..
Bölüm sonunda oy ve yorum yapmayı unutmayın Keyifli Okumalar 🎀🎀
15.10.2018
"Benim karşımda dizlerinin üzerine çökmeyi bileceksin. " Kolumu tutan iri adam'a karşı koymak imkansızdı, sert adımlarla yanıma yaklaşan adam yüzünden dik bakışlarımı kolumu tutan adam 'dan çekerek bana doğru gelen adam'a döndüm.
"Abin gibi dik başlı olmayacaksın! " Yüzüme doğru kükreyen sesine rağmen dik bakışlarımı ondan çekmedim. "Senin gibi zavallı olacağıma, abim gibi dik başlı olurum daha iyi! " Tükürürcesine yüzüne doğru konuştum. Kimse bana diz çöktüremezdi.
Bana öfkeyle bakan adamın öfkeden dişlerini sıktığını normal bir sakinlikle izledim. Kolumu tutan adam arkaya doğru gerilese de ben yerimden milim dahi kımıldamadım. "Seni piç kurusu! " diye bağırmasıyla yüzüme attığı tokat yüzünden yüzüm sağ omzuma doğru düştü,yanağım da oluşan tokadın izini umursamadan başımı yerden kaldırdım ağzıma dolanan kanlı tükürüğümü karşımda ki adamın yüzüne doğru tükürdüm.
"Sana asla itaat etmiyecem piç herif! " Sesim haddinden fazla yüksek çıkıyordu 14 yaşında bile olsam ona karşı itaat etmiyecektim."Abim senin gibi heriflerin başını ezmekte çok usta,senin de başının ezeceği gün gelecek! " Diye bağırdım ama bu son bağırışım olduğunu bilmeden. Yüzüme atılan ikinci tokatla birlikte arkaya doğru sendeledim. Bu gece sağlam bir dayak yiyeceğim kesindi, belki de artık ölebilirdim. Kim bilebilirdi,
Nehir'in o gece kemikleri kırılana kadar dövüldüğünü.
Aradan yedi yıl geçse de ona yaklaşan insanlardan korkarak kaçacağını.
Nehir'in en büyük korkusu insanlardan kaçarak yaşamak oldu.
*****
Bana bırakılan notla birlikte, yabancı adam'ın arkasından ormana girmiştim, belki de hayattım da yaptığım en büyük ikinci hatta olmuştu. Çünkü orman da etrafımı saran yirmi kişi adam beklemiyordum. Bana doğru bir adım dahi atmıyorlardı.
Bu sessizliği bozan sarışın adamın sesi oldu. "Kızı alıyoruz. " demesiyle iki kişi bana doğru gelmeye başladı, onların bana doğru attıkları her adım da bende arkaya doğru geriledim" Yaklaşmayın bana " Titreyen bedenime rağmen onlara karşı bir cümle kurabilmiştim. "Yaklaşmayın! " diye bağırsamda sözlerimi umursamadan bana daha da yaklaştılar, ayağım'ın bir yere takılmasıyla yeri boylamıştım.
"Ahh! " Diye tiz bir çığlık dudaklarımdan koptu, çığlığımla birlikte bana doğru endişeyle koşan iki kişi yüzünden refleksle ellerimi yüzüme doğru kapattım.
En büyük korkum birilerinin bana dokunmasıydı.
Karşımda diz çöken iki kişiye korkudan bakamıyordum. "Nehir hanım iyi misiniz? " Beni yerden kaldırmak için elini öne doğru uzatan adamın eline , en ters ifademle baktım. İsmimi nerden biliyorlardı bu yirmi kişi kimin adamlarıydı?
"Uzak durun benden." Zorlukla kurduğum cümlelerim tükeniyordu. "Lütfen bana dokunmayın. " Ağlamaklı çıkan sesim yüzünden kendime bir daha lanetler yağdırdım, bu kadar korkak biriydim. Ürkekçe titreyen ellerimi yüzümden çektim.
"Nehir Hanım size zarar vermiyecez, bizim yanımızdan size zarar gelmesine izin vermeyiz. " Karşımda bana size zarar vermiyecez diye ikna etmeye çalışan esmer adam'a boş boş bakmaktan başka bir şey yapmıyordum .
" Evime gitmek istiyorum. " eğer abim beni davette bulmazsa delirirdi, yıllar önce yaşadıklarımdan dolayı kendini suçladığı gibi şimdi de kendini suçlayacak diye korkuyordum. Bir an önce eve gitmem gerekiyordu titreyen ellerimle yerden destek alarak zorlukla ayağa kalktım, canımın acısını umursamadım bir an önce eve gitmem gerekiyordu korku dolu gözlerle etrafımda ki yirmi adam'a baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP ÇIKMAZI
Teen Fiction"Karımla aynı evin içinde, ayrı ayrı yatacaz öyle mi?" üzerime doğru gelen adımlarıyla birlikte arkaya doğru geriledim. Onunla aynı evde bulunduğum yetmezmiş gibi bir de aynı oda da kalacaktık. "Tamam sen, bu oda da yat ben başka oda da yatarım."...