FÎRÂR|Görünmez duvär

37 17 30
                                    

Alıntı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alıntı.

Görünmez bağlar

Heval'kıžı kurtardıktan sonra elinde tuttuğu gibi amcasına hesap sormaya başladı kimin misafir olduğu kapıyı sert bir şekilde vurdu."Çu"sesi titredi.boğâzı düğümlendi.bir kadın açarak heval içeri girer girmez göz göze geldiği amca ellerini işaret ederek gösterdi."Sen kimsin bu kızı evini altında kızı ahırdaki karanlık oda kilitlersin he canın susadın jandarma gideceğim seni şikayet edeceğim küçük kızdan ne istiyorsun..."dedi göz göze amca bakarak yüksek sesle."Seni gebertirim istediğim yaparım kimse bişi diyemez sen kim oluyorsun oros-"diyerek küfür havada uçuştu öfkesini kontrol etmeye çalışır, "Amcasını gülü "diyerek ona yaklaşması kız korkuyla heval'in arkasında saklandı.zifet'tin ters ters bakması anlamıştım.


Geşa adamın arkasını dönmesini bakarak onun için heval'in tartışma büyütmesi git gide büyüdü."Ez ê te bixapînim"diyerek bağırdı küfür etmeye başladığında zifet'te. Karşılık verdi."Be akıl"diyerek karşı karşıya gelmişlerdi.

Amca olayın hızla büyüyordu tartışma iyice ciddiye aldıktan sonra heval kızı kolundan çekerek evine götürdü "Kimse boyun eğme yoksa çok ezerler çok üzülürsün."dediği koluna girerek yürüdü. İyi dost zor günde belli olur, her hayatta bir kere birine güveneceksin.heval ise Géşa üzerine giyebileceği dolabında karıştırdı."Çu"dedi sesi kısık bir şekilde ona bakarak korkusunu atlatmaya çalıştı.

"Komutan ne iyi adam."dedi gülümsedi.
Heval "İyi "dedi sesi titredi.

Küçük kızı banyoya görürken kolunda tutmuş zor yutkundu.geşa üzerini çıkartıp kızın bedenin süzerek oturarak karnına çekti iki ellerini koluna yasladı sıcak suyu kızın başından üzerine dökmüştü."İyi misin Geşa."dedi sordu.kafasıňı salladı onayladı.kendi başına üzerine değiştirdi sıcacık bir evde huzur var mıydı.Heval'nin abisi geç gelirdi."Korkma kapıyı çalan abim."dedi sessizce.

Geşa kapıya dayanan abisi sandı arkaya saklandı korkmaya başlamıştım gözlerini kapatıp derin bir nefes verdi.sonra abisi içeri girdi odasına girdi bir çıkmadı zaten geşa burada mısın..."dedi sesli bir şekilde çağırdı.bâşıňı kaldırdı korkusu geçince birlikte oturup keledoş sıcacıktı suyun ekmeğe bandırdı.bir kaşık aldı. İyi gelmişti heval odasını girer girmez uykuya daldı.gôzleri kapandı derin bir nefes verdi.siyar uyumadı vicdan uyutmaz vicdan hatırlar mı.ilk yediği darbe değildi ki doğdu beri o darbe yedi.

Kontrol noktası ondan sonra ki kendisi kalacaktı. Bir uçurtma uçuyordu nereye görünce dürbüne bakarak heyecanlı baktı. Tam başını çevirmişti karşısında fark etti.

"Seninki geldi el salla."dedi alaycı bir tavırla serhat

"Çocuk daha farkında degilm misin mal mısın"dedi sert bir şekilde uyardı.

"Yüz verme amına.koyayım"dedi öfkeyle.serhat.

"Lan kızı gördün ağzını suyu aktı bakma,"dedi sert bakışlarını üzerinde gezindirdi sıkıntılı bir nefes verdi.

Ve askerler yerlerine geçerek selam verip oturdu.şiyar kızı ile konuşma çalıştı inatla devam etti."Kurtuldum."dedi gülümseyerek.

"Güzel"dedi gülümsedi."Senin burada olma sakıncalı komutanım görmesin...."dedi söyledi." oraya doğru gitmesini söyleyerek oyaladı.Geşa ise taşını üzerinde oturmuş bekleyerek derin bir nefes verdi.manzara dağa bakarak güldü. Küçük çiçek alıp sol kulağına koydu."NERDE KALDI ASKER "dedi iç çekti.

Şiyar yol kenarında beklerken onu izledi."Umut vermiştim bana cidden bağlandı babası değil.."dedi düşünceli bir şekilde bakarak izledi. "Asker "dedi sesli bir şekilde çağırdı. dedi "Umutlar diri tut",dedi onu izledi gülümsedi. geşa bir şey onu bırakıp heval evine gitti.

FİRAR (Final Bölümü)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin