"Love does not distinguish age, love only happens if it is destined."
Weeh Iaan jom makan dekat rumah aku 'orang rumah' aku ada masak dekat rumah mari la join sekali. Hmmm... Yelah. 'Rezeki jangan ditolak' dah ada orang tolong masakkan kita terima jela dengan 'lapang dada' betul tak Imm. Hah betul la tu KOT!!Tapiii kau jangan nak cubaaa g*d* bini aku pula. Hmmm tak ingin aku balas Iaan.
Assalamualaikum yankkk. Waalaikumussalam balas Maisara. Ouh masuklah. Emm abang kawan Mai ada datang juga. Siapa?? tanya Imm?? Aisyah, balas Mai. Oooo
. . . .
Mai singkatan daripada nama Maisara
. . . .
Ermmm jemputlah makan. Aisyah bila kau balik tanya Mai?? Semalam. Oooo kata Mai. Tapi suami kau tak datang ke?? Ishh Mai ni, saya kan belum kahwin lagi, calon pun tak ada.
Apa kata kalau aku carikan untuk kau. Tak payah lah aku boleh cari sendiri. Haah yeelah.
Ni orang sebelah ada 'single' lagi walaupun dah berumur😆, sampuk Imm. Ishhh!! Kau niii memang nak kena kata Iaan. Aku tak ada masa nak layan semua benda mengarut ni... Aku pun tak teringin nak ada isteri. Dia dengan aku macam 'langit dengan bumi' jauh sangat taraf tu.
Dia tu ustazah, aku niii....?? Kau tau-tau sendiri jela Imm!!!! Kau tahu kan pekerjaan aku ni macam mana. Ye aku tahu.
Tapi satu hal aku nak pastikan mulut kau ni memang tak pakai insurans ke??? Kau tak takut kena saman ke mulut kau tu.
Mulut kau dengan pisau, lebih tajam mulut kau tuu. Dengan perempuan pun kau selalu nak cari pasal. Hormat la sikit dia orang tuu. Macam mana la kau nak cari 'pedamping hidup' kalau kau sendiri pun malas nak layan. Keee kau suka dekat lelaki. Ishh!! Malas betul aku nak layan kau kata Iaan.
Maaf ya Cik dia memang mulut puaka pun kata Imran. Hah tak pe tak pe kata Aisyah. Tuu dia okay jee, kau tu yang melebih-lebih sangat.. Suka hati kau la orang tua oii kata Imm sambil tepuk dahi sendiri.
🌿
🌿
🌿Krinngggg. Weii Iaan kau memang tak nak angkat 'call' ke. Hah telefon aku ke berbunyi, tak kan telefon jiran pulak, balas Imm dengan pasrah🤦
Hello boss!! Kau nak apa telefon aku?? Boss tahanan kita larikan diri boss. Apaaaa, macam mana dia boleh terlepas?? Aku nak kau cariii dia sampai dapaaat. Aku nak kau bagi hukuman sikit terhadap dia. Ikut kau la nak seksa dia ke apa. Eh tak tak tak biar aku sendiri yang pergi uruskan dia. Kau cuma perlu tangkap dia, faham. Faham bosss.
. . . .
Beraninya kau larikan diri daripada aku. Kau tak tahu ke apa yang akan jadi terhadap kau hah??
Apaa, daripada kau seksa aku dan keluarga aku hidup-hidup baik kau bunuh jela aku. Aku dah malas dah nak jadi mainan kau. Tu lah kaaau, siapa suruh kau hutang, tapi takk bayar kata Iaan.
Heeey Rian, kau dengar sini, semua kerja kotor yang kau lakukan ni, aku harap kau takkan terlepas dari hukuman. Apaa kau ingat aku takut, kau tak tahu aku dah banyak kali daaah masuk penjaraaa.
Kaa..kau memang tak guna. Aku ingat kan kau sekali lagi kau boleh bunuh, seksa aku tapii kau jangan pernah libatkan keluarga aku dalam hal ni. Okay aku akan turut permintaan kau.
Maari sini kejap, ye bosss. Lepaskan keluarga dia, hantar dia balik ke rumah dan jangan biarkan dia orang bukak mulut pasal hal ni. Kalau dia orang tetap buka mulut, bunuh saja faham. Faham!!! Bos.
Aku dah buat tawaran kau. Jadi kau kena jadi mainan aku laaa kaaan. Kau memang s*t**n la Riaaan. Aku akan pastikan kau merana Rian Fariiqq!!
Kau yaaakin ke kau boleh lawan aku hah.Ambilkan pedang, kau tak perlu takut akuuu hanyaa nak potong jari kau jee. Nah boss. Kau memang TAK GUNA!! srusshh!! Aaaah!!! saa..sakitnyaa.
Ahah d*r*h kau terkena aku la pulak tak pasal-pasal aku kena mandi. Hmmm bawa dia ke tempat asal dia. Aku nak pergi tenang kan fikiran aku yang tengah serabut ni. Baiik boss.
YOU ARE READING
Uncle Mafia Itu Milikku
RomanceAlamakkk dah pukul 2:30 petang dah lambat ni nak pergi hantar bunga ni. Habislah aku kena marah jap lagiiii. Lantak kau lah nak marah, maraahlah tak takut pun hehe... AAdduuuhhh... sakitnyaaa. Aku langgar dinding batu ke apa ni. Kata Tiara Wooiii bu...