<2>

145 11 9
                                    

Merhabalar
Söz verdiğim gibi hemen yeni bölümü attımmm
Umarım beğenirsiniz benim içime sindi gibi
Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
Medyadaki şarkı isteğe bağlı açılabilir
Bölüm yayınlanma tarihi:06/10/2024<33
(Lady Gaga,Bruno Mars-Die With A Smile)

<>

Valizi sürükleyerek önümde yürüyen Doruk ile Dora'ya yetiştim. Uçak yaklaşık on dakika önce iniş yapmıştı ve hepimizin gözünden uyku akıyordu. "Lan beklesenize sikikler"dediğimde Dora bana bayık bir bakış atarken Doruk sırıtmıştı. Havalimanının çıkış kapısından çıkıp çağırdığımız siyah arabaya yürüdüğümüzde arabanın önünde dikilen kişi Yaman ailesinin şoförü Tekin abiydi. Bizi görünce gülümseyerek yanımıza yürümüş ve elimizdeki valizleri alıp hepimize teker teker sarılmıştı.

"Özlemiş eşek sıpaları"diyerek valizleri arabanın bagajına yerleştirmeye başladığında ona yardım etmek için yanına geçerek Dora'nın valizini bagaja koydum. Hepsi bagaja sığdığında Tekin abi bagajı kapatırken arka koltukların sol kapısını açarak arabaya bindim. Dora ve Doruk'un yaptığı koltuk kavgasının galibi Dora olmuş ve Tekin abinin yanına ön koltuğa oturmuştu.

"Kudur velet "diyerek kemerine uzanan Dora ikizi Doruk'a dil çıkardığında sırıtarak Doruk'a baktım. Her ne kadar beklemesemde Doruk da Dora'ya onun gibi dil çıkarmış ve Tekin abi ile kahkaha atmamıza sebep olmuştu.

Omzuna sert olmayacak şekilde vurduğumda "Gerizekalı" dedim kısık şekilde fakat sesim Tekin abiye ve Dora'ya gitmişti. "Beyinsiz o gerizekalı az kalır"diyen Dora ile Doruk ona uzanıp Dora'nın bacağını cimcirdiğinde gülerek telefonumu elime aldım. Tekin abi muhtemelen Kader teyze ve Serhat amcaya haber vermişti ama ikisinede 'Yarım saate oradayız' yazarak telefonumu yeniden cebime koydum.

Üstümde atlet benzeri üzerimi iyice saran beyaz bir badi, haki yeşili bir pantolon, krem renkli bir gömlek ve siyah deri ceketten oluşan iyi olduğunu düşündüğüm bir kombin vardı. Yanımdaki camdan dışarı izlemeye başladığımda Doruk sürekli yanımda ani hareketler yapıp Dora'ya bulaşıyor ve arabada sesin hiç kesilmemesine sebep oluyordu.

"Lan amın cücüğü otur götünün üstüne deli etme beni"dedim sakin ama sert bir sesle. Doruk altında yatan tehditi sezmiş olmalı ki önce bana 'ciddi misin?' bakışı atıp arkasına yaslanmıştı.

Gözlerimi kapayarak kafamı cama yasladığımda radyodan çalan yabancı şarkıya yoğunlaştım.

Küçükken kurulan hayaller sanki gelecekte kolayca gerçekleşecek gibi gelirdi fakat büyüdükçe bu hayaller gerçekleşmekten uzaklaşır ve imkansız olarak kalırlardı halbuki hayalde bir değişiklik yoktu değişen tek şey hayal eden çocuğun büyüyüp dünyanın gerçek yüzüyle tanışmış olmasıydı.

<>

"Kader teyzem valla doydum bak Doruk tabağındaki sarmaları bitirmemiş"dediğimde Kader teyze ışık hızında ayranını içen Doruk'a döndü. Gerçektende tabağının yarısı duruyordu.

"Oğlum tabak bitmeden masadan kalkarsan tabağı kafanda kırarım tamam mı çocuğum?"dedi Kader teyze. Bunu demesi ile Serhat amca çapkınca sırıtmış, Dora ve ben gülmüş, Doruk somurtmuş ve Kader teyze gözlerini Doruk'a dikmişti.

"Ya anne ben yemeyeceğim mi dedim yiyorum ya"diyerek itiraz etti Doruk. Burada olmak bu nedenle çok hoşuma gidiyordu, buradaki canlı komedi tiyatrosu her diziden iyiydi.

Dora annesi Kader teyze ona dönmeden tabaktaki her şeyi bitirmeye çalışıyor ve sarmaları ikişer üçer ağzına tıkıyordu. Bir yandan ayranını içerek pilavından bir kaşık aldığında öksürmeye başladı. Kader teyze olması gerekenden çabuk ona dönmüş ve tabağın bitip bitmemesini umursamadan sürahiye uzanmıştı.

RIZAWhere stories live. Discover now