"Love does not distinguish age, love only happens if it is destined."
Hah sudah kumpulan perempuan gedik tu dah sampai dah kata Nura. Manaaa..sahut Wida dan Tiara.
Woii perempuan aku ingatkan kau jangan dekat lagi dengan Fiqrii. Dia tu milik aku bukannya milik kau FAHAM!! Kata Fatwa and The Gengs!!
Apa kau kata Fiqri tu milik kau. Asalkan kau tahu dia tu milik aku dan aku takkan putus dengan dia walau apa pun yang kau nak buat. Fiqrii tu tak teringin pun nak kat kau. Nak pandang kau pun dia tak nak. Kau jangan nak perasan sangat laaa. Kata Wida
Ohh takpe kau tak kenal lagi aku siapa. Weii mesti lah aku kenal kau, kau tu manusia takkan binatang kooot.
Tak guna punya perempuan kau tengok apa yang aku akan buat dekat kau nanti. Aku akan pastikan kau menyesal dan aku akan buat Fiqrii bencikan kauu!! Dengan keadaan muka Fatwa yang bengis dia 'bela' macam tu je. Malu la tu kot hahaha...
Weyy Cik Wida.. kau tak dengar ke apa yang Fatwa gedik tu cakap kata Tiara.. Mestilah aku dengar dan aku malas lah nak layan sikap dia orang yang tak matang tu.
Tak la aku takut nanti dia akan apa-apa kan kau dengan si Fiqri tu. Kau pun tahu kan minah tu macam mana. Kalau dia TAK DAPAT apa yang dia nak, dia akan main kotor sampai orang tu jatuh kat tangan dia. Betul jugak apa yang Tiara cakapkan tu Wida. Kata Nura..
Habistu 'korang' nak suruh aku buat ape???
Akuu suruh kau buat 'show dance' kat tengah-tengah kantin ni hahahah. Jawab Nura dengan selambanya... Tiara dan Nura dah gelakkan aku dah ni. Tak guna punya kawan kau gelakkan aku...
Kau jangan lah nak 'loya buruk' sangat nantikan aku bagi penampar free baru tahu... Hahaha aku gurau jelah jangan ambik hati hihi..
Nantilah kita fikirkan apa yang kita nak buat dengan Fatwa dan kawan-kawan dia tuu. Sekarang ni kita masuk dulu dalam permainan yang dia nak buat.
Ahah betul jugak tu apa kau cakap tuu Nuraa.
🍀
🍀
🍀Nura lepas ni masa Sir Zuki kan?? Tanya Tiara. Ye masa dia, Jom lah masuk kelas nanti lambat tak pasal-pasal kita kena denda dengan Sir Zuki tu..
Wehh jom masa rehat dah nak habis ni..
Kita orang ketiga-tiga pecut ke kelas dah tak hirau dah dekat orang lalu lalang. Fuuh kalau lari maraton dapat nombor 1 ni kata Tiara dalam hati haha..
Termegah-megah kita orang nak sampai ke kelas. Na..nasib baaaik sempat sampai ke kelas kalau tak 'mati katak' kita jawabnye.
Korang duduk cepat Sir Zukii dah sampai tu. Okyy semua tolong hantar kerja sekolah masing-masing lepas habis kelas sir nanti. BAIK SIRR...
Akhirnya habis jugak sakit belakang-belakang aku ni kata Wida. Wehh.. korang jom balik.
Kejap sayang. Alaa boyfriend siapa yang suaranya merdu sangat ni... Hmmm boyfriend awak la siapa lagi jawab Fiqrii. Huuuhh.. panasnya rasa duduk kat kelas hari ni yee...
Fiqri awak nak cakap apa tadi. Tak saya nak tanya awak free tak esok kalau tak saya nak ajak keluar nanti. Kalau awak tak free... Tak saya free je dengan pantasnye Wida jawab. Tapi kita berdua je tau keluar ni. Takpe ke??
OMG!! sweetnyee boyfriend aku niii. Kata Wida dalam hati. Ermm boleh je nanti awak ambik saya kat rumah. OK baik Boss. hehe. Tak pe lah kalau macam tu saya dengan kawan saya balik dulu. Bye..
Amboii bukan main lagi kau ehh. Mestilahh!! Tak payah duduk gedik sangat. Haha jangan serius sangat kau ni punn.
Tiara esok kau kerja kan?? Tanya Wida. Yupp esok aku kerja kat kedai kau la. Kenapa?? tak la saja je tanya. Ooooo. Umm, korang aku balik dulu la kata Tiara. Sebab papa dengan adik aku tu dah tunggu dah tu.
Jadi kau tak jadi la ikut kita orang pergi shopping, kata Wida dan Nura. Tak sorry tau. Lain kali la aku ikut korang, bye!!. Hati-hati Tiara. BAIK!!
Jom papa, adik kita pulang!! Teriak Tiara dalam kereta. Aku cakap banyak dengan keluarga aku je hehe. Hmm yelah. Kamu ni macam-macam lah. Sahut papa. Tiara dan Dian hanya gelak je lah di belakang tu hihi.
YOU ARE READING
Uncle Mafia Itu Milikku
RomanceAlamakkk dah pukul 2:30 petang dah lambat ni nak pergi hantar bunga ni. Habislah aku kena marah jap lagiiii. Lantak kau lah nak marah, maraahlah tak takut pun hehe... AAdduuuhhh... sakitnyaaa. Aku langgar dinding batu ke apa ni. Kata Tiara Wooiii bu...