FİRAR|Zamansız şefkat

35 20 27
                                    

Bir adam ise kızın ona ilgisini farklı algıladı derin bir acı barındırdı..bu onun için arayışı farklı bir yoluydu.insan ne kadar çabalar ki bir sevgi için zamansız sevgi'nin Geşa'da farkında olmadan bir şey hissetti.sevgi miydi. Géşa adam bırakıp giderken onun arkadaşı der ki. ekti seni güldü.

Genç kız evine mutlu bir şekilde girer girmez gözlerini ışıl ışıl ona bakan heval der ki."Hep mutlu ol,"gülümsedi. Yemeklerini yapıp yedi.

Amcasını evinden durum içler acısı mutfakta birbirine katarak zifet'inin tezgah üstüne çıkarak yukarıda temizleyerek girişi iki kızı yardım etmemesi "Allah cezasını versin hayırsız evlat..."diyerek hakaret etmesi "Zifet oranın üstünde ne işin var bir yerine bir şey olacak."demesi birbirine bakarak "Gülüm sakat kalacaksın.'amca."canım akıl yok mu onu deme çalışıyorsun.yeğeni..getir yoksa kendimizi öldüreceğim."dedikten sonra ayağı kayınca Zifet yer düşmesi."Boyun posun devrilsin Abdullah bey. "Dedi bağıra bağıra inletti."zifet iyi misin"amca."Kalçamı kırıldı."inledim.

O sırada Geşa ormana doğru koşmaya başladığında çiçek topladı.heval yanında ona eşlik etti.

Komşuyu çağırıp doktor olanı getirtti."Karım sanki kurşun yemişsin bağırıyorsun Allah'tan başka yere ağır hasar verdin."diyerek gülmeye başladı."Karın hasta olup yataklar düştü dalga geç."dedi sırtını çevirerek surat astı.abdullah
Bey kızı getirmeye için heval'in kapısına dayandı abisin uykuda yeni daldı.kapıyı çalar ondan sonra gitmişti.

Şiyar ise uzaktan izledi..

Heval evine gitmeyi düşünürken o sırada Géşa birlikte ormana ilerledikten vazgeçti. amcası onu gördü.kızı zorla götürmeye çalıştı.ağzındaki sigara yere attı.kız koşmaya başladı nefes nefese kalmıştı."Bırak beni.."diyerek hıçkırık içinde kaldı. Heval ise adamın elinde almaya çalışır onu itti."Geşa"diye bağırıyordu.

Zalim adam kızı boynuna atarak Bütün tekme atarak sırtına yediği yumruklar aldırış etmeden önce araba bindi uçurum dibinde tehdit etmeye devam etti. Zalimin gücü anca zavallı birine yetiyordu heval peşinde koştu.

"Seni aşağıya atarım sus,"dedi amcası.

"Yapma ne'olur ne'olur"dedi ağlamaklı sesi inletti.

"Allah'ın cezası ulan."dedi yüksek sesle.

Heval'in abisine haber verir tuş telefonda söyledikten sonra onu bulmaya çalışır,amca haddini fazla aştı. Uçurum dibinde kızını boğazı yapışan korkutmaya söylediklerini üstüne bin kadar katar öfkesini kat be kat büyüdü. Siyabend sırtını dönen amcanın ağzına yumruklar geçirdi ağzını ve burnunu kan içinde kaldı.

En son karakol gelen amca ve siyabet'ın götürürlerdi. "kızım şikayet misin..."dedi ona bakarak korkusu ve çaresizlik içinde kafasını salladı. Şiyar onu izledi. "Anlatsana Geşa bildiklerini neler yaptıklarını öğrensin komutan"dedi heval.

Geşa korkusundan çıt çıkmıyordu.göze göze ile bakışları yetiyordu zorla şikayet geri çekti,siyabend, heval ağzı açık kaldı.

"Niye bunu yaptın Geşa de hele susma"dedi hayal kırıklığı uğrayan heval jandarma komutanlığı yerine ayrılırken bir kez bakarak izledi.

Doğu'daki kızlar korkularından kimse anlatmazdı

Doğunun gerçek yüzü insan insanı kurban seçmişti.

Doğu kadınlar çıt çıkarmadan kimse söyleyemez gerçekler ortada iken bilirler güçlüler,

Geşa amcası kapı açılır içeri girer odasına kilitlenir,

Şiyar onu kızı kurtarmak için elinden bir gelmez tehdit edilmekten korkmaz

Güneydoğu'nun her geçen gün gerçek yüzü ortaya çıkar insan vahşi hayvan
Zalim istediklerini yapar zararsız insanlar vahşi insanlar yüzünden kurban edilir

#Narin seni unutmayacağız

Bölüm nasıl buldunuz:





FİRAR (Final Bölümü)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin