Sam Pov:
-Serios,dar cu mine cum rămâne?
-Maddie,te rog știu că e complicat dar nu risc să te pierd și pe tine...
-Ce vrei să spui?
-Păi...Aveam 10 ani,eram în camera mea de la etaj când dintr-o dată, s-au auzit niște țipete de ajutor în casă,am coborât când am văzut-o pe mama în genunchi și pe tata la fel în fața lor,stând doi oameni mascați cu arme în mână,am coborât încet cât să nu mă vadă atacatori ... spun eu începând să plâng.-Sam,nu am știut,îmi pare atât de rău!spune ea îmbrățișându-mă.
-Și când te gândești că aveam doar 10 ani și am văzut cum părinți,îmi sunt împușcați în fața mea,de aceea m-am angajat la FBI,ca să-i prind pe cei din mafia Scorpion.spun eu plângând.
-Acei Scorpion,care vor să mă omoare?spune ea panicată dar la fel de afectată ca mine.
-Da,dar de data asta nu voi permite să pățești ceva!
-Nu,Sam lasă,tu n-ai nici-o legătură,aș vrea să știi că dacă nu mă mai întorc,că te iubesc.
-Maddie,tu defapt,tu nu ai nici-o legătură,și eu te iubesc.
Atunci m-am apropiat de ea și m-am aplecat să o sărut,deoarece e micuță de înălțime,dar chiar atunci a intrat Max și a zis:
-Nu mai avem timp,Maddie du-te cu Sam la o înghețată,eu am o treabă importantă.
Maddie Pov:
El s-a apropiat de mine și s-a aplecat,deoarece e foarte înalt,dorind să mă sărute,dar atunci a intrat Max și a zis:
-Nu mai avem timp,Maddie du-te cu Sam la o înghețată,eu am o treabă importantă.
Atunci m-am apropiat de el amenințător și am zis ridicând arma de pe jos:
-Dacă ai de gând să mă mai minți,atunci nu voi mai fi Maddie cea drăguță,înțeles?
-Bine,dar nu te pot lua cu mine,ști doar.
-De ce nu am mai multă pregătire decât ai tu.
-Să te văd țintește fix în mijlocul farfuriei de pe perete.
-Bine!îndreptând arma spre farfurie.
Glonțul s-a îndreptat fix în mijloc.
-Ce zici de asta!
-Cum ai reușit?
-Cu talent,acum hai să mergem am oameni de prins.spun eu ca un polițist adevărat.
După care m-am îndreptat spre ușă,când i-am văzut pe băieți nemișcați și foarte șocați.
-Veniți sau ce?
-Acum,doamnă,adică Maddie!a spus Max de parcă a văzut o fantomă.
-Mergem la sediu,nu?întreb eu serioasă.
-Da unde sunt mama și tata.
-Ok.
Sam era la volan,iar Max a vrut să se așeze lângă el,dar atunci am zis:
-Ce crezi că faci,în spate cu tine!
-Maddie,cred că glumești!
-Arăt eu a clovn sau ce,în spate.
-Ok,ce ai pățit?
-Minciunile voastre m-au făcut mai puternică,cred că nici unul nu m-a văzut de 10 luni,nu-i așa?! spune eu urcând în locul din dreapta.
-Da ai dreptate...spune Max.După ce am ajuns la sediu,m-am întâlnit cu mama.
-Max ce face ea aici?
-Mamă,nu mai sunt un copil,cum ai putut să mă minți așa ,priopria mea mamă,unde erai când plângeam noaptea de dorul lui Max ?
-Maddie,am vrut să te protejez.
-Și pe Max nu,e și el,copilul tău!
-El a fost mereu mai matur,plus că era băiat.
-Am avut încredere în voi și uite ce am ajuns,mai am doar 15 min. de trăit și mi le petrec certându-mă cu cele mai dragi persoane mie!spun eu serioasă,dar în același timp nervoasă.
-Maddie,scuze dar am vrut ca unul din voi să aibă o viață normală.
-Ce viață e asta,liceul a fost cel mai mare coșmar al meu,datorită fratelui meu,primul meu iubit s-a despărțit de mine în spital,toată familia m-a mințit,ce mai urmează să-mi spuneți că nu mă cheamă Maddie?
-Scumpo,nu am știut că suferi atât de tare,am fost o mamă groaznică.
-Acum e prea târziu,s-ar putea să nu mă mai întorc,dar sã ști că te iubesc,la urma urmei tot mama mea ești.Cele 15 min. s-au scurs, trebuia să-i așteptăm pe cei din Scorpion.
Dintr-o dată ușa s-a deschis și acolo l-am văzut pe noul lider,care era............,...................................................
Cine crede-ți că e noul lider?
Ps:Mulțumesc pentru lecturi&voturi.
Scz pt greșeli.
CITEȘTI
Maddie,tocilara scolii
Подростковая литератураMaddie este o tocilară ,care locuiește cu fratele ei in New York. Aceasta are 18 ani si pleacă în curând la facultate. Însă aceasta află secrete,minciunile altora ies la iveală,iar totul devine complicat pentru ea. Oare viața îi va surâde în viitor?