Chapter 11

23 1 0
                                    

"Love does not distinguish age, love only happens if it is destined."

laaaa.. malunya aku macam niii dia dah dengar apa aku cakaaap.. buat malu je kau Tiaraa. Tapi tak pe laa asalkan dia tahu yang Tiara suka kan uncle tu, hihi.

Kamu ni dah kenapa Tiara, kata mama. Kamu demam ke merah semacam je tu, nasi dekat depan pun belum terusik lagi. Tak de la mama Tiara okay je.

Ke anak perempuan papa tengah angau seseorang ni, sahut papa. Uhuuk!! Uhuuk!! Papaaa....meleret jawab Tiara. Tak payah nak kata la muka aku malu tahap apa sekarang ni... Ermmm macam mana papa boleh tahu ye??? Omg, ke papa pasang spyy dekat puteri papa, kata Tiara dalam hati.

Laaa betul ke tekaan papa, papa main hentam je jawapan tu. Tak sangka pula puteri papa sorang ni betul betul angau seseorang. Betul ke ha Tiara, kata mama. Emmmm Tiara rasa Tiara suka dia laa. Dian pun tergelak.. laaa ingatkan kakak tak pernah suka lelaki rupanya suka jugak.

Ishh Dian kamu ni memang nak kena, kata Tiara. Dian pun semakin terhambur la gelaknya. Cakap orang kamu suka juga kan dekat Firzan tuu kan, kata Tiara dengan sinis. Dian dah mula blushing teruk. Ishh kakak ni mana ada kita orang cuma berkawan jeee.

Ye la tu. Jangan pendam lama-lama sangat nanti terlepas. Hmmm. Aii tu je, balas Tiara.

.  .  .  .


Siapa lelaki yang kamu suka tu, kata papa, mama. Ermmm entah Tiara pun tak tahu nama dia siapa. Tapi Tiara hanya panggil dia uncle je.

Laaa kakak suka dekat orang tua ke, sampuk Diaan. Ishh dia tua tua pun hensem la. Ye la tu kak orang dah angau cinta, susah!!

Tiara macam mana kamu suka dia sedangkan kamu tak kenal dia, kata mama. Alaaa kenapa tak boleh ke kalau Tiara nak dekat diaaa. Air mata  dah sedikit bertakung di bawah kelopak mata. Mama tak suka ke Tiara dengan uncle??

Bukan tak suka sebab kita sendiri pun tak kenal siapa dia?? Kalau kamu betul sukakan dia bawa dia datang jumpa mama dan papa.

Kita orang nak kenal dia tu macam mana. Kamu pun masih belajar lagi dan umur kamu pun baru 15 tahun.

Tapi kamu tak boleh keluar berdua-duaan dengan dia Tiara tahu kan. Hmmm tahu. Nanti la Tiara fikir-fikirkan kata Tiara dengan wajah sayu.

🌿
🌿
🌿

Akhirnyaaa dapat juga berehat di atas katil. Haaah rindunya aku dekat kau katiiil.

Haaa, apa kata kalau aku call pujaan hati aku tu mana tahu dia angkat.

Mana eek nombor telefon dia. Haa jumpa pun

Tuut!!Tuut!! Hello siapa ni?? Ha..haii ni orang yang hantar bunga tadii. Wuishh aku baru je nak call dia, dia dah call aku. Kuat betul ikatan aku dengan diaa, kata Iaan dengan senyum yang terukir kecil.

Fuuh profesional Iaaan tunjuk sifat kau yang garang tuuu. Hah kenapa call aku ni??

Emm aduuh apa yang aku nak cakap ni?? Ahh na...nama baby uncle kita ni siapa?? Hah a...a...apa kau panggil aku  tadi. Blushing teruk muka Iaan sampai bertukar dengan cili dia beli kat kedai tadi. Jantung tak perlu cakap macam nak meletup je jantung aku ni.

Na...nama a..aku Rian. Ehh aku panggil dia baby uncle taddi. Malunya aku ka...kau ni Tiara memang suka tersasul ke cakap.

Hah takkan aku je bagi nama, kau ni dah tak de nama ke. Na...nama kita Tiara. Ouh. Aii itu je, kata Tiara dalam hati.

Ta..tak pe la uncle kita tutup call dulu, sebab esok nak sekolah. Ehh dah tukar dah nama panggilan, kata Iaan dengan sinis. Ma...ma..mana ada kita cuma te...tersasul cakap je. Selamat malam baby uncle...dengan lajunya Tiara tutup call.

Ehh dah tutup dah baru nak ucap selamat malam. Nngg apa kena dengan aku ni boleh gilaaa aku kalau macam ni, sambil bantal dihadapan jadi mangsa Iaan.

.  .  .  .

Author pun tak tahu apa salah bantal tu🤣🤣

.  .  .  .

Aaaah merdu nya suara diaaa. Tenang Tiara esok sekolah baik kau tidur. A..aku tak boleh tidur teringat kan diaa.

Tiara apa bising bising ni tidur esok sekolah. A...alamak baik ibu. Baikk aku tidur kalau tak tidur ni, nanti ibu pula bertukar jadi singa betina nanti.

Uncle Mafia Itu MilikkuWhere stories live. Discover now