ONLY LOVE YOU-PART 1

927 45 0
                                    

DI RUMAH JUNGKOOK

Omma jungkook: Jungkook,bangun. Pergi mandi dan bersiap. Lepas tu,turun bawah sarapan dulu ye. Kamu kena pergi ke kolej baru kamu hari ni..

Jungkook : Baiklah,omma. Kejap lgi saya turun bawah. Bagi saya masa dlm 15 minit untuk bersiap.

Omma jungkook: Kalau macam tu,omma turun bawah dulu ye. Jangan lmbat sngt,nnti terlewat ke kolej.

Jungkook : Nae. Herm. Hari ni bermula lah tahun 2015. Harap² tahun ni akan jadi lebih baik daripada tahun lepas.

Selepas mandi,jungkook segera ke bawah

Omma jungkook: Cepat sikit turun,jungkook. Nanti makanan ni sejuk pulak.

Jungkook : Nae

Omma jungkook: Kamu dah bersedia untuk ke kolej,jungkook???

Jungkook : Dah,omma...

Omma jungkook: Kalau macam tu,makan cepat. Nanti omma suruh appa hntr kamu pergi ke kolej ye.

Jungkook : Baik,omma. Saya dah siap mkan ni.saya pergi kolej dulu ye omma.

Omma jungkook: Hati-hati ye di sekolah nnti.jangan buat masalah di kolej. Ingat ye jungkook.

Jungkook : Ye,omma. Saya janji saya takkan buat ape² masalah kat kolej nnti. Selamat tinggal,omma

Omma jungkook: Selamat tinggal.

DI DALAM KERETA

Appa jungkook : Kenapa dengan kamu ni, jungkook???daripada tdi appa tngk kamu senyap je.kamu ada masalah ke????kalau ade,,bgilah thu appa.mna thu appa bleh tolong kamu ke..

Jungkook : Tak ada apa² lah appa. Saya cuma fikir macam mana keadaan kat kolej tu nanti.

Appa jungkook : Kamu janganlah risau. Kolej tu sama je mcm kolej lain. Perbezaannya cuma kolej tu hanya untuk anak orang kaya je.ok,kita dh sampai kat kolej ni.belajar bersungguh-sungguh ye,jungkook.

Jungkook : Baiklah,appa.saya pergi msuk dulu. Selamat tinggal.

Appa jungkook : Selamat tinggal.

DI KOLEJ

Gadis² : Wah,kacak nya lelaki tu.siapa dia????

Yoona : Mesti dia tu pelajar baru kat kolej ni. Tapi kacak jugak dia ni kan,sica???

Sica : Betul tu yoona. Memg kacak sngt. Rasa mcm dh jatuh cinta pulk kt dia kan,min ah???

Min ah : Yup. Saya pun mcm dh jatuh cinta kat dia.

Yoona : Eh,korg. Dah lah. Jngn nk berangan lgi. Jom msuk kelas. Nanti lewat pulk.

Sica,min ah : Jom.

Yuri : Kita mesti pikat pelajar baru tu supaya dia tak boleh jatuh cinta kt yoona.

Tiffany : Baiklah,,,aku faham.

Tiba²,Jungkook berjalan menuju ke arah seorang yeoja.

Jungkook : Annyeonghaseyo.

????????? : Annyeonghaseyo. Boleh saya bantu awak???

Jungkook : Nae. Boleh tunjukkan saya di mana pejabat???

???????? : Boleh. Jom ikut saya.

Jungkook : Nae.

????????? : Korang berdua masuk lah kelas dulu. Saya nak hantar namja ni pergi pejabat sekejap.

????????? : Nae.

Selepas rakan yeoja itu pergi,yeoja itu pun membawa Jungkook ke pejabat.

DI HADAPAN PEJABAT.

?????????? : Awak,ni pejabat. Awak masuk lah.

Jungkook : Nae. Gomawo.

????????? : Cheonma. Saya harap kita satu kelas.

Jungkook : Saya pun harap macam tu jugak. Awak,,,,

???????? : Ye.

Jungkook : Boleh tak kalau awak tunggu saya kat depan ni??? Sebab saya nak mintak tolong awak untuk tunjukkan kelas saya nanti.

????????? : Boleh. Tapi cepat sikit ye. Nanti saya lambat pulak nak masuk ke kelas.

Jungkook : Nae.

DI DALAM PEJABAT.

Jungkook : Annyeonghaseyo. Jeon Jungkook imnida.

Pengetua : Kamu pelajar baru ye???

Jungkook : Nae. Saya dari Busan International Collegue. Saya pelajar pertukaran. Jadi,boleh saya tahu saya masuk kelas apa???

Pengetua : Baik. Kamu masuk kelas 5 Bangtan 1. Kalau kamu tak tahu,kamu boleh tanya dengan pelajar² di sini.

Jungkook : Nae. Khamsahamnida. Saya minta diri dulu.

Pengetua : Baik lah.

SEMENTARA DI LUAR.

Yoona : *di dalam hati* Kacak jugak namja tadi tu. Macam dah fall in love pulak kat dia tu. * tersenyum sorang²*

Tiba²,Jungkook keluar dari pejabat.

Jungkook : Awak,kenapa awak senyum sorang²???

Yoona : *terkejut sampai melatah* Eh mak kau jatuh namja tu hensem.

Jungkook : Awak melatah ke??? * ketawa*

?????? : Bukan lah. Saya terkejut. Tiba² je awak tegur saya. Nasib baik saya tak de sakit jantung. Kalau tak,mati lah saya tadi kat sini. *marah*

Jungkook : Ok ok. Mianhae. Saya tak sengaja. Tapi,kenapa awak senyum sorang² tadi???

???????? : Tak ada apa². Sibuk je lah awak ni. Awak masuk kelas apa???

Jungkook : 5 Bangtan 1. Awak tahu tak kat mana kelas tu???

?????? : Tu kelas saya. Takkan lah saya tak tahu.*lihat jam*

Jungkook : Maknanya,kita satu kelas???

??????? : Ye. Eh,dah lah. Jom cepat. Kita dah lambat ni. Mesti songsaenim dah masuk.

Jungkook : Nae.*dalam hati* Comeljugak yeoja ni. Macam dh fall in love lah kat dia.

BERSAMBUNG

Yeoja tu dah fall in love kat jungkook????
Jungkook pun dh fall in love kat yeoja tu!
Nak tahu apa jadi??? Baca lah part 2.

ONLY LOVE YOUWhere stories live. Discover now