( A/N )
කොහොමද ළමයි කතාව. කතාව හොඳයි කියලා හිතනවා. මේක පළවෙනි කතාව නිසා අඩු පාඩු ඇති ඒත් මේක ලස්සන කතාවක් වෙයි කියලා මන් හිතනවා. අද chapter එක 18 + එකක් වෙයි.. මේ 18+ එක ලියන්නේ කතාව ලස්සන කිරීමට මිස idols ලාගේ චරිතය ට හානි කිරීමට නොවෙයි...මේක කියවලා මගේ නම දන්න අය මාව ඒ නරක විදියට හිතන්න එපා මේක කතාවක් විතරයි. ඒ නිසා කතාවේ මේ කොටස කියවන්න බැරි අය නොකියවා ඉන්න...කැමති නම් කියවන්න....හරිද....report කරන්න එපා මොකද මේක මගේ hobby එකක් ඒක නිසා විනීත ලෙස කියවා යන්න..😁***************************************
අ....අද අප්පා නෑ tehi......එයා ගියා bussiness tour එකක්.....අද ඉතින් මායි ඔයයි විතරයි.......Tae එහෙම කියනවා එක්ක tehi ව ලඟට ඇදලා ගත්තා.
Tae...... මො.....මොනාද මේ කරන්නේ........
ශ්ශ්ශ්....tehi........ඔයාව මට මගේ කරගන්න දෙන්න......please.......
ඒත්..
ඒ වචනේ ඉවර වෙන්න නොදී taehyung tehi ගේ ඉන වටේ අත යවල තවත් ලඟට ගත්තේ කෙල්ලගේ තොල් අල්ල ගන්න ගමන්. Taehyung හරිම පරිස්සමට ඒ තොල් සිපගන්න පටන් ගත්තා. Tehi ඇස් දෙකත් වහන් ඒ හැගීම විදගත්තේ tae හැමදාටම එයාගේ විතරක් වෙන්න කියලා හිතන ගමන්. Taehyung තවත් හාදුව රළු කරන ගමන් tehi ව උස්සලා තමන් ගේ උකුල උඩට ගත්තා. Tehi කකුල් දෙකෙන් tae ව තද කරගන්න ගමන් හාදුව ට react කරන්න ගත්තා. Tehi ගේ අත් taehyung ගේ ගෙල වටා ඔතන ගමන් තවත් ඒ ඇගට තද උනේ හැගීම දරා ගන්න බැරුව. හාදුව එන්න එන්නම deep වෙද්දී taehyung කෙල්ලගේ ඇදුම උඩින් boobs තද කරා ඒ pleasure එක නිසා tehi කටින් moans පිට කරන ගමන් bed sheet එක අතින් ගුලි කරන්න ගත්තා....
අහ්.....අහ්....ම්ම්ම්.....tae........ I cant.........
Tehi ව උස්සලා තමන් ගේ lap එකට තද කරපු tehi ට දැනුනේ tae ගේ member හොඳටම hard වෙලා තියෙනවා. ඇදුම උඩින් උනත් tehi ට ඒක දැනුනා. Tae ආයෙමත් tehi ගේ තොල් අල්ලගත්තා. Tehi එතකොටත් tae ගේ සිප ගැනීමට අවනත වෙලයි හිටියේ. විනාඩි කිහිපයක සිප ගැනීමට පස්සේ tae තමන්ගේ තොල් tehi ගේ බෙල්ල ට අරන් ගිහින් බෙල්ලේ සංවේදී තැන් කිස් කරන්න ගත්තා. Tehi ගේ කෙඳිරි ගෑම් වලින් තවත් ඇවිස්සුන tae තමන් ගේ තොල් වලින් බෙල්ල පුරා wet කිස් තියන ගමන් පපුව ගාවට ආවා.
YOU ARE READING
Violent Love
Romance"ආදරේ කියන්නෙ සටනක්නෙ! අපි දෙන්නා පස්සේ ඉතිරි වෙන්නේ කවුරුද කියලා බලමු." 😈😈 @Roxana reheli