Merhabalar hoşgeldinizzz
Aslında bugün bir bölüm daha atmayacaktım ama yazınca hemen atayım dedim
Siz başlamadan iyi okumalar diyor ve bol bol yorum ile oy bekliyorum
Medyadaki şarkı isteğe bağlı açılabilir
Umarım beğenirsiniz benim içime sindi gibi
Bölüm yayınlanma tarihi:06/10/2024<33
(Lolo Zouaï-Desert Rose)<>
Arabamı hastanenin otoparkından içeri soktuğumda radyonun yanında yazan saatte saat 13:52 olarak görünüyordu. Arabamı düzgünce park ederek arabadan indiğimde araba anahtarı ile arabayı kitledim, inmem ile radyoda çalan müzik kapanmıştı.
Yavaş adımlarla hastanede yürürken sakince etrafı süzdüm, hastane bahçesinde oturan insanlar hastanede olmalarına rağmen gayet mutlu görünüyorlardı. İfadesiz yüzümle hastane binasına girip danışmaya yürüdüm, danışmadaki kadın kendisine yürüdüğümü fark edince bana dönmüştü.
"Buyrun nasıl yardım edebilirim?"dedi cilveli bir sesle, beyaz teniyle uyumsuz görünen kırmızı rujunu taşırarak sürmüştü. "Rıza Altan, DNA testi için geldim"dediğimde kafasını sallayıp bilgisayarına döndü, arada bana kesik bakışlar atıyordu. "Dördüncü katta soldan ilk oda"dediğinde kafamı sallayıp arkamı döndüm. Asansöre doğru yürürken "Teşekkürler, kolay gelsin"demeyi pas geçmemiş "Rica ederim" şeklinde bir karşılık almıştım.
Asansörü çağırdığımda asansör bu katta olduğu için hemen açılmış ve beni içerisine davet etmişti, saatimi havaya kaldırıp saate baktığımda bana söylenen saatin gelmesine beş dakikadan az vardı. Asansör dediğim kata geldiğinde asansörden indim ve sola dönüp karşıma ilk çıkan odanın yazısını okudum. 'Başhekim Recep Duman'.
Kapıyı tıklatdığımda içeriden gelen onaylama ile kapıyı açtım. Odada babamın ölümü ile yeni bir evlilik yapan annem ile kocası, başhekim olduğunu düşündüğüm beyaz önlüklü orta yaşlı adam, hemşire, tanımadığım orta yaşlı bir çift ve benimle aynı yaşlarda bir çocuk. Şaka olmasını istesemde öyle görünmüyordu, keşke sosyal deney olsaydı.
Koltuklara göz gezdirdiğimde tek bir yerin boş olduğunu gördüm o yerde sözde annem olacak kadının yanıydı. Sakince geçip oturduğumda cebimden telefonumu çıkardım. Ekranda üç bildirim gözüküyordu, birisi herhangi bir giyim markasındanken kalan ikisi Doruk'tandı.
Doruk-Gittin mi hastaneye?
(13:47)
Doruk-Lan ne oldu söylesene
(13:55)-Gerizekalı yeni vardım hastaneye bir dur amk
(14:00)Mesajım anında iki mavi tik olurken başhekimin konuşması ile telefonumu kapattım. "Rıza Altan da geldiğine göre DNA testi için kanları alalım. Altan ailesinin babası şu an burada olmadığı için Sema hanımdan alalım"dedi. Sema hanım dediği kişi babama ve bana ihanet eden o kadındı.
Yüzündeki hafif gülümseme ile onayladığında yanımda oturan kendisini süzdüm. Üzerinde dar mavi bir kot pantolon ve göz zevkimi bozan kısa kollu turuncu bir saten gömlek vardı, gömleğin düğmeleri açık kahverengiydi. Ayağına ise yüksek ve kalın topuklu beyaz topuklu ayakkabılarını tercih etmişti. Elinde tuttuğu kombinle alakasız lacivert kol çantasından bahsetmek bile istemiyordum, boynuna ve koluna taktığı altın takılarla ayrı bir kalabalık yapıyordu. Yaşlanmıştı ve eski güzelliği yok olmuştu.
"Önce sizden alalım çocuklar"diye tekrardan konuşan başhekimle diğer ailenin oğlu ayaklandı. İçeri girdiğimden beri birisi ile yazışıyordu. Onun kan verip oturması ile ben ayağa kalktım. Kan aldırma koltuğuna oturmadan önce ceketimi çıkarıp elime almış ve sağ kolumdaki gömleğin kolunu katlamıştım. Kanımı almak için damarımı kolayca bulan hemşire ile gömleğimi düzeltip yerime geri geçtim.
Kalkan kişi Sema Yılmaz olmuştu, soy adını evlenir evlenmez tabiki de değiştirmişti. Karşımda oturan çift beni süzüyordu. Kadının gözleri ağlamaktan kızarmış ve dudaklarında minik bir gülümseme vardı, göz göze geldiğimizde garip hissettiğim için kocasına döndüm. Onun yüzünde herhangi bir mimik yoktu, aynı benim gibi duygusuz bakıyordu. Birbirimizle bir süre bakıştığımızda önce kimse gözünü çekmedi ta ki başhekimin "Abi sende sıra"demesiyle. Orta yaşlı adam gözlerini çekerek ayağa kalktığında yaptığımız göz teması yarışmasının bir galibi yoktu.
Onunda kan vermesi ile başhekim sonuçların üç saat içinde açıklanacağını söyleyip çıkmıştı. Yaşıtım olan çocuğun herkesten önce başhekimin arkasından çıkmasıyla bende odadan çıktım. Sonucu az çok tahmin edebiliyordum, o çocuk babama çok benziyordu ve benimde o adamı andırdığımı düşünüyordum.
Hastane odasından çıkar çıkmaz daha önceden geldiğim için emin adımlarla hastanede yürüdüm. Birinden rica etmem gereken mühim bir konu vardı. Aynı katta olan odasının önüne geçtiğimde kapıyı çaldım, odasında olduğu için girmeme onay vermişti. Kağan Yaman, Serhat amcanın yeğeni.
Beni gördüğü anda gözündeki şaşkınlığı fark etmiştim, burada olmamı beklemiyordu çünkü okullar tatil değildi sadece biz okulu dondurmuştuk. "Rıza?"diyerek ayağa kalktığında ona yürüdüm ve dostça sarıldım. O da kollarını anında bana dolamıştı. "Hoş buldum"derken kollarımı ondan ayırdım.
"Hayırdır buraya gelmezdin pek?"diye sordu. Doğru söylüyordu, genelde yaz tatillerinde bir yerlerimi yarmazsam uğrayacağım bir yer değildi. Cevap vermeden çalışma masasının önünde karşı karşıya duran koltuklardan soldakine oturdum. Benim oturmamla çalışma masasındaki koltuğa oturmak yerine karşımdakine oturmuştu.
"Bebekken karışmışım ve DNA testi için geldim"dediğimde gözünden yeni bir şaşkınlık geçti. Kendisini toparlayarak kafasını salladığında karışan iki bebekten haberi olduğunu ama benim olduğumu bilmediğini anladım. "DNA testi için kanları yeni verdik fakat karıştığım ailenin babası başhekimin abisi. DNA testinde bir değişiklik yapabilirler"dediğimde ne istediğimi anlamıştı.
"DNA testine sahip çıkmamı ve doğru sonucu istiyorsun?"dedi. Kafamı sallayan ben olmuştum. "Hallederim"dediğinde başka konular açılmış ve üç saat boyunca konuşmamız sürmüştü..
<>
Evettt
Bölüm Sonuuuu
Kestimmm
Umarım bölümü beğenmişsinizdir
Rıza hakkında düşünceleriniz??
Oy vermeyi unutmayın<333
Hoşçakalın<333
YOU ARE READING
RIZA
Teen FictionAmerika'nın Teksas eyaletinde normal bir geceydi. İçkiler,şarkılar ve danslar. Her şey gelen SMS mesajı ile değişmişti... - Yazdığım ilk erkek gerçek ailem kurgusudur 'Rıza' adına sahip ilk ve umarım tek kurgudur Yazıldığı tarih:06/10/2024 Yayınland...