalışmak için okurum büyük ihtimal. Başka türlüsü olmaz herhalde."
Dedi Minho. Hepimiz ona baktık ve sonra kafamızı başka yere çevirip sustuk. Jisung bozulmuşa benziyordu. Minho romantik biri değildi. Öyleydi ama dışa göstermezdi. Gerçekçi biriydi. Jisung şu an kırılmıştı ama Minho sadece gerçekleri söylemişti.
"..Benim babam da yurtdışında okumamı istiyor aslında benim."
Dedi Hyunjin. Güldüm.
"Ona bunun mümkün olamayacağını söyledin herhalde? Sen yurtdışında yabancılık çekersin."
Hyunjin gülümseyip kafasını salladı. Elimi tutuşu hafiflemişti. Masada sessizlik olmuştu. Biraz daha masada oturduktan sonra oradan ayrılmıştık biz Hyunjin'le. Benim evime gitmiştik annemin evde olmadığını bilerek. Eve gittiğimizde hemen odama gitmiş yatağıma oturmuştuk.
Cebimden telefonumu çıkarıp yatağımın yanındaki çekmeceme uzandım ve içinden kablolu kulaklığımı çıkardım. Kulaklığı telefona taktıktan sonra telefondan açacağım şarkıyı arattım. Kulaklığın bir ucunu kulağıma taktıktan sonra diğer ucunu Hyunjin'e uzattım.
"Bu sefer ne şimdi?"
Dedi Hyunjin kulaklığı takarken. Arada ona şarkılar dinletmeyi seviyordum. O da alışmıştı buna. Hoşuna gidiyordu hem de.
"Düğün şarkımız."
Hyunjin sırıttı ve şarkıyı dinlemeye odaklandı. Açtım şarkıyı. Şarkı Sung Si-kyung'tan "HeeJae" idi. Dinledikten sonra Hyunjin kulaklığını çıkardı.
"10 üzerinden 7."
"Sen de hiçbir şeyi beğenmiyorsun."
"Şarkılar bizi anlatmıyorsa ben ne yapayım?"
"Bu gidişle düğünümüzde şarkı olmayacak."
Hyunjin ellerini yatağa koyup geriye yaslandı.
"..Belki de düğünümüz olmaz."
"Nedenmiş o?"
Hyunjin omuzlarını silkti.
"Belki bir anda eşcinsel evlilik hiçbir ülkede kabul görmez. Zaten şu anda da çok gören yok."
Sustum. Olabilirdi evet..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex'ten Next Olur mu? || hyunin
Fanfiction29 yaşında Yang Jeongin ve yaşıtı olan eski sevgilisi Hwang Hyunjin'in canlanan aşkı.