Pewnego dnia w studiu atmosfera była napięta. Seungmin i Jeongin siedzieli blisko siebie, w końcu nic dziwnego mieli dość specyficznie romantyczną relację. Ich spojrzenia mówiły więcej niż tysiąc słów. Byli w swoim własnym świecie, poszli do innego pokoju w studiu by pobyli sami koniec końców nie wytrzymali.
— Zbliżyli się do siebie i po chwili Seungmin splótł swoje dłonie wokół Jeongina, przyciągając go blisko. Ich ciała się złączyły w czułym uścisku, a ich oddechy stały się głośne od podniecenia.
„Nie pozwolę, żeby ktoś nas rozdzielił," — odpowiedział Jeongin, przyciągając Seungmina do siebie jeszcze mocniej. Ich usta się złączyły w namiętnym pocałunku, który zdawał się nie mieć końca.
Z każdą chwilą ich ciała stawały się coraz bardziej nasycone pragnieniem. Jeongin położył się na kanapie z studia, a Seungmin nie mogąc się powstrzymać, zajął miejsce obok niego.
„Zamknij oczy," — powiedział Seungmin a Jeongin posłusznie je zamknął.
Czuł, jak Seungmin delikatnie całuje go w szyję, co wywoływało u niego dreszcze.„Robisz mnie szalonym," — wyznał Jeongin, a jego oddech stawał się coraz szybszy. Seungmin nie przestawał, jego usta przesuwały się po ciele Jeongina, a ten splótł swoje dłonie wokół jego talii.
Ich pocałunki stawały się coraz bardziej namiętne, a ich ciała w pełni się łączyły. Jeongin w końcu otwarł oczy, a jego wzrok spotkał się z błyszczącymi oczami Seungmina. „Chcę cię... teraz," — wyszeptał, a ich oddechy były coraz bardziej głośne.
„Więc zróbmy to razem," — odpowiedział Jeongin, jego usta znów znalazły się na ustach Seungmina, a ich ciała zaczęły się poruszać w rytm namiętności.
Czas przestał mieć znaczenie, a świat poza pokojem zniknął, gdy obaj chłopcy oddali się sobie nawzajem, eksplorując swoje pragnienia i miłość w pełni. Dźwięki ich namiętnych jęków wypełniały pokój, a każdy pocałunek był jak obietnica czegoś pięknego.
Chłopcy nadal kontynuowali swoją zabawę, w dźwiękoszczelnym pokoju atmosfera stała się jeszcze bardziej napięta, gdy Seungmin i Jeongin nie mogli powstrzymać swojego pożądania. Jeongin nagle przez przypadek upadł na kolana przed Seungminem, a jego oczy były pełne żaru.
„Nie mogę się powstrzymać," — wyszeptał Jeongin, jego głos drżał z emocji. W mgnieniu oka przyciągnął Seungmina bliżej siebie, a ich usta znów się złączyły w brutalnym, pełnym pasji pocałunku. Seungmin poczuł, jak cała jego istota zaczyna płonąć.
Ich ciała zaczęły się kołysać w rytm wzajemnych pragnień. Jeongin całował Seungmina z intensywnością, jakby chciał pochłonąć go całkowicie. Jego ręce błądziły po ciele Seungmina, odkrywając wrażliwe miejsca i wywoływając głośne oddechy.
Seungmin zamknął oczy, pozwalając sobie na całkowite zanurzenie w chwili.
Czuł, jak jego serce bije w szalonym rytmie, gdy Jeongin znów go pocałował, tym razem z jeszcze większą siłą. Ich usta zderzały się z pasją, która naprawdę zdawała się nie mieć końca.Po chwili Jeongin wyznał „Pragnę cię," z pragnieniem w głosie „Pragnę cię całkowicie,"
„Nie musisz mnie namawiać," — odpowiedział Seungmin, a jego słowa były pełne pożądania. W jednej chwili obaj wstali, wciąż nie odrywając od siebie ust. Ich ciała były blisko siebie, oddechy splatały się w namiętnej melodii.
Kołysząc się w rytm swoich serc, przeżywali intensywne chwile, które z każdym pocałunkiem stawały się coraz bardziej brutalne, ale i pełne czułości.
Seungmin splótł dłonie wokół karku Jeongina, przyciągając go jeszcze bliżej, a Jeongin w odpowiedzi przesunął ręce w dół, obejmując biodra Seungmina.Ich całowanie stało się dzikie i intensywne,
Jakby nie mieli zamiaru się zatrzymać.
W każdej chwili wyczuwali nawzajem swoje pragnienia, ich ciała były jak jedność, w której istnieli tylko oni w dwoje.„Niech nikt nas nie rozdziela," — wyszeptał Seungmin między pocałunkami, a Jeongin odpowiedział jedynie głośnym jękiem, pełnym przyjemności.
„ Obiecuję," obiecał Jeongin, znów się pocałowali, zanurzając się w czułości i namiętności.
W tej chwili cała reszta świata przestała istnieć, a oni stali się jednością, w której zmysły prowadziły do ich spełnienia.Gdy Seungmin zaprosił do domu Jeongina to...
Jeongin odpowiedział – „Seungmin jestem zmęczony było naprawdę super ale chcę iść spać."Seungmin wziął na ręce Jeongina i zaprowadził dyskretnie do auta tak aby fanki ich nie zauważyły, udało mu się odpalił stacyjkę, i przywiózł śpiącego Jeongina do domu.
Położył go na łóżku.
CZYTASZ
competitive fate
RomanceSeungmin i Jeongin od zawsze mieli napiętą relację, nieustannie rywalizując ze sobą o to, kto jest lepszy we wszystkim. Kłócili się nawet o Yuqi, dziewczynę, która udawała zainteresowanie Jeonginem, choć w rzeczywistości była lesbijką. Ich spór wyda...