Maddie Pov
Îmi așez lucrurile în noul meu birou in Londra,unde mi-am continuat studiile încă de la moartea lui Alex.N-am mai suportat minciunile și secretele, așa că am fugit .
Nu am mai dat ochii cu nimeni din familia mea de atunci. Pe Sam nici nu vreau sa-l vad după ce mi-a făcut.După ce am văzut cele întâmplate în parcul părăsit,am luat primul avion spre Londra.Mi-am terminat facultatea de drept,iar acum lucrez ca avocată.
Îmi pun cana cu ceai pe biroul din lemn și admir priveliștea de pe geam.
Am început o nouă viață și vreau să uit trecutul,dar asta e imposibil.
Trecutul reprezintă o parte importantă pentru toți,altfel astăzi nu as mai fi eu.
După 4 ani în Anglia ,m-am maturizat,nu-mi a fost frică ca și în liceu.Nu eram numită tocilara ,deși învățăm ,deoarece am devenit puternică și nu eram speriată de fiecare test.
Am crescut,am devenit independenta,lucram pentru a putea sta in campus si pentru a-mi plăti facultatea.Mi-am dat seama intr-un final ca nu am nevoie de un băiat să fiu fericită,mi-am făcut prieteni aici ,dar nu eram gata de o nouă relație.
Prinsa in gânduri ,nu mi-am dat seama că o persoană bătea la ușă.
-Intra! am strigat .
-Buna ziua,doamna,sunt Lou, asistenta dumneavoastră.
-Buna Lou ,spune-mi Maddie.spun eu prietenos,privind o tânără cam deodată cu mine cu părul mov deschis.
-Am venit să vă informez că mâine va veni un client tocmai din New York pentru a fi apărat în instanță.
-Desigur,ai un dosar cu faptele și identitatea lui?
-Da ,desigur, o sa-l aduc imediat.
-Mulțumesc Lou! spun si ma așez pe scaun.
Se pare că deja începe să-mi placă aici.
După o bătaie la ușa,Lou intra cu un dosar aproape de 300 de pagini.
Iau dosarul si ii mulțumesc,însă surpriza mai mare este atunci când îl deschid.
Pe dosar apărea numele pe care vroiam sa-l uit:
Sam
Nu se poate de ce el,voiam să fug de trecut acum vine el după mine?
M-am uitat la fapte,iar acolo avea atât de multe încât nu puteam număra pe degete .
Cu dosarul în mână,lacrimile au început să cadă, iar Maddie cea "veche" a ieșit la iveală.
După câteva minute ,am hotărât că am sa-l ajut,dar îl voi trata ca pe un client.A doua zi...
Astăzi trebuia să ajungă Sam în Londra știam ce mă așteptă dar eu o sa-l tratez cu indiferență si profesionalism.
Stau așezata pe scaunul de birou și cercetez faptele lui Sam,când dintr-o dată Lou bate la ușă și spune cu accentul ei tipic englezesc:
-Bună dimineața,v-am adus un ceai, iar persoana de care v-am informat ieri trebuie să ajungă în 3 minute.
-Bine,mulțumesc Lou.
Beau ceaiul încercând să mă relaxez puțin,dar nu prea merge,deoarece sunt foarte stresată de venirea lui aici.
După câteva minute cineva bate la ușă ,inspir adânc și spun :
-Intră.
-Bună,Maddie.spune el iar eu îl privesc rece.
-Pentru dumneavoastră sunt domnisoara Angel.
-Maddie,eu-.
-Bun,m-am uitat în dosarul dumneavoastră .
-Înțeleg,dar Maddie mă cunoști,crezi ca am făcut eu toate acestea?
-Defapt chiar nu stiu despre ce vorbiți și v-am rugat să îmi spuneți domnisoara Angel.
-Nu te mai preface că nu mă cunoști Maddie! spune el printre dinți.
-Nu contează, si da cred că ai făcut toate astea.
-Dar tu,nu poți să faci ceva să nu merg la închisoare?
-Asta e datoria mea,încerc să vă apăr în instanță și acum te rog să îmi povestesti fiecare faptă.
După 2 ore de povestit el întreabă:
-Cum ai putut pleca așa?
-Acesta nu e important în momentul de față.
-De ce ,ti-ai găsit pe altcineva ?
-Nu te interesează,ne vedem la tribunal.
-Maddie,te rog hai sa discutam,ai fost logodnica mea !
-Am fost, dar asta a fost în trecut.
-Nu poti să uiți trecutul!
-Nu-l uit,doar mă prefac că n-a existat.
-Nu poți să faci asta.
-Am făcut asta deja.
Cu asta, i-am întors spatele,iar el a plecat..._______________________________________
Bună,scuzați ca nu am mai scris de mult timp.
Scuze pt greșeli .
Mulțumesc pentru lecturi,voturi și comentarii.
CITEȘTI
Maddie,tocilara scolii
Dla nastolatkówMaddie este o tocilară ,care locuiește cu fratele ei in New York. Aceasta are 18 ani si pleacă în curând la facultate. Însă aceasta află secrete,minciunile altora ies la iveală,iar totul devine complicat pentru ea. Oare viața îi va surâde în viitor?