TUANPUTERI | 20

354 24 4
                                    

"It wasn't a surprise, but it still hurt."-d.j
____________________________

"KAU nak mati ke bodoh?" Ujar Tuan Eirman sambil menarik kolar baju jejaka hazel tersebut dengan erat.

"Oopsie, woopsie! I'm sorry, bro. But, I almost 'touched' her." Sindir jejaka hazel. Senyuman sinis meniti di bibirnya.

Terketap-ketap rahang Tuan Eirman menahan amarah. Ini memang nak makan penumbuk nampak gayanya.

"BUK!"

Sebuah tumbukan padu milik Eirman dilayangkan kepada jejaka hazel tersebut.

"Auch!" Desis jejaka hazel. Berkerut kedua belah keningnya menahan rasa sakit.

"Itu untuk Farah!" Ujar Tuan Eirman. Bengis.

"You shouldn't have put your disgusting hands on my angel's face!" Sambung Tuan Eirman.

"BUK!"

"BUK!"

Tuan Eirman melayangkan lagi penumbuk padunya kepada jejaka hazel tersebut. Puas hatinya apabila kesan lebam di hujung mata jejaka tersebut.

Wajah jejaka hazel itu terlihat tidak beriak. Namun, lidahnya menolak dinding mulutnya dari dalam. Menahan geram.

"She's not yours, dia milik aku!" Lantang jejaka hazel itu bersuara.

"Pfft! Dia? Milik kau?" Kata Tuan Eirman sambil membuat mimik muka. Cengkaman di kolar baju lelaki itu diketatkan.

"Nah, you're wrong! Totally wrong! Because she's mine since the start." Sambung Tuan Eirman. Sinis.

Pandangan mata biru langit dan mata hazel mereka berdua garang. Masing-masing tidak mahu kalah.

"Guys, handcuff them!" Arah Tuan Eirman kepada anak buahnya sambil memandang ke arah bawahannya.

"Aye, aye, captain!" Balas Jebat Maleq dan anak buah Eirman dan Leo yang lain.

Tatapan mata Tuan Eirman kini kembali semula kepada jejaka hazel yang masih berada di dalam genggamannya.

"You're in danger zone now hazel. I'm thinking of 'killing' you, your subordinates and your 'big boss' right now!" Tuan Eirman memandang ke arah jejaka hazel dengan tatapan dingin dan kejam. Menandakan bahawa dia benar-benar memaksudkannya.

Belum sempat Jebat Maleq dan yang lain ingin menggari sekumpulan jejaka tersebut, langkah kaki mereka terhenti apabila bunyi dan bau asap yang mulai keluar dari lubang di bucu dinding.

"As it, bro," sinis jejaka hazel itu berkata sebelum menolak tangan Eirman daripada kolar bajunya.

Langkah kaki jejaka tersebut dan empat orang anak buahnya selamat melarikan diri.

"BUSH!"

Asap putih kian membuatkan penglihatan Tuan Eirman, Leopold, Jebat Maleq, Tuah Zidane, Arnoldo dan kabur.

"Oh, what again?! Aku baru aje sempat handcuff seorang budak lebai ni." Keluh Arnoldo ke arah seorang jejaka yang menyertai aktiviti penculikan ini.

"Kita perlu berundur." Arah Tuan Eirman sambil menggendong Farah yang tidak sedarkan diri.

"Khoroshiy, (baik,) molodoy master!" Jawab Jebat dan yang lain secara serentak.

"Kau boleh berjalan?" Soal Leo kepada Ayla. Prihatin. Sebaik sahaja dia tiba di sini, dia hanya risaukan keadaan Ayla. Mak cik kerepot ni dah la lemah.

Ayla diam terlebih dahulu sebelum dia cuba untuk berdiri. Apabila dia cuba untuk melangkah, terasa lututnya lembik untuk diangkat.

TUAN EIRMAN Where stories live. Discover now