(medya ki Geşa'nın rüyasında bir kısım.)
Alıntı
Gözlerimi kapattığı da mor çiçekler içinde yürüyerek ilerledikten sonra Şiyar karşımda durdu."Şiyar"dedi sesli bir şekilde söyledi başını ona çevirir, işte büyütmüştüm dişlerim dökülmüştü ellerimdeydi.kendini bakarak izledi ağzımı açık izledi.o çiçekleri dokunarak
Kokladım derin bir nefes vererek bir beni omzuna dokundu."Geşa...."diyen ses ile
Zifet uyandım "Ne istiyorsun yenge."başını kaldırdı sonra mutfağa geçerek çay suyu koyup sırtımı duvara yasladı bir of çektim amca eşinin çağırırken kafasını salladı.odalarına geçerek "Banyo'ya gel seni bekliyorum zifet"diyerek zifet'tın utanarak ağzını kapatması mutfağa ilerledi bağırış ile sesi yükseldi.Zifet'tın banyo girip Abdullah başını yıkmasını utandı ilk başlarda sıcak ve kova dolu sürahi benzeri "Üzerine kuma almam karımı gül koklamam ne getireyim Almanya'dan gül istersen gülüm."dedi sırıtması ile başını çevirdi."Benamus Abdullah."dedi sinirle adamın sıcak suyu vücudun üzerine boca etti."Para"dedi güldü. Kocasını sözleri üzerine para diyince hayal etmeye başladı."Para olacak sefil hayatta kuracaksın Tarzan kocam."dedi gülümsedim ardından genç kız ne kahvaltısı varsa yer sofrasına koyup eksik varsa hemen getirdi koca. Çaydanlık taşıdı. odasına geçerek kahvaltı yenmesini bekledi başını saate çevirdi.
Küçük kızları ev işi öğreten toplum var,
Géşa başını cama çevirir sokakların oturan kadınlara bakarak bir of çekti.'Yanlızım onun görmeye gitmeyelim."dedi kararlı ses tonu ile tam kendi kendine konuşurken ses duyunca ayağa kalktı.zifet çağırmıştı"Sofrayı kaldır derhal."dedi sinirli bir şekilde kaşları çatılı şekilde bakış attım Geşa ise koca tepsi kaldırdı tezgah üstüne koydu.bir bez ile köpük yaparak gülüyordu.hem eğleniyorum. Hemde mutlu olmuştum. sonra bulaşık bitti."Şiyar"dedi gülümsedi. Ve gece beklerken köpek sesi yankılandı korkak kız yürüdü. Şiyar ise taşını üzerinde oturmuş sigara paketi çıkarır ciğerine çeker"Şiyar"dedi sesli bir şekilde ona bakıp "kızım git başını bela girecek."dedim bir iç çekerek dile getirdi.
Bir kitap elinde ona okumasını istedi.ona doğru yürümeye başladı. Heidi kitabını ile göz göze karşısına geçerek ayaklarını karnına çekip dizlerini bir ellerini yumruk yapıp dizini üzerine koydu meraklı kedi Bakışı onu izledi Şiyar kızı kırmak için ilk sayfadan başladı."Tamam çocuk,"demesi ile güldü. Merakla izledi gülümsedi "Heidi annesini kaybetmişti.onun kaybettikten dedesini köyüne yerleşir bir çocukla taşınmıştı."dedi. Devam ettiği birbirine bakarak dudakları aralandı."Kim"dedi der sesle derin nefes verdi."Peder "dedi tek nefeste sert bakışlarını üzerinde sonra başını çevirdi."He."dedi gülümsedi.ona bakmaya çalıştı. "Çocuk."dedi kendisi daha fazla uzaklaştı. Onun arkadaşları ise ona bakarak dalga geçti.kamera açarak video çekti eski telefonda çekti.
Şiyar tepki gösterdi."Bana bak küçük kız beni abi bil uzak dur. Aşiret falan uğraşamam..."dedi öfkeli bir şekilde ayağa kalktı soluk verdi.
Şiyar kızı eline verdi .kitabı hece-leyerek okudu dedikten sonra jandarma komutanlığı yerine geri döndü küçük kız kalbi kırık şekilde ağlaya ağlaya evine geri döndü. Şiyar başını çevirdi bir pişman oldu.Geşa evine geri döndükten sonra mutfağa girdi yemek yapma görevi verdi zifet'tın acımasız sözleri alıştı.amcası gelince onun ayakkabısını sildi bez ile içeri girer girmez derin nefes verdi. Heidi kitabını yatağına gizledi. Ve Şiyar kızı merak etmeye başlamıştı. Bir insan küçük kızlara dokunmasın elleri bile değmesin. Amcası karısı kapı önünde muhabbet ederken kahve götürür düşünceli bir şekilde suratı düştü. Köpüklü kahve içer ona dönüp bakar, amca ve yengesi tek seferde kahve aynı anda içmesi ve kız gırgır yaptıktan sonra odasına geçti.kitabı hece-leyerek oku yavaş yavaş öğrenme çabalaması.iki kız kapıyı aralayarak geşa elindeki kitabı görünce deli döndü.'Geşa o kitap benim yoksa aldın mı."dedi kızı itti."Almadım buldum eski kitabın arasında-"dedi söyledi. İki cadı annesi çağırır anne diyerek timsah gözyaşları ile söyledi."Geşa kitabımı çaldı."dedi Ceylan söyledi.
"Ben çalmadım yemin ederim"dedi göz göze geldi.
Zifet ellerini kaldırarak tokat atmaya başladı.
Amcası soğuk bir odada kapısını kilitledi. Ceylan ve Hacer ona bakarak gülmeye başladı. Geşa ağlamaklı bir sesle ile yüksek bağırdı. "Anne beni kurtar..."diyerek devam etti.
Amcası ve karısı ise komşu evine gitmişlerdi.küçûk kızı eve bırakmıştı."Beter ol"diye sesler dedi zifet acımaz kadın giderken laf söyledi. Geşa'nın sesi duyan heval sesi duydu koşarak kızı kurtarmaya çalıştı."Abla beni kurtar ne'olur ne'olur"diyerek söyledi.şiyar o sırada mahalle girer girmez "Komutan az gel hele "dedi seslendi.heval. Şiyar hiç bilmeden adam kapıyı vurmaya başladı anahtar içinde yoktu tekrar kapıyı vurdu.ondan sonra kızı kurtarmak için kapıyı kırdı.Géşa görünce başını hafifçe eğdi sonra bedenin çevirdi yürümeye devam etti heval sözü yarım kaldı tam teşekkür edecekken adam gitti.