Capitolul 9

3.8K 198 7
                                    

Maddie Pov:

Cineva se așează lângă mine pe bancă și spune:

-De ce plângi,păpușă?

Vocea aia îmi părea cunoscută m-am întors și l-am văzut pe .......... SAM.

-Sam,mi-a fost dor de tine!


-FLASHBACK-

-Vom fi mereu cei mai buni prieteni,chiar dacă te vei muta.

-Așa va fi mereu,Maddie !

-Bine,mă suni când ajungi în Canada.

-Ok,la revedere!

-La revedere.

-END FLASHBACK-

Sam a fost cel mai bun prieten al meu încă de la grădiniță,el și Max s-au înțeles foarte bine,sper că nu se va întrista,dacă îi voi spune.

-Și ce faci aici și de ce nu ești lângă Max la absolvire?întreabă el.

-Sam,trebuie să-ți spun ceva....

-Ce,s-a întâmplat ceva?

-Max...

-Ce e cu el?

-Este dat dispărut de 10 luni. spun eu cu o voce stinsă și cu lacrimi în ochii.

-Totul va fi bine,acum haide e ultima ta zi de liceu,să mergem la premiere,cred că Max s-ar  bucura mai tare dacă te-ar vedea la premiere zâmbind.

-Bine,mulțumesc.

Când am ajuns la premiere,l-am văzut pe Alex,cum mă căuta prim mulțime îngrijorat,am mers la el și a zis:

-Aici erai,te-am căutat peste tot.... a spus el,ultimele 2 cuvinte fiind mai stinse.

-El e cel mai bun prieten al meu Sam,iar el e iubitul meu Alex.spun eu prezentându-i.

-Încântat ! spun ei deodată.


Am așteptat cu nerăbdare momentul pălăriilor și momentul în care vom deschide plicurile.


La deschiderea plicurilor....

-Am intrat!spune Alex.

-Unde?

-La facultatea de drept din NY,tu?

-Eu n-am intrat,spun eu cu o voce stinsă.

-E imposibil!

-Din păcate e adevărat,spun eu plângând.

Iar Alex mă ia în brațe și mă sărută pe frunte.

Sam se uita confuz la mine și a zis:

-Nu e posibil,ai numai 10 pe linie,cred că au greșit,cere o contestație!

-Las-o baltă,Sam ,nu sunt îndeajuns de bună.

-Nu e adevărat ești cea mai deșteaptă persoană,e imposibil să nu fi intrat.

Așa că a luat plicul și am mers la un profesor,care și el la rândul lui a zis că e o greșeală și o să meargă la facultate să verifice încă o dată.

-Mulțumesc,Sam!

..................................................................................................................................................

Credeți că va intra?

La media sunt Sam și Maddie.

P.S. scuze pentru greșeli.





Maddie,tocilara scoliiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum