Firar|Işık yok.

22 14 38
                                    

Karanlıkta kalan ışığı belirgin iyice yaklaşırsan avucunun içinde bir hazine ellerini ışığın rengi etrafı aydınlatır Ve bir sabah uyandığımda gölgem duvara yansıdı kapıyı vurarak kalkmak kendime gelmeye çalışmıştım ardından tuvalet doğru yürüdüm biri tuvaletin başında beklemiş altına işiyecek şekilde göz göze geldik iki kardeş bilerek tuvalet girdiğinde iki saat çıkması kahvaltı için söylenmeye başladığı için hızla mutfağa doğru koşarak ilerledim ona bakarak artık ne söyledikleri ezbere biliyordum yoğurt,kaymak kurumuş et peynir, kahvaltı bunlar vardı.yer sofrasına geçerek üç kişi aynı yerde oturunca muhtemelen Geşa'ya yer kalmadı, çay bardağı tek tek uzattı memnuniyetsiz bakışları ona çevirdi.

Bir iç çekerek yerine geçti mutfaktan çıkmadı derin bir nefes verdim başını çevirdi.kahvalti yedikten sonra onlar kaldırıldı kahvaltı arta kalan yedikten sonra evden çıkmadan önce
Odasına gider gitmez üzerine uzun elbise giyindi ardından yürümeye başladı ardından kontrol noktası ile ikisi aynı anda buluştu göz göze geldiğimde Geşa gülümsedi.şiyar ise düşündüm.

"Burada ne işin var!"dedim sordu.

"Ben mi"dedi şaşkınca gülümsedi

"Çocuksun madem çikolata istersin beni isteme sakın"dedim sert bir şekilde uyardı.

"Ne!"dedi duraksadı.

"Senin sorunun ne bencillik işte"dedi gözyaşı döktü.

"Hadi evine dön"dedi ısrarla bir şekilde bakarak izledi.

"Vicdansız komutan"diye bağırdı.

Arkamı dönmüş yürürken sıradan bir gün ışıklar kesildiğini görünce doğru bir şekilde onun yakasına başını yasladı.korkuyla gözlerini kapattı derin bir nefes verdi."Hassiktir!"diyerek devam etti "Korkuyorum ışıklar kesildi bana ışık olur musun"dedi konuştu."Mum ışığı söndürür masallara inan küçük kız!'dedi gülümsedi.

"Mum söndü ama-" dedim sözû keserek

"Evini yok mu!" dedi sordum merakla.

"Evim yok neresi bilmiyorum evim yok" dediğimde birbirimize bakarak konuşmaya hazırdır.

"Benimde evim yok biliyor musun?" dedı gülümsedi.

"Işıklar açılınca evine dön. Sokaklar güvenli değil. İnsanlara güvenme!" dedi ciddi bir şekilde konuştu.

"Tamam" dedi gülümsedim.

Akşama doğru giden ışıklar sokak ışıklarını aydınlatın ve amcası öğle yemeği gelmişti kız içinde dedi "Zıkkım ye!"dedikten sonra bir tencere suyu kaynattıktan makarna ekledi
tuz koydu sonra tuz ayarları tekrar suyu içti tadı tuz yerinde gülümsedim Ve Zifet kokusu duyunca odasında kalktı uyandı."Aferin kız"dedi sırıttım.boyun eğdi sonra masanın üzerine koydu."Tabağı ver."dedi sinirli şekilde söyledim. "Bu makarna koca kaçmış iyyy "dediğinde kahkaha atarak güldü."İlk kez makarna yaptın Al para,"dedi ters bir şekilde davrandı.

Makarna yedikten sonra iki kız Geşa'nın odasına girmişti beyaz örtüyü başına koydu korktmak için dolaba girdi 1.12 dakika sonra geşa odasına gelir gelmez dolabın sesi duydu korkmaya başladı. Birdenbire "Bohhh"diyerek çıktıklarında kız korkuyla bayıldım "Salak Geşa insan korkar mı"dedi. Sırıttı."Abla nasıl bayıldı"güldü.

"Geşa gene bayıldı babamı çağır,"dedi Ceylan

"Geşa uyan uyan!"dedi yüksek sesle.

"Şiyar"dedi sayıkladı.

"Küçük kız bir adam sayıkladı kalk kalk."dedi Zifet.

"Kız nereye gitti hesap soruyon mu.'dedi Abdullah.

"Senin yeğenin al karşına konuş elini adamın koruyan mı var"dedi Zifet.

"Ulan sus"dedi öfkeli bir şekilde devam etti.

"Allah'ım beni kadını benim için yarattın yoksa takip etmeyi unuttun."başını kaldırdı dua etmeye başladı.

"Bittin sen küçük velet'dedi üstüne yürüdü Geşa korkak kaçmaya başladı kapının ikisi birden açıldı.

Ve kız koşmaya başladığında kendi köpek barınağı kadar girdi saklandı. Amcası peşinden gitmeye karar verdi."Kaçma velet"dedi Geşa her yeri aradı.

Geşa barınakta nefesi kontrol etmeye devam etti.asker yürümeye başladı..

Asker' in görevlerinin sınıra doğru gitmişlerdi.

Bu bölüm devam edecek :

Bölüm nasıl buldunuz.:

Geşa ve Şiyar:

Bölüm müziği: dengbej.




FİRAR (Final Bölümü)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin