Rozdział 22 Ważne pytania

25 3 0
                                    

Ich rozmowa stawała się coraz głębsza, a Jeongin poczuł, że musi dopytać o coś ważnego.

– Co byś zrobił, gdyby twój najbliższy przyjaciel wyznał ci miłość? – zapytał.

Seungmin zamarł na chwilę, zastanawiając się nad odpowiedzią.

–Zależy, kto to by to był. Zawsze myślałem, że jestem hetero, ale teraz wychodzi na to, że jestem biseksualny. A ty? – zapytał, ściszając głos. — powiedział Seungmin.

—Ja, jestem gejem, nawet nie wiem kiedy się zorientowałem że mi się podobasz. — odpowiedział Jeongin.

Seungmin przez chwilę milczał, a potem przyznał.

– Kontynuując dawne pytania szczerze ciężko  mi w to uwierzyć. Kiedyś nie tolerowałem, a teraz szanuję. Ale jeśli chodzi o nasz pocałunek, czułem się bezpiecznie, jakby to był pocałunek z tęsknoty, pełen delikatności. Czułem się jak w raju. A co do smaku moich ust, czasem używam  wiśniowej bezbarwnej pomadki, bo często mam spierzchnięte usta. To raczej nie jest dla ciebie problemem?

Jeongin zaśmiał się.

– Ależ skąd! To nawet lepiej.

W mgnieniu oka znów się pocałowali, tym razem ich usta walczyły o dominację, z języczkiem w akcji.
To podniecenie w powietrzu sprawiło, że obaj myśleli, że skończą na kanapie w studiu. Jednak w ostatniej chwili się zatrzymali.

– Musimy wrócić do domu Stray Kids – powiedział Seungmin, czując, jak ich serca wciąż biją w przyśpieszonym tempie.

competitive fateOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz