Alıntı.Gözlerini açar açarmaz Nefes verişini aniden uyandı ışıklar kapalı bir şey şekilde heval'in koynunda uyudum güne güzel başlamak ister, heval ablanın kütüphane odasına girip kitapları merakla hevesle merakla göz gezdirdim gülümsedim abisi kahvaltı yedikten sonra işe gitmişti kardeşine para verdi ihtiyacınız varsa.."deyip para uzattı. Geşa bir bakış attı. Sessiz bir sakın olduğu ortamlarda huzur bulur,
Biz; diyerek söyledi birbirimize bakarak "Şuan ne hissediyorsun."dedi heval gülümsedim "Sadece yorgunum. "Dedi gülümseyerek devam etti kelime boğazına düğümlendi film şeridi gibi yaşadıkları imtihanı insanlar iyi mi kötülük karşılıklı iletişiminizi kesmeliyiz.“Şey abla su alabilir miyim,"dedi kafasını salladı onayladı.derin bir nefes verdi şuan suyun içinde iken nefes alabilirsin su yoktur o sadece bir yansıması 'nin.gostergesi Hayal gücü sınırları zorlar, "Geşa bu dünyada iyi olmak iyi bir şeydir,"dedim cümlesini devam söylemiştim.‘Niye’dedi ekledi."İnsanın içinde varsa vardır içinde yoktur ceviz içini yersin kabuğu serttir.
Kırar ve cevizi yersin insan insanoğlu bir sınav ve imtihanı geçirir,"dedi başını çevirdi yutkundu. "Evet"dedi kafasını salladı onayladı.Genç kız derin bir nefes verdi masadan kalkıp çay ve çekirdek getirdiği gün aklına o günleri hatırladi. Kapı çalar zil sesi duyuldu.“Géşâ”diyerek jandarma onu alıp mahkeme götürmüştü."insan yol çıkar yolunu şaşır küçük kız Geşa."dedim gülümsedi.derin bir nefes verdim.mahkeme salona adım adım atarak ürkek, tedirginlik pespaye içinde girdim bir adım Nefessiz kalışı ile izledi. Korku içini kapladı.hakim salona girer girmez herkes ayağa kalkmış ölüm sessizliği hakim bir şekilde. Saate bakarak zamanın nehirler suyu akar zaman geçti.
Geşa hakime yaşadıklarını anlatmaya başladıktan sonra başını hafifçe ona doğru çevirdi."Ellerini kırılsın."diyerek cümlesini kulağına fısıldadı.nefes alıp verdi o sırada Şiyar gelince kendini rahat hissettiği için ona yaklaşmıştı içinde gelenleri söyledi Şiyar Gülümsedi Amca ve yengesi hiç ağır ceza verdi.
İnsan suyun içinde nefes verdi. annesini karnında dokuz gün suyun içinden iken nefes verdi.
Adam güldü kadın güldürdü(Devam edecek ❤️)
Hikayenin nasıl buldunuz;