Capitolul 8

4K 215 3
                                    

După 10 luni............

Azi e ultima zi de liceu,sunt foarte bucuroasă de asta și sunt gata să încep facultatea.

Pe Max nu l-am mai văzut din ziua aceea,nici la școală n-a venit,nu știu ce să fac ,să-mi mai fac speranțe că e bine...

Poliția îl caută,dar nimic...

Părinți mei s-au mutat aici pentru al căuta pe Max,dar e în zadar.

Eu cu Alex suntem împreună de 5 luni și totul merge bine între noi.

Dar,gândul meu e la Max,nu trebuia să mă port așa cu el,să vin atunci când ma chemat,acum e prea târziu....

Peste 10 minute e festivitatea de încheierea anului,eu sunt șefă de promoție ca în fiecare an...

La premiere....

Sefa de promoție  al acestui a este...

Maddie Angel cu media 10 ,felicitări,te rog vino pe șcenă.

Am urcat emoținată pe șcenă,știind că nu voi mai avea dea face cu Sarah și marionetele,populari și majoretele cele răutăcioase,viața acum a început defapt,dar mi-ar fi plăcut să fie și Max aici.

Directorul m-a rugat să țin un discurs inspirațional...


Max Pov:

Azi e ultima zi de liceu,dar nu pot să merg mi-aș strica acoperirea ,au trecut 10 luni de când nu mi-am văzut familia,dar cred că oricum mă urăsc.Deși au chemat poliția să mă caute nu înseamnă nimic,și-așa FBI-ul ,le-au anulat căutarea și le-au spus părinților că încă mă caută...

Dar trebuie să merg la premiere,deoarece pentru sora mea înseamnă ceva important,așa că merg sub acoperire.

Am văzut atâți absolvenți,păreau atât de fericiți dar cea mai fericită era Maddie,era cu zâmbetul până la urechi,nu am mai văzut-o așa niciodată...

M-am ascuns și am așteptat să urce pe scenă,sunt atât de mândru de ea ,aș vrea să știe și ea asta.

Discursul a început..

Dragi elevi,

La această premiere aș dori să mulțumesc tuturor profesorilor care m-au îndrumat dea lungul aniilor,părinților mei,colegilor...

Atunci am primit un mesaj de la Șefu : „Vino la sediu!"

Dar când să urc în mașină, Maddie a zis cu lacrimi în ochii:

Dar cu ajutorul fratelui meu nu aș fi putut face nimic și mi-ar fi plăcut să fie aici cu noi,îmbrăcat în robă cu plicul pentru facultate în mână,dar din păcate nu se poate...

Mă scuzați...

Atunci a coborât plângând de pe scenă și a fugit ....

Maddie Pov:

Am coborât de pe scenă cu lacrimi în ochii și am fugit în locul meu preferat de când eram bebeluș.

M-am așezat pe o bancă și dintr-o dată simt că cineva mă urmărește...

Cineva se așează lângă mine pe bancă și spune:

-De ce plângi,păpușă?

Vocea aia îmi părea cunoscută m-am întors și l-am văzut pe ..........

................................................................................

Pe  cine crezi ca l-a văzut Maddie?

Ps: SCZ. PT. GREȘELI.

Baftă!

Maddie,tocilara scoliiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum