Capitol 23

2.3K 155 65
                                    

Maddie Pov:

-Te rog,mie poți să-mi spui orice!
-....Sam ...eu..

-Ce e ?

-Sunt  doar obosită,nu te îngrijora....spun eu cu o voce stinsă,nici eu nu m-aș crede.

-Sigur?

-Da,mulțumesc...

 Sam mă sărută pe frunte și iese din cameră.

Eu iau o foaie și încep să îi scriu un bilet de rămas-bun...căci zilele mele sunt numărate...dar totuși sunt bucuroasă că voi muri cu sufletul împăcat,am salvat persoanele pe care le iubesc.

  Încep să scriu:

                                   ,,Dragă Sam,

Îți scriu aceste rânduri pentru a-mi lua rămas bun,probabil când citești această scrisoare sunt undeva departe,vreau să-mi promiți că  orice s-ar  întâmpla vei trece peste...

Te iubesc,Sam și nu-mi mi-aș ierta dacă ți s-ar întâmpla ceva...

                                                Cu dragoste,

                                                     Pe veci a ta Maddie."

  După ce termin scrisoarea,mă uit pentru câteva secunde la ea,lacrimile îmi cad încet pe scrisoare,la urmă o bag într-un plic pe care scrie PENTRU SAM,după care ascund biletul în noptieră,pe care o închid deocamdată cu cheia.

 Merg la baie să mă spăl pe față,după care cobor jos,unde îl zăresc pe Sam cu telefonul în mână,arătând nervos.

-Sam,ce s-a întâmplat?

-Nimic...

-Sam te cunosc de mai bine de 19 ani,ar fi bine să-mi spui!spun eu neroasă.

-Sunt bine,ok!!!spune el și iese din casă.

Sam Pov:

Urăsc să mă cert cu Maddie,dar e mai bine dacă nu-i spun nimic,aș vrea să pot da timpul înapoi,să nu fi lucrat niciodată la FBI,iar acum să fi avut o viață normală!

 Flashback

Ies din camera lui Maddie și o las să se odihnească.

Dintr-o dată,primesc un mesaj.

„Parcul părăsit,ora 19 altfel fata moare.

                                                                                  -A"

 Ce ???? Care fată?Cine e A?

Oh nu,Maddie!!Dacă A e ....Alex,am încurcat-o!

 Am mers în living,mă așez pe canapea și încerc să fac o diversiune,așa că-l sun pe Max.

-Am o problemă,la 18 la tine!

-CE?întreabă Max nedumerit.

Nu am apucat să răspund că am auzit urme de pași așa că am închis.

Atunci a coborât Maddie și a zis:

-Sam,ce s-a întâmplat?

-Nimic...

-Sam te cunosc de mai bine de 19 ani,ar fi bine să-mi spui!spune ea nervoasă.

-Sunt bine,ok!!!spun și ies nervos din casă.

End flashback.

Am plecat rapid la Max,care era pe canapea.

-Avem o problemă...spun eu

-Ce  mai e  acum?

-Alex...

-Cum?Alex e mort!

-Nu e mort,mi-a trimis mesaj.spun eu arătându-i mesajul.

-A murit omule,poate e o farsă.

-Și dacă nu e!

-Relaxează-te,te însori într-o săptămână.

-Tu ai citit mesajul?

-Da și?

-Scrie  „Parcul părăsit,ora 19 altfel fata moare!"e vorba despre Maddie!

-Bine,mergem doar ca să te calmezi.

-Avem nevoie de arme.spun serios.

-Am destule,acum du-te la Maddie.

Maddie Pov

A ieșit nervos din casă,nici măcar nu mi-a zis nimic!

Face pe durul,ok,atunci fac și eu la fel!

Îmi iau geaca de piele și ies din casă și merg către parcul părăsit,e 18:45,dintr-o dată telefonul îmi vibrează pe ecran apare numele Sam,dar eu îi dau respinge.

 Stau 15 minute în parc,stând pe bancă și lăsând amintirile să își facă apariția în gândurile mele.

 O mașină se oprește în dreptul parcului,mă uit atent la mașină e mașina lui Alex!!!

 Mă ridic repede de pe bancă și mă ascund după un copac.

Aud portiera trântindu-se și pași îndreptându-se spre mine..

Îmi țin respirația câteva secunde până când aud o mașină oprindu-se ,iar Alex spune:

-Se pare că Sam s-a gândit să vină!

-Spune ce vrei!spune Sam printre dinți,în timp ce eu stau cu spatele lipit de copac.

-Vreau să facem o afacere!spune Alex nervos.

-Ce afacere,vrei bani,case mașini,ce?

-O vreau pe Maddie!spune el nervos.

-Niciodată.spune Sam sărind la gâtul lui.

-Îi voi  spune de mafie!

-Nu ai face asta!spune Sam nervos.

-Crezi că nu aș face asta,crezi că nu pot chiar acum să o sun,să-i spun:salut Maddie,Sam te-a mințit,el defapt e fratele meu,a renunțat la FBI pt. a intra în mafie,iar surpriza este că chiar el e șeful,crezi că nu aș putea să-i spun!?! spune Alex,iar cu fiecare cuvânt simt cum inima mea se frânge în totalitate.

-Nu i-ai spune...!spune Sam cu dinții încleștați.

Priveam scenariul din fața mea cu tristețe și dezamăgire,lacrimile cad pe iarba uscată din parc,dar ceva mă prinde de mână și mă trage din ascunzătoare.

-Cred că tocmai a aflat!spune Alex malefic.

-Maddie,eu....încearcă Sam să mă convingă.

-Taci!țip eu la el.

-Se pare că nu va mai fi nuntă,îmi pare rău frate!spune Alex sarcastic.

-Tu să taci,e numai vina ta!spun Sam și îl prinde de guler.

-Eu m-aș fi gândit de două ori înainte de-a face asta!spune Alex și scoate pistolul.

-Gata,m-am săturat,Alex ce vrei de la mine,spune odată și lasă-mă în pace!

-Chiar vrei să sți?spune Alex și iese din strâmtoarea lui Sam.

-Spune odată!țip eu la el,în timp ce Sam se pune în fața mea protectiv,dar eu îl dau la o parte.

-Te vreau pe tine,dar doar pentru mine!spune el îndreptând pistolul spre Sam.

 Înainte să pot răspunde,s-a auzit o împușcătură.


.........................................................................................................................................................................

Cine crede-ți că a fost împușcat?

Scuze pt. eventuale greșeli.

Aștept impresiile voastre despre carte.

Mulțumesc pt. voturi,lecturi și comentarii!


Maddie,tocilara scoliiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum