Alex Pov:
Încep să cred că mutarea mea aici a fost o idee bună!
Mi-am facut o prietenă nouă,ce ar putea merge prost?
Am ajuns în fața casei ei,îi fac cu mâna și nu observ că mă apropii prea mult de stradă.Când dintr-o dată totul devine în ceață.Ce s-a întâmplat?
Maddie Pov:
Mă întorc și-l observ pe Alex pe jos ,fug repede și anunț la salvare. El era pe jos într-o baltă de sânge,am început instantaneeu să plâng.La venirea salvarii m-au întrebat dacă sunt ruda cu el,iar eu m-am panicat și am zis că da.
Ajunși la spital,medici mi-au zis să aștept.
Oare ce s-a întâmplat cu el???
Pe ușa salonului lui Alex a ieșit doctorul și a zis ca are nevoie urgentă de transplant de rinichi,că altfel nu va apuca ziua de mâine.
Neștiind ce să fac am spus ca voi dona eu.
Dar medicii au zis că au gasit de urgența un donator care e deja în sala de operație.
Doctorul a mai zis a datorită acelui om ,Alex va supraviețui.
Am început să plâng de fericire la auzirea veștii,chiar dacă îl cunoșteam de o zi ,mă simțeam vinovată.
L-au dus pe Alex în sala de operație .
După o zi...
Asistenta spune că se va trezi imediat.Sunt foarte fericită pentru ca Alex e bine.
Alex Pov:
-Ce s-a întâmplat?
-Ai suferit un accident rutier,o voi chema pe sora ta.spuse o asistentă.
Ce soră?spun eu in gând.
Când văd intră pe ușă Maddie,toată plânsă.Vine la mine și mă îmbrățișează,iar eu îi spun cu o voce răgușita:
-Mulțumesc!
-De ce?
-Pentru că-mi ești alături!
-Îmi pare rău!,spuse ea în timp ce o lacrimă i se prelingea pe obraz.
-De ce să-ți pară rău? spun eu ștergându-i lacrima de pe obraz.
-E numai vina mea!spuse ea izbucnind în plâns.
-Ba nu e vina ta,e a mea acum nu mai plânge ,să uităm ce a fost și să continuam,căci viața de acum începe! spun eu calmând-o.
-Bine,când te externează?întrebă ea cu o voce tremurândă.
-Mâine,acum dute și odihnește-te. spun eu serios.
-Fă-te bine!spune ea și mă sărută pe obraz.
Atunci iese și încep să mă gândesc oare mă place sau a fost un sărut prietenesc?
.........................................................................................................
Hey,ce zice-ți oare Maddie îl place sau nu?
Ve-ți afla în urmatorul capitol.
P.S.:Scuze pt. greșelii
CITEȘTI
Maddie,tocilara scolii
Fiksi RemajaMaddie este o tocilară ,care locuiește cu fratele ei in New York. Aceasta are 18 ani si pleacă în curând la facultate. Însă aceasta află secrete,minciunile altora ies la iveală,iar totul devine complicat pentru ea. Oare viața îi va surâde în viitor?