Capitolul 6

3.7K 224 17
                                    

Max Pov:

Nu știu ce să fac să-i spun sau să nu-i spun.

Cred că mai bine așa sau nu?

Trebuie să vorbesc cu ea ,să-i spun că........

Sunt un spion FBI și că fac asta doar s-o protejez.

Oare se va supăra? Normal,geniule că se va supăra!Ai mințit-o 2 ani și te-ai comportat cu ea,ca și cu ultimul om, cum să nu se supere! De data asta,conștiința mea are dreptate!

Nu o mai pot minți!

Așa că-i trimit un mesaj:

„Știu,că ești supărată,dar trebuie să vorbim urgent!Te rog,e ceva foarte important!

Vino la mine în 10 min, te rog!!!!

MAX"

Sper că va merge.

Maddie Pov:

Nu pot să cred cât de rău poate fii Max,se poartă ca și cum aș fi un nimeni.

Dintr-o dată,aud telefonul sunând și vad un mesaj de la Max:

„Știu,că ești supărată,dar trebuie să vorbim urgent!Te rog,e ceva foarte important!

Vino la mine în 10 min, te rog!!!!

MAX"

Nu știu ce să cred,oare s-a întâmplat ceva grav sau o scuză de ași cere scuze.Sigur e o nouă scuză dea lui.Așa că am ignorat mesajul și am mers în camera mea.

După care am auzit o bubuitură din apartamentul lui Max,semăna a sunetul unui foc de armă.

Am mers repede la Max,unde l-am văzut pe jos într-o baltă de sânge. A fost împușcat în piept,iar eu am sunat urgent la salvare.

Sper că va fi bine,în ciuda faptelor sale,e tot fratele meu!

............................................................................................

Salut,ce zice-ți de noul capitol?

Ce se va întâmpla cu Max,comentați cu opinia voastră!

PS:Scuze pt. greșeli.

Maddie,tocilara scoliiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum