Hikayemiz burada bitmişti; Asıl hikaye geşa'nin hikayesi idi devam edeceğim 2 seri biraz düşüneceğim.)
Hayatınız ne kadar zor olabilir ki bir çocuk ilk adım atıldı,sonra yürümesi özellikle önemliydi. ardından onu destekleyen bir annesi benimki göçtü bu dünyada ardından babamın ölümünden sorumlu tutuldum büyük amcanın çocuksun sen diye parmak ile gösterildiği ne hisseder miydin kuma olmamak için kaçmak bir adam sığınmak isterdim, yaşam ve ölüm elimizden devam benim geşa üzerinde sabır hırkasını giyinmişti.
Geşa elinde çocukluk alınmıştı. Bir kere okuma yazması yoktu.aç susuz bırakıldığı günleri ne çabuk unutmuş olabilir ki.
Ardından geşa bir pavyonda çalışmaya başlamıştı şiyar istemeyerek bir bakış ile göz göze gelmişlerdi.Kimse yük olmak ayakları üzerinde duran genç kızım...'dedi ona bakarak dile getirerek yutkundu. "Geşa!"diyerek göz devirdi.
"Çalışmazsın!"dedi yüksek sesle.
"Çalışırım"dedi ona bakarak göz göze geldiğimde kalbini ritimleri yerinde oynadı.
"Ben müsade etmem senin çalışman yeterli?"dedi yanında yaklaştı.
"Bir şey olmaz Geşa!"dedi gülümseyerek.
"Beyaz giy sana yakışıyor!" devamını getirerek yutkundu.
Geşa ona dönüp bakmıştı gulumsesini saklayarak başını çevirip üzerindeki uzun elbise göstererek yana döndü sola döndü uzun elbise ile sallandı şiyar onun ellerine ucunda dönüp duruyordu aynı masallarını en temizin hak etti ardından elini tutmasını göz göze gelmesi birazcık heyecanlıydı."Evet"diyerek sözlerini kulaklarını yüksek bir şekilde yankılandı.
Şiyar içten içe kafasını karşıtı bir anda teyze içeri girer girmez uzak durmak kaldı bir milim uzaklıkları genç kız utançtan başını eğip direk odaya girdi."Herhalde utandı!"dedi güldü.
"Geşa işte Geşa?"dedi iç çekerek kolunu birbirini kenetlendi.
Ardından odada pencere çeker gökyüzünü Yıldızları izledi başını çevirip düşünmeye başladığını ayaklarını karnına çekti. Derin bir nefes vererek "O benden büyük hem asker arkadaşız!"diyince başını sallayarak Tebessüm eder kapı birden çaldı teyze içeri girer girmez Şiyar ile Geşa bir et lokantası yemeye çıkarır, onun ön koltuklara geçer genç kız arkadaki koltuklardan birinden aynadan ona bakarak göz göze bakar gülümser, bazı anlar vardır bir kere yaşanır,Şiyar kafasını karıştırmasını diye arabacı sürmeye başladı."Şiyar görevin ne zaman hani jandarma komutanısını şey...?"dedim başını eğip ardından "Şiyar abi "dedi sesli bir şekilde omzuna dokunarak başını çevirip sorusuna yanıt verdi."Abi mi!"dedi şaşkınca baktım.
Geşa daha küçüktü.
ellerine kına değil önlük takıp çantasını sırtına alıp giyecek?Lacivert restoran.
İstanbul köprüsü üstündeydi baş başa Genç kız çok heyecanlı bir şekilde ilk kez çatal ve bıçak bakarak menü etleri seçerek deniz ürünleri fiyatları görünce daha düşük fiyatı menü deki balıkları salata, sipariş etti.geşa birden ürperdi.elini kalbine bastırır başını manzara çevirdi derin bir nefes verdim.heyecanlıydı mutluydu vaktin mutluluklar büyüğü küçüğü seçebiliriz miyiz kaçmaktan başka bir çare olmaz mı. Şiyar kafasını sallayıp bir arkadaşı geldiğinde onunla sohbet etmişlerdi. şiyar arkadaşı ile ayağa kalkar kalkmaz sigarayı ciğerine çeker, "Kız kaçırdım kızı kuma yapacaklardı gaddar amcası elinde aldım kızı bir aile sattı
Her şeyi yapabilirler Geşa'ya hiç acımazlar,"diyerek konuşmasını devam ederek başını ona çevirir,Okan "Kızın ne suçu var!"dedi kısık sesle.
Şiyar"kuma olmasına asla izin vermeyeceğim!"dedi gülümseyerek.
Yemeklerini yedikten sonra gezmeye başladılar, İstanbul'un bebek tarafını yürüdü.derin bir nefes verdi aksi takdirde onun başına ne gelecekleri biliyordu.sahip çıktı.