Capitolul 5

4.7K 252 4
                                    

Supărată cu lacrimi în ochii intru în casă,după câteva minute primesc un mesaj de la Max:

„Îmi pare rău pentru tot,Maddie,nu am vrut să rănesc cea mai dragă persoană mie,te rog iartă-mă!

Vino la restaurantul din centru și promit că mă voi revanșa!!!

Cu mii de scuze,

Max."

Nu știu ce să fac,să-i mai acord o șansă ,totuși e fratele meu.... Nu face asta după câte ți-a făcut,tu-l ierți?!?.....Așa ar trebui să-l iert pentru ca mie frate!

Așa am făcut am plecat la restaurant,când am intrat l-am vazut pe Max cu.......SARAH!

-Ce face tocilara asta aici? spune Sarah cu ură.

-Nu știu,ce faci aici, tocilaro? spuneMax făcându-mi cu ochiul.

-Gata Max,m-am săturat să mă faci în toate felurile,după să-ți ceri scuze,nu am vrut să zic nimic de dragul popularități tale,dar totul s-a încheiat! spun eu cu lacrimi în ochii.

-Ce vrea să spun,tocilara? spune Sarah nepăsătoare.

-Nu știu,e o simplă tocilară,nici măcar nu o cunosc! spune Max .

Aceste cuvinte au fost ca niște gloanțe pentru sufletul meu,așa că am plecat,știu că o să zice-ți ca fug de probleme,doar m-am săturat de tot!!!

Am plecat,iar Max striga după mine :
-Stai,n-am vrut!

-Niciodată nu vrei.spun eu indiferentă.

Sincer el nu părea prea afectat.

După câteva minute.....

Știu că e târziu,dar trebuie să vorbesc cu cineva,așa că am sunat-o pe Alessia.

Convorbire telefonica:
-Ale,trebuie să vorbim urgent!
-Cine e? spune ea cu o voce somnoroasă.

-Bau-Bau! spun eu să o mai înviorez.

-Cunosc sarcasmul asta de la o poștă,spune Maddie ce e?

-Trebuie să vorbim?

-Când?
-Acum,dacă se poate?

-OK,vino la mine.spune ea căscând.

După câteva minute ajung la ea.

-Ce s-a întâmplat?

-Max! spun eu tristă.

-Ce a mai facut? spune Ale.

-E o poveste lungă.

-Fă-o scurtă.spune Ale ironică.

-Deci era prima zi de scoală,am mers acasă cu noul meu vecin acasă,când am ajuns Alex a fost lovit de o mașină,am mers la spital,el a fost operat,până la urmă și-a revenit.

După ce am ajuns acasă,m-am întâlnit cu Max,care a zis de ce ai chiulit de la școală,ma făcut tocilară și a zis că eu cu Alex suntem împreună,după care a ieșit un scandal.

După ce am intrat în casă,cineva a sunat la ușă,am presupus ca e Max așa ca am țipat Te urasc!,dar defapt era Alex cu un ursuleț și flori.El s-a supărat ,dar până la urmă s-a rezolvat.

După care Max la lovit pe Alex,iar eu m-am enervat și l-am lovit pe Max,care nu s-a supărat,cred.

Max mi-a trimis mesaj de „Iertare" și a zis să merg la restaurant,să-i mai dau o șansă.

Când am ajuns era acolo și Sarah,după care iar ne-am certat pt. mă făcea tocilară,vorbea cu mine ca și o necunoscută. spun eu repede și aproape indescifrabil.

-Ok....,spune Ale confuză.

-Ale,ce să fac?

-Vorbește cu el și stabili-ți între voi.

-Bine,mersi pentru sfat! spun eu.

După toată conversația am plecat spre casă și mi-am facut în 10 minute temele,au fost ușoare.

După care ,cred că am adormit.

Max Pov:

Nu știu ce să fac să-i spun sau să nu-i spun.

Cred că mai bine așa sau nu?

Trebuie să vorbesc cu ea ,să-i spun că...........


..............................................................................................................................

Salut ,ce părere aveți?

Ce crede-ți că vrea să-i spună?
La media e Sarah.

Maddie,tocilara scoliiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum